1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    ♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥

1. september
    Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje
    Sanne006, 22 jaar, 1e kindje
    Stormpy, 21 jaar, 1e kindje
    Didi78, 36 jaar, 1e kindje
    Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje
    Liana84, 30 jaar, 1e kindje

2. september
    Monifique, 28 jaar, 2e kindje
    Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje

3. september
    JackieSt, 32 jaar, 2e kindje
    Eppo82, 32 jaar, 3e kindje

4. september
    InCognito, 31 jaar, 4e kindje
    Patries2310, 32 jaar, 1e kindje

5. september
    Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje

6. september

7. september
    Ilonavp, 30 jaar, 1e kindje

8. september
    Wonderbaby, 24 jaar, 3e kindje

9. september
    Helma85, 29 jaar, 2e kindje
    Eefje86

10. september

11. september

12. september
    Handbalster
    Annelie566, 24 jaar, 2e kindje

13. september

14. september

15. september

Uitgerekende datum onduidelijk
    Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje

Afspraken;
    Monifique, 2 januari, intake MvM
    Patries2310, 2 januari, intake MvM
    Eefje86: 3 januari, intake MvM
    Helma85: 5 januari, 1e echo en intake verloskundige
    JackieSt: 5 januari, intake MvM
    Stormpy: 12 januari, ziekenhuis
    Patries2310: 13 januari, 1e echo gynaecoloog
    Liana84: 15 januari, 1e echo verloskundige
    Monifique: 16 januari, 1e echo gynaecoloog
    Patries2310: 16 januari, intake verloskundige
    InCognito: 19 januari, 1e echo gynaecoloog
    Didi78: 19, 1e echo en intake verloskundige
    Eppo82: 22 januari, intake verloskundige
    Patries2310: 27 januari, echo verloskundige
    Mloeskie: 27 januari, 1e echo verloskundige
    Kleinmonster: 27 januari, 1e echo en intake verloskundige
    Jolien 1986: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige

2. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Iedereen alvast een mooi 2015 gewenst! Dat we allemaal maar rond september een gezond kindje op de wereld mogen zetten! 😘

3. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Happy newyear meiden! Dat al onze babietjes maar gezond ter wereld mogen komen.

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Gelukkig nieuw jaar allemaal! Op gezonde baby"s

5. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Op gezonde baby's in september!

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Happy newyear! Dat we allemaal maar een prachtig kindje mogen krijgen in 2015!

7. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    iedereen gelukkig nieuwjaar!! op mooie echo's deze maand en gezonde kindjes in september.

Wij hebben het nieuws gisteren om 10 voor 12 aan mn schoonouders, mn beste vriendin haar man ( de beste vriend van vl) en nog een goede vriend. We hadden een gebakje met muisjes bestrooit. Mn vriendin gilde bijna de kinderen (die van hun en ons wakker) hahaha.
    Buiten kregen wij van nog een bekende bezoek en vl vertelde het ook aan haar, dus ik zeg tegen hem, je moet het nog niet aan iedereen vertellen eerst de echo maar even afwachten. Ja zegt ie maar ik ben zo blij dar de hele wereld het al mag weten. Ik smolt helemaal want op zl liep het heel anders!

Mn ouders zitten nu in duitsland die weten het nog niet, ik heb net via de hema tompoezen besteld met "Ik ben heel stoer want ik wordt grote broer" die wil ik van het weekend mee nemen naar ze.
    Voor bij een vriendin, de getuigen van vl en nog een ander stel vrienden heb ik een t-shirt laten maken met Ik wordt grote broer.
    En voor facebook wil ik zo iets doen.

Ik ben in augustus ten huwelijk gevraagd dus ik weet niet of mensen verwachten dat er een kleine op komst is :D. We gaan in 2016 trouwen.

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar! Dit is het jaar alweer waarin onze mooie wondertjes geboren gaan worden!

Over dat HCG en wel of geen meisje. Ik geloof er zelf ook niet zo in hoor. Bij de tweede testte ik ook op 9 DPO al positief, net als deze zwangerschap. Dat is een knulletje. Onze meid was niet gepland op dat moment en ik heb toen op 3DPO een bloedtest gehad waar (uiteraard) niks op te zien was en uiteindelijk zelf pas op 13 DPO getest.
    Enige wat nu eerder is, is de CB digitaal met indicator die op 4.5 al 3+ aangaf terwijl dat morgen eigenlijk pas zou moeten.
    We gaan t meemaken.

We zijn zwanger en dat is wat telt!

Geniet van deze dagen allemaal :D

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Kleinmonster; dat is ook leuk zeg! Wat lief dat ze zo enthousiast reageerden!

10. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar !!!

Hier stond dochterlief even aan de buurvrouw te vertellen dat mama een baby in dr buik had.... oepsie hihihi
    Maar even uitgelegd dat het een verrassing is die ze niet aan iedereen mag verklappen

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Onderweg naar so's, wens ons maar succes, want we zullen wel alleen maar gezeik en preken krijgen :(

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Born2BeMom; oh, hahahaa oeps!

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Echt incognito? Zouden ze niet gewoon leuk kunnen reageren op het nieuws? Of is dat niet waar je vreest een preek over te krijgen?

Hier hebben we het mijn ouders ook verteld, en die zouden nooit zoiets zeggen, ondanks dat ik weet dat zij het misschien niet verstandig vinden.

Mijn dochter had trouwens een week voor nod al verkondigd dat ik een baby in m'n buik had. Op een verjaardag, heel fijn. :D Toen wist ik zelfs nog van niks haha.

14. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Succes InCognito!

Ik heb het alleen m'n beste vriendin verteld, die was erg blij voor ons. Vorige keer had ik het ook m'n zusje verteld maar die had het aan een vriendin van haar doorverteld waardoor uiteindelijk bijna de hele vriendengroep het wist... Dit keer hoort ze het dus ook pas na een goede echo. ;)

Aanstaande maandag komt MvM langs en maandag 2 februari heb ik de eerste echo en dan woensdag 4 februari de intake. Bij de echo ben ik 9+4 volgens m'n eigen berekeningen. De assistente zei dat de echo dan waarschijnlijk inwendig moest omdat ik nog geen 10 weken ben en ze dan geen nauwkeurige berekening kunnen maken van hoe ver ik ben. Hebben jullie de eerste echo inwendig of uitwendig? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik alleen uitwendige echo's gehad maar ik was ook al 10+5 bij de eerste echo.

15. Didi78

Didi78 Actief lid

5 dec 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Gelukkig nieuw jaar en dat we allemaal een voorspoedige zwangerschap mogen hebben en gezonde kindjes!

@Incognito sterkte, hoop dat het meevalt.
    @Born2BeMom, oeps die kleintjes, je weet het nooit he. Hier ook afwachten of de neefjes en nichtjes hun mond houden.
    @Kleinmonster, wat eenl lieve reactie van lv

Nu even een klein zeurmomentje (sorry)
    Rugpijn, arghh al anderhalve dag lang, weet van beroerdigheid bijna niet meer hoe ik moet zitten. Het hoort erbij en ik weet het maar pfff
    Zo zeurmodus uit.

Hierbij 2 foto's met een idee zoals wij het wat bekender willen maken.

Bijgevoegde bestanden:

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik heb bij de eerste met 6+4 een inwendige echo gehad. Dat was omdat ik flauw was gevallen van de buikpijn en om dus te checken of het niet buitenbaarmoederlijk was. Daarna met 8+4 uitwendig. Bij mijn dochter met 9+2 ook uitwendig.
    Misschien ligt het aan de apparatuur?
    Ik heb wel minder mooie beelden als ik het vergelijk met echo's van m'n zusje.

17. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier met 7 wkn de echo's dus de eerste altijd inwendig

18. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Leuk die manieren om het bekent te maken aan vrienden of familie! Hebben jullie nog meer leuke ideeën? Heb al wel wat ideeën maar nog niks definitief wacht eerst even de eerste afspraak af!

Wil het wel op een leuke manier vertellen word namelijk de eerste keer voor beide ouders dat ze dan opa en oma worden 😊
    Kan het zelf ook amper voor me houden😜

19. Didi78

Didi78 Actief lid

5 dec 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Stormpy, kijk eens op welke.nl of pinterest.com daar staan zoveel ideeën op. Niet alleen voor aankondigingen maar ook voor vele andere dingen.

Voor een ieder is het verschillend, van mijn moeder heb ik een zwangerschaps boekje gehad en daarin stond, vertel het alleen aan de mensen aan wie je ook zou vertellen als je een miskraam hebt gehad. Daar kon ik mij wel in vinden. Wij hebben het met 1e en 2 kerstdag aan de opa's, oma's, ooms en tantes verteld.

Geen idee of hij in of uitwendig wordt, de echo.
    Ik ben dan op 1 dag na, 8 weken. (7+6 is dat toch?)

20. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar dames.. Op een mooi jaar met veel gezond babygeluk!!

Hier bij mijn zoon een inwendige echo met 9.6 weken.. Was een super mooie echo dus mag van mij wel weer zo!

Deel Deze Pagina