1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Monifique; wat heerlijk, zo'n weekendje met vrienden, zonder kids!
    Dt gevoel over die jongensnaam hadden wij bij de tweede ook heel sterk, ik heb tot op het laatst getwijfeld of ik de naam wel echt zo leuk vond als bij de eerste. Nu ben ik er echt blij mee en had ik t nooit meer anders gewild, maar ik snap je dilemma. Komt wel goed schatje ;)

2. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jackie; hahaha, blij te lezen dat i ook niet de enige ben ;) Ik kwam hem toevallig tegen en we waren beide verkocht, wil dus ook niet meer verder kijken :)
    Die extra geslachtsbepaling zou ik lekker doen, is bovendien ook gewoon heel leuk om nog eens naar je ukkie te kijken ;)

Stormpy; wat gaaf zeg!

3. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ik laat volgende woensdag al een 3D echo Doen, hopelijk wil beebje dan meewerken :-D

4. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Ja! Gisteren werd het nog even spannend gehouden door de beeb omdat hij op het begin verkeerd lag, maar uiteindelijk was het goed te zien: we krijgen een jongentje! :)
    Mijn gevoel was dus helemaal goed, super blij er mee!

Nu kan ik eindelijk lekker gaan shoppen!

5. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

Leuk zeg een klein ventje! Veel shop plezier😁

6. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    foto 1 is van vandaag middelste pakje wordt haar eerste pakje deze heeft grote broer voor haar uitgekozen, schattig he.

2e foto is van de buit van gisteren :D

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Steffie; hopelijk werkt jullie uk dan inderdaad mee!

Kleinmonster; wat een leuke pakjes!

Patjuh; gefeliciteerd met jullie knulletje!

8. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Wat een leuke pakjes kleinmonster!

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wat is het rustig hier zeg...

Eh, mijn baarmoeder zit al tot aan mijn maag, dat is toch echt wel heel hoog al toch? Ben een beetje in shock ;) Maandag toch maar eens navragen. Zal wel normaal zijn bij een vierde, maar ik wil t graag even zeker weten :)

10. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Heel rustig 😊

Maar heb niet zo veel morgen weer afspraak bij de vk!

Me schoonmoeder zit me de hele tijd te appen met foto's met allemaal kadootjes van de baby dump vandaan! En ben natuurlijk helemaal niet nieuwschierig haha 😂

En incognito over de positie van je baarmoeder ik heb werkelijk geen idee 😊

11. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Idd erg rustig, maar ik heb op het moment ook niets spannend te melden.

Morgen zal ik jullie een sappig verslag doen van de glucosetest😆

En ook ik heb weinig kaas gegeten van stand van de baarmoeder. Maar weet wel dat bik de mag nu al vrij snel is!

12. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het eigenlijk met de pijn Incognito??

Helpen de pijnstillers??

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Stormpy: wel leuk, al die cadeautjes! Ik vind het altijd het gevoel geven dat het kleintje dan enorm welkom is :D

Monifique: Oh jee, succes met de glucose test! Hoop echt dat het je meevalt.
    De pijn is nu controleerbaar. Ik mag de tramadol 3x per 24 uur pakken, maar ik word er zo high van, dat ik hem nu alleen voor het slapen gaan pak, daar red ik de dag mee. Daar ben ik op zich wel heel blij mee, want pak liever helemaal niks. Lief dat je ernaar vraagt zeg :)

14. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Dat klopt hoor incognito! Iedereen is ook mega blij ze willen allemaal mee babyshoppen haha en iedereen wil alles maar kopen bedje krijgen we kinderwagen compleet krijgen we me vader maakt de baby kamer helemaal met kasten erin! En als ik een afspraak heb gehad heb ik minstens 5 apjes van mensen om me heen die vragen hoe het was 😜

Misschien heb ik het gemist of vergeten word zoveel geschreven maar wat voor pijn heb je?

15. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    InCognito: wat super dat papa de kleine heeft gevoelt. Bij kwam de kleine vorige week tot mn navel de vk vertelde dat ik een smalle baarmoeder heb waardoor hij hoger zit dan normaal. Misschien is dat bij jou ook.

voelen: Bij mn zoontje voelde ik hem met 16 weken en mn vriend met 18. Nu denk ik af te wat te voelen maar als ik mn hand op mn buik leg weigert ze zich aan alle kanten te laten voelen.

Vanmorgen wilde ik een leuke foto maken met verf handjes op mn buik om het geslacht van de baby bekend te maken maar zl weigerde aan alle kanten haha. Hij wilde geen vieze handjes en uiteindelijk hebben we hem omgekocht om in ieder geval met een kwast op me te schilderen. Wat vinden jullie er van?
    Komen we net thuis van oma wil meneertje schilderen en zit met zn handen in de verf hahaha.

we willen er iets bij zetten in de trend van: Wessel is nog even in schok bij het zien welke kleur de baby zal dragen.

16. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh meiden.. kom ik toch weer de rust verstoren.. Vandaag bloedverlies gehad. Flink wat. Bij de verloskundige geweest maar niets te zien. Kindje bewegelijk, prima hartje maar voor mijn gemoedsrust doorgestuurd naar de gyn voor uitgebreide Echo.

Niets te zien bij uitgang. Alles nog dicht.

Maar wel vocht bij de longen van ukkie. Doorgestuurd naar wkz morgen. Dus geen glucosetest maar een uitgebreid onderzoek.

Schrik me dood...

17. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh jakkie monifique wat naar!! Maakt je alleen maar ongerust zo!
    Ik heb dat met 10 weken gehad en heb er laatst een nachtmerrie over gehad! Gelukkig zat je kindje nog veilig daar binnen!
    Misschien een bloedvat oid!

Ik denk dat mijn baarmoeder nog niet tot mn navel komt.

Wat een leuke pakjes!! Ik ga Zondag naar een babykleertjes beurs!

Ik lig vandaag weer met knallende koppijn op de bank !! Niks
    Aan.. Wel vaker laatste tijd.

18. kleinmonster

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    monifique: het zit je niet mee om het maar even zacht uit te drukken. Weet je al wanneer je naar het ziekenhuis moet? Weet je ook of het bloeden toeval was of misschien toch met elkaar te maken heeft?
    Heel veel sterkte in ieder geval.

hier ook erg hoofdpijn gehad maar in eens ging er een lampje branden dit had ik bij zoontje ook en toen kwam het door ons topmatras, deze er weer afgehaald ( matras is steviger) en voelde me vanmorgen al weer stukke beter.
    Normaal heb ik alleen hoofdpijn als mn SI-gewricht van zn plek is.
    Eefje: misschien een optie om een manueel of fysio te bezoeken misschien kunnen die je helpen.

19. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bloeden lijkt toeval of van totaal iets anders te zijn. Twijfel zelf aan of het misschien de blaas is. Morgen ook maar een potje brengen.

Morgen 12u kan ik al terecht.

Tja het is echt alles wat het bij kai niet was.

20. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Wat schrikken voor je zeg!! Hoop dat het allemaal goed komt voor je.

Liefs

Deel Deze Pagina