Kleinmonster: Wat heftig zeg Hopen dat het dit keer allemaal goed gaat komen! Handbalster; Gefeliciteerd en welkom hier! Eppo; Ik heb hier ook weinig last, het wil echt niets zeggen meid. Hier bij de eerste en tweede zo misselijk (HG) en bij de tweede zelfs opgenomen omdat het zo gevaarlijk werd en bij de derde haast niks! Nu ook weer niks en ik hoop echt dat het zo blijft.
Wij willen het ook wel weer weten.. Het geslacht.. Ik vond het zo leuk om te weten dat er een jochie in zat... Ik zou een meid erg leuk vinden..maar een jongen ook..maakt me nu niks uit.. Als het een jongen is zal ik ws nooit een dochter hebben.. Zou wel jammer zijn in dat opzicht.. Ik kijk al voor namen.. Ik ben van alles of niks.. Zo ook met testen!
Eefje; jij ook al zoveel testen Valt me trouwens op dat die KV testen bij jou op t laatst ook niet zo mega zijn, hier dus ook al niet. Apart....
Neee helemaal niet idd..ze zijn veranderd hoor sinds een paar jaar.. Action geefr het veel mooier aan!! Ik wordt helemaal onzeker van die kv!
Kleinmonster, wat ontzettend heftig zeg! Wat moet dat een zenuwslopende tijd zijn geweest. Gelukkig is nu alles goed met 'm! Handbalster, welkom hier, zal je nog even toevoegen op de lijst zo. Wat zie ik weer een mooie testen voorbij komen. Zal die van mij van vandaag en gisteren ook nog even plaatsen. De kruidvat testen zijn idd niet meer wat ze geweest zijn, al had ik een paar dagen geleden wel een knaller. Maar vertrouw tegenwoordig meer op de testen van de Action. Kreeg net een 3+ op de CB, dus ik stop ook met testen. Ben zo blij dat ik niet de enige testfreak ben hier Mijn testjes. Cb van vandaag en Action van gisteren.
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje Sanne006, 22 jaar, 1e kindje Stormpy, 21 jaar, 1e kindje Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje Liana84, 30 jaar, 1e kindje 2. september Monifique, 28 jaar, 2e kindje Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 3. september JackieSt, 32 jaar, 2e kindje Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 4. september InCognito, 31 jaar, 4e kindje Patries2310, 32 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje 6. september 7. september Ilonavp, 30 jaar, 1e kindje 8. september Wonderbaby, 24 jaar, 3e kindje 9. september Helma85, 29 jaar, 2e kindje Eefje86 10. september 11. september 12. september Handbalster Annelie566 13. september 14. september 15. september Uitgerekende datum onduidelijk Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje Afspraken; Monifique, 2 januari, intake MvM Eefje86: 3 januari, intake MvM Helma85: 5 januari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 5 januari, intake MvM Stormpy: 12 januari, ziekenhuis Patries2310: 13 januari, 1e echo gynaecoloog Liana84: 15 januari, 1e echo verloskundige Monifique: 16 januari, 1e echo gynaecoloog Patries2310: 16 januari, intake verloskundige InCognito: 19 januari, 1e echo gynaecoloog Didi78: 19, 1e echo en intake verloskundige Eppo82: 22 januari, intake verloskundige Patries2310: 27 januari, echo verloskundige Mloeskie: 27 januari, 1e echo verloskundige Kleinmonster: 27 januari, 1e echo en intake verloskundige Jolien 1986: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige
Welkom nieuwe dames!!! Hebben jullie soms ook al last van bandenpijn?? T valt me op dat het meestal rechts zit. Ik kan me dat niet meer echt herinneren van mn vorige zwangerschap.
Ik weet niet of het bandenpijn is, maar ik heb wel krampjes. Vooral aan de linkerkant. Heb dat een paar keer per dag een tijdje. Het is een beetje zeurende pijn.
Daar heb ik ook last van liana84! Af en toe beetje irritant Mja hoort er denk allemaal bij en heb trouwens ook last van me borsten net alsof ik spierpijn heb aan de zijkant beetje lastig uitleggen☺️
Annelie: Van harte gefeliciteerd en welkom hier! Eefje: Wel jammer, want ze testen toch echt nog steeds als eerste positief. Liana: Ik stop nu ook met testen nu ik de 3+ heb gezien, haha! Helma; Ik had 3 na mijn eisprong dagen al last van bandenpijn, daarom wist ik zo zeker dat ik zwanger was
Wie heeft hier trouwens al eerder van gehoord; Als je veel HCG aanmaakt, krijg je een meisje? Ik denk echt een bakerpraatje, maar een vriendin zei me dat net, omdat ik zo'n knallers van testen had en nu al 3+ etc.
Tsja ik weet niet. Denk dat het onzin is. Mijn testen bij zoon waren ook heel duidelijk en het is echt een jongen. Iedereen maakt toch anders hcg aan.. Trouwens.. Wie heeft er ervaring met action testen? Ik heb met dezelfde urine een KV test gedaan en een action test. Die hier het resultaat(11/12 dpo)
Daar heb ik ook last van. Eigenlijk al beetje vanaf zaterdag begonnen. Vorige keren niet gehad eigenlijk. Maar maak me er niet te druk over. Misselijkheid begint nu klein beetje toe te nemen. Hoe doen jullie het trouwens vanavond? Wij gaan nl naar vrienden en weet dat om 12 uur er champagne word gedronken. Nu ga ik dus niet drinken maar weet nu al dat het meteen gaat opvallen. Vrijdag komt trouwens MvM voor gesprek langs.
Blij te horen dat die krampjes/zeurende pijn herkenbaar is. Stelt wel gerust. Incognito, ik geloof daar ook niet zo in. Maar als het wel zo is, dan krijg ik ook een meisje . Fijn dat we iig de 3+ gezien hebben Annelie, Action testen zijn wat minder gevoelig volgens mij. Wat betreft de champagne, ik heb ook geen idee hoe ik dat ga oplossen. Wij gaan ook naar vrienden. 1 van die vrienden weet dat ik zwanger ben, maar de rest nog niet. Gaat idd opvallen. Zie het wel.