Hahaha! Nee geen voetballer! Wij hadden bij Kai ook flinke moeite.. nu in eerste instantie ook. Ik ben gewoon niet makkelijk door mijn baan als leerkracht. Vind wel heel veel leuk hoor maar heb bij heeeel veel namen een associatie. Het is weer kort. 3 letters en komt niet vaak voor. Net als Kai. Meer verklap ik niet En idd.. ik begrijp je idee over een meisje. Dat heb ik ook. En ik baal dus dat we nooit een Bente zullen krijgen.. gewoon om de naam die ik zo mooi vind.
Born2BeMom: Nee, bij jullie niet? Hier zijn de jongens enorm druk en onze kleine meid zo rustig al maar zijn kan Dat is bij de meeste mensen die ik ken zo, dus dan ga je al gauw denken dat het overal zo is Tientje: Er is niks dat ik kan doen om het te voorkomen, het gebeurt, of het gebeurt niet. Ik had er ook nog nooit van gehoord hoor, komt blijkbaar ook niet echt vaak voor. Wat grappig dat jij ook al zo'n rustig knulletje hebt rondlopen. Hier echt niet. De tweede kan rustig zijn, als hij alleen is, maar zodra hij met zijn grote broer samen is, zijn ze een wervelwind Maar toch de liefste kids van de wereld! SteffiekeVO: Ja, hartkloppingen an sich ken ik wel, maar dit stopte niet meer, het heeft 20 minuten op 200 bpm geslagen, daarna gezakt naar 180 en uiteindelijk nu dus een stuk rustiger weer naar 110-120. De gyn zei overigens wel dat het max 120 mag kloppen als je zwanger bent, dus als het bij jou langdurig sneller slaat, dan zou ik het toch even aankaarten. Monifique: Ja, ze zijn hier inderdaad wel geschrokken. Hoorde later van mijn man dat de tweede zei: "Kijk, mama gaat dood he?" Dat brak echt wel even mijn hart. Arme ziel. Wat ongelooflijk fijn dat het stabiel is! Nu gaan we voor afname van het vocht! Wat gaaf dat je de naam nu zo zeker hebt, heerlijk! En fijn dat je vertrouwens weer dusdanig is dat je lekker kan gaan fröbelen met het kamertje en de kleertjes Zeeuwse: Vervelend, die lage bloeddruk. Je kunt er ook echt van flauwvallen als hij zo laag is. 112/60 nu is prima toch? Hopen dat je hem een beetje hierop kunt houden.
Incognito: wat een schrik! Hoop dat het iets eenmalig is! Monifique: Fijn dat de controle goed was! Zeeuwse: hier ook een lage bloeddruk. Normaal al en tijdens de zwangerschap is het erger. Dextro helpt bij mij altijd even snel als duizelig wordt
Zo das wel even schrikken, incognito! En je arme kind, die zal het ook erg heftig hebben gevonden zeg! Gelukkig gaat je vakantie wel door, geniet ervan! De reden dat ik het wel begrijp (ondanks dat ik het ook een onbeschofte vraag vind) is omdat mijn partner en ik een jaar uit elkaar zijn geweest en pas sinds vorig jaar weer bij elkaar zijn gekomen. Tevens heb ik daarna een paar maanden thuis gezeten met een burn-out. Daar was ik eigenlijk nog herstellende van (nog steeds overigens ) toen ik zwanger werd. Dus niet de meest ideale omstandigheden zeg maar. Maar wat ik heb geleerd tijdens mijn burn-out is dat ik veel meer moet luisteren naar mijzelf. Ik leef mijn leven voor mijzelf, niet voor de rest van de wereld. Zodoende werd de wens voor de derde weer actueel en zijn we er gewoon voor gegaan. Maar kan me voorstellen dat de buitenwereld daar niet altijd goed op weet te reageren. Maar dat is niet mijn probleem.
Eppo: andere zullen altijd hun mening klaar hebben, positief of negatief. Maar als jij/jullie je goed voelen bij een 3e kindje wie zijn zij dan om te oordelen? Lekker niets van aantrekken!
Whiehoe moet even mij blijdschap delen morgen gaat me vader aan de babykamer beginnen kan niet wachten tot die af is 😍 en dan alle spulletjes shoppen💕
Leuk he stormpy, Bij ons staat hij ook al. Wij hadden hem verkocht dus we hebben vorige week een nieuwe gekocht, super leuk! Heb van de week van Koekka dekentjes en aankleedkusesen besteld, licht met donker grijs. Helemaal happy. Fijn koningsweekend iedereen. Hoop op een beetje droog weer.
Incognito.... jeetje dat is heftig zeg, dat wordt even uitrusten en bijkomen op vakantie. Eppo82.... mensen hebben nog een al snel een mening, die sommige maar al te graag even delen. Wij zeggen altijd die gaan het ene oor in en het andere oor direct weer terug uit, t is jullie leven niet die van hun. Dextro.... zit standaard in m'n tas, altijd eigenlijk wel omdat ik weet dat als ik een dag te weinig suiker binnen krijg ik daar al last van kan krijgen. Ze zijn trouwens nog lekker ook Bloeddruk... blijft nu stabiel maar ik ga er wel even wat van zeggen bij de VK want tijdens de controle was hij dus blijkbaar al te laag (onderdruk) en is er niks van gezegd ook niet in combi met de klachten die er waren.
Ik wacht nog even met het kamertje tot na de 20 weken echo ivm jongen/meisje. Maar ik heb ook erg veel zin om er mee aan de slag te gaan!
