Monifique: jeetje wat heftig zeg! Ik hoop dat vandaag toch alles goed blijkt te zijn, je wil gewoon niet dat er iets mis is. Ik ga hard voor je duimen meid! Dikke knuffel!
Stormpy; wat leuk zeg! Hier bij de eerste inderdaad ook de babykamer mogen uitzoeken van mijn ouders en iedereen bleef ook maar met pakjes aan komen, geweldig! Nu nog steeds trouwens, kleine dingetjes dan, want de grote zaken hebben we natuurlijk al. Lekker van genieten, het is zo'n heerlijke tijd! Die pijn wordt veroorzaakt soor bekkeninstabiliteit. Bij de oudste met 6 weken al begonnen en is nooit meer echt goed gekomen. Bij de tweede met 32 weken mijn stuitje gebroken, dus ik kan aan therapieën doen wat ik wil, volgens de gyn heeft dat geen enkele zin meer. Vóór de zw van mijn dochtertje heb ik 3 behandelingen op de pijnpoli gehad, daar hebben ze met corticosteroïden mijn zenuwen plat gespoten en dat heeft fantastisch geholpen. Na de zwangerschap ga ik dat dus weer laten doen, want hoewel ik een erg hoge pijngrens heb, is dit niet meer te doen.
Kleinmonster; ik vind het ontzettend leuk om het zo te vertellen! En het heeft ook wel wat dat hij zijn handjes er niet op wilde zetten, ze blijven zo heerlijk eigenwijs die kleintjes Ja wat je zegt over die stand van de bm, dat is een hele plausibele verklaring. Ze staat ook echt nog steeds rechtop, dat voel ik gewoon
Eefje; wat ellendig van die hoofdpijn zeg. Hoop dat t toch snel gaat zakken. Verder niet van die symptomen waar je alert op moet zijnd zoals sterretjes zien en zo'n 'band'gevoel over je buik?
@monifique : oh wat schrikken! Hoop dat het je blaas is, maar was het daar niet een beetje veel voor? Met je kleintje en baarmoeder lijkt gelukkig dus niks aan de hand. Ik ga om 12 uur hard aan je denken. Laat je weten hoe het is gegaan?
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes) ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje ♥Ashleyy, 20 jaar, 1 kindje 4. september ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje 5. september ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje ♥Priscil, 31 jaar, 2e kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje ♥zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje 9. september ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje 10. september ♥SteffiekeVO, 26 jaar, 2e kindje ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje 11. september 12. september ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, 1e kindje 14. september ♥Faith2015, 27 jaar, 1e kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje ♥Tazzy180, 33 jaar, 3e kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Maart 27: Annelie (geslachtsecho) 30: InCognito (controle gyn), Jertedan (vk) April 01: zeeuwse (echo), JackieSt (vk), Helma85 (vk + geslachtsecho) 07: Eefje86 (vk) 09: Tientje34 (vk) 15: InCognito (20 wk echo), JackieSt (20 wk echo) 17: helma85 (20 wk echo), Mamitica (20 wk echo) 18: Kleinmonster (20wk echo) 20: Incognito (bespreking 20wk echo gyn) 21: Tientje24 (20wk echo/GUO) 23: monifique (20wk echo) 28: zeeuwse (20 wk echo) Mei: 01: Jertedan (20 wk echo) Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Ik heb de lijst weer even bijgewerkt. De meisjes blijven in de meerderheid. @Kleinmonster: wat een ontzettend leuke foto van jullie! Echt een leuke manier om het geslacht bekend te maken. Hier had ik een foto gemaakt van mijn dochter met haar 'grote zus' shirtje aan en een roze ballon. Was ook een heel gedoe om een leuke foto te maken. @Monifique: wat een enorme schrik! Heel veel sterkte en succes vandaag. Ik hoop dat alles goed is met jullie kleine baby. Wel fijn dat je zo snel terecht kon. Hier verder ook niet zoveel te melden. Werd deze week al gebeld door de kraamzorg voor een intake. Pfff, daar ben ik echt nog helemaal niet mee bezig... Ze bellen als ik 27 weken ben. Bij de tweede komen ze niet meer langs maar gaat alles telefonisch. Heb ook nog geen idee hoeveel uren ik wil. Vandaag nog even werken en dan is het gelukkig alweer weekend. We gaan morgen even kijken voor terrastegels. We zitten in een grote tuinverbouwing. Ben zo blij als dat eindelijk klaar is! Dan kunnen we ook langzaamaan met de babykamer beginnen. Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Fijne dag iedereen!
Monifique; hopelijk weet je nu meer! Ik blijf even checken! Jackiest; Oh verbouwingen zijn nooit leuk! Snap dat je blij bent als het af is! Wij zijn onderweg naar een weekendje Landal, dus zal even niet zo actief zijn!
Monifique, jeetje wat spannend zeg. Hopelijk een goede uitslag en duidelijkheid vandaag Geweldige foto van grote broer met roze verf Hier geen bijzonderheden, 14 april de sleutel van onze huis. Dat wordt komende 2 mnd klussen en verhuizen. Aaaah waar ben ik aan begonnen
Succes en sterkte monifique, hopen dat het niks is. Veel plezier incognito, wij gaan ook lekker weg heerlijk, heb er zin in! Succes jolien, met het verhuizen en klussen! En voor de lijst: 13 april heb ik de 20 weken echo
Nou dames, wij gaan een moeilijke tijd tegemoet. We zijn een beetje lam geslagen eigenlijk. we hebben eigenlijk een vroege guo gehad. Alles zag er goed uit. Bewegelijk kindje met alles erop en eraan. maar toch die vochtplek rond het longetje.. Die kan verschillende oorzaken hebben. Ik kan een infectie gehad hebben die dit veroorzaakt, het kan toeval zijn of er is verband met 3 syndromen. Nl down, syndroom van turner of syndroom van noone. Het vocht kan vanzelf wegtrekken of het kan blijven en andere organen in het gedrang brengen.. Dinsdag a.s krijgen we een vruchtwaterpunctie om de syndromen uit te sluiten (of niet) en er is bloed afgemomenw om te kijken of ik de laatste weken infecties heb gehad. Het bloedverlies was echt een blaasontsteking en niets vaginaals.. Al met al gaan we een zeer onzekere tijd tegemoet en moeten we ons voorbereiden op moeilijke beslissingen..
Oh jeetje Monique, wat erg Ik blijf hopen dat het nog allemaal met een sisser gaat aflopen, maar wat een onzekere tijd gaan jullie nu tegemoet zeg. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
He bah monifique wat een onzekerheid!! Ik heb er kippenvel van en vind het echt heel verdrietig voor jullie Ik hoop met heel mijn hart dat alles goed komt voor jullie! Dikke knuffel en sterkte voor jullie en jullie minimensje!
Monifique heel veel sterkte de komende tijd ! Wat een onzekerheid nu er nog zoveel opties open zijn. Ik duim voor jullie dat het helemaal goed gaat aflopen natuurlijk ! Succes !!
Bah monifique wat erg ! En al die onzekerheid ... Heel veel sterkte ik hoop dat je snel positief nieuws krijgt .