Wij gaan ondanks de onzekerheid deze week beginnen met stucen en schilderen. Juist door alle onzekerheid wil ik nu een beetje tempo gaan maken met alles. De kans dat dit kereltje eerder komt is best wel groot en ik hou de touwtjes graag zelf in handen. Plus.. het is ook veel te leuk om het niet zelf te doen. Deze week was trouwens alles stabiel. Geen vooruitgang maar ook geen achteruitgang. Had ik ook niet echt verwacht want er zaten maar 6 dagen tussen de twee echo's. Deze week nog koningsdag en werken en dan heerlijk twee weken vakantie. Eens kijken of we tussen de ziekenhuisbezoeken door nog een paar dagen weg kunnen.
wij zijn ook begonnen met de kamer, hij is inmiddels leeg. gisteren 1 muur gedaan vriend doet zo het plafon en dan kan ik de andere muren doen. ik kan niet te veel te gelijk ivm m hand dus moet alles rustig aan doen maar jammer genoeg zit rustig aan doen niet in mn karakter haha stiekem hoop ik ook dat we vanavond de vloer gaan leggen dan kan ik de komende dagen met heerlijk uitleven. Vriendin is een week later uitgerekend en krijgen nu een jongen en hadden al een meisje en wij anders om dus doen we kleding ruil . onze kleine meid komt straks niets te kort want had al 3 vuilniszakken vol aan kleding gekocht.
Min bloeddruk is ook veel te laag Heb er ook veel last van, maar ben tegelijkertijd ook wel blij want een lage kan weinig kwaad. . Een hoge daarintegen... Hier echt een kleine stuiterbal... zal wel net zo'n druktemaker als dr zus worden Vandaag nog leuke dingen gescoord? Hier echt niks denk dat al het leukste al weg was
Ik heb morgen mijn 20 weken echo, maar heb al wel besloten dat we het geslacht niet willen weten Zondag langs de prenatal geweest en kleertjes gekocht waarin Skittle (werknaam, oftewel dol op skittles nu) mee naar huis mag (wil in ziekenhuis bevallen) Ik heb ook een lage bloeddruk (96-58 was bij laatste meting 2 weken geleden) Ik eet dus ook gewoon onbeperkt drop (niet dat ik nou mega veel drop eet, maar als er een zakje open in huis is, dan is hij niet lang daarna leeg ) Wat ook goed helpt als je je erg flauw voelt is zo'n bakje instant noodles (bijvoorbeeld good noodles van Unox) Kokend water bij gooien en 3 min wachten, tis vrij zoutig, het is noodles dus koolhydraten dus energie. Ik heb standaard zo'n pot op werk staan dat stel ik me niet goed voel (loop heel veel op werk, ook wel steeds staan/zitten, dus steeds opstaan, erg handig voor mn bloeddruk, not...). Helpt voor mij heel goed.
Wat leuk Margjelinde! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het nu, in deze situatie, heel praktisch vind om het geslacht te weten, maar niet weten vond ik eigenlijk veeeel leuker! Succes morgen in ieder geval! Hier ook altijd een lage bloeddruk gehad en dat in combinatie met topsport zorgde ook altijd voor gedoe. Nu is hij gewoon netjes. Dropjes zijn inderdaad altijd goed om de bloeddruk omhoog te krijgen. Verder kun je ook iets zout toevoegen aan een flesje water/aanmaak. Niet te veel natuurlijk, maar daar proef je dan niets van. Maar ook de tips die al gegeven zijn, cup-a-soup, noodles, zijn hartstikke zout en dan juist goed!
Lol keek nog eens op m'n formulier: Bloeddruk was 2 weken geleden 96/54 en 4 weken geleden 94/50 M'n moeder is er zeker van dat ik het uiteindelijk toch wil weten, maar ik vind het juist leuk om het deze keer niet te weten. Ik ben blij straks beide keer meegemaakt: 1 keer wel weten en andere keer niet
Margelinde: succes morgen! Ik vind het zo knap van degenen die het geslacht niet willen weten, ik ben daar veel te nieuwsgierig voor! Nog even en ik mag ook voor de 20 weken echo! Lage bloeddruk is niet altijd fijn maar ik zou echt niet willen ruilen met een hoge bloeddruk!
een van mn buik en voor de draagmama's: ik heb een mai tai gekocht en er is een Yaroslings maat 5 onderweg hij is door de vorige eigenaar gekleurd en is nu rood/roze.
Wow mooie buik margjelinde en handig zo'n 'draagding' Ik twijfel enorm of ik ook een draagdoek of zak ga aanschaffen . Bij m'n zoontje had ik er 1 bestelt toen hij 4 maanden was maar ik kreeg m er toen dus echt niet in ! Hij ging krijsen! Dus heb ik m maar terug gestuurd . M'n zoontje huilde best veel en wou graag de hele tijd dat ik met hem rondliep. En nu bij de tweede denk ik echt van in huis probeer ik haar zoveel mogelijk lekker in d'r bedje te laten slapen. En buiten heb ik de kinderwagen . En ik wil haar dus niet aanwennen dat ze d'r hele dag gedragen wordt. Aan de andere kant heb ik haar in een draagdpek wel lekker bij me de hele dag en heb ik verder m'n handen vrij. Pff lastig ik ben er nog niet over uit ! Ik denk dat ik het eerst ff een paar weekjes aankijk. Onze babykamer is zo goed als klaar . We willen alleen nog in het wit een muursticker denk van tinkerbell met haar naam boven d'r bed. En een roze rolgordijn . De luxaflex die d'r hangt is helaas totaal niet verduisterend . Ik zal ff foto proberen te plaatsen