1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Haha wat mooi dat de 20 weken echo's allemaal goed waren.

Genieten doe ik hier wel, tenminste dat probeer ik. Veel werken en druk gezinsleven van hot naar her voor gym, zwemles school etc. Maar volgende week optimaal genieten. Lekker een week naar corfu. Verstand op nul....

Wij hadden een bugaboo maar die hebben we verkocht. Wij nemen de easywalker over van mijn schoonzus ivm dat wij erg veel wandelen in het bos en dan is de bugaboo niet zo fijn vind ik. Wel als stads wandelwagen, dan is ie echt super. Wil ik ook een draag doek aanschaffen, lijkt me geweldig je kleine zo dicht bij je. Hebben we bij de eerste twee nooit gedaan.

Liefs es

2. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Allemaal goede 20 weken echo's! Fijn dat te horen.

Hier houden we nog de wandelwagen ( 3 in 1) en draagzak. Is allemaal nog in goede conditie.
    Straks naar dematoloog ivm uitslag, kijken wat ze ervan vinden.
    Vanavond controle vk.
    Gisteren heeft mn man onze kleine meid voor de eerste keer gevoeld!!!

3. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij mogen straks weer richting Utrecht voor een controle.
    Toch spannend iedere keer!

Fijn hoor, al die goede 20 weken echo's!

Hier ook een heel andere belevenis van de zwangerschap vergeleken met de eerste. Los gezien van alle spanning die we nu ervaren, vind ik deze zwangerschap gewoon zwaarder met nog een jongetje om me heen.
    Toch probeer ik ook echt te genieten hoor. Dat getrappel in je buik blijft een onbeschrijfelijk mooi bijzonder gevoel.
    Hier zijn het echt geen plopjes meer hoor. Gewoon keihard trappen tegen mama's blaas en buik. Mijn vriend voelt het zeker al een week of 3.
    Super fijn voor hem, want ook hij is zo onzeker door dit hele gedoe. Dan geven die schopjes hem ook weer even een kick!

Vanaf nu lekker 2 weken meivakantie en mijn vriend is dan ook thuis. Heerlijk. Proberen de babykamer af te maken.
    Er moet nog veel gebeuren hoor. Stucen, verven, inrichten.. De kamer is alleen nog maar leeg gehaald tot nu toe.

We proberen ook nog even een weekje weg te gaan tussen alle ziekenhuisbezoeken door, dus we zien wel hoe ver we zijn na twee weken.
    Heb al wel in mijn hoofd hoe het ongeveer moet worden. Helemaal zin in!

Fijne dag allemaal en ik geef vanavond wel weer een update over de controle!

4. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes in Utrecht monifique!

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes Monifique!

Hier gaat alles goed. .. op zn gemakkie... Want snelheid zit er hier niet meer in met mijn mega buik en 2 kleine kinderen. .
    Hopelijk het weekend even een flinke zwaai aan de slaapkamer geven. ..

6. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw.... ongeloof...

Janken van geluk.

Het vocht is (op een streepje na) weg. Long is normaal formaat en het hart weer teruggeschoven naar de juiste positie.
    De gyn zei dat als dit zo was gezien bij een 20 weken echo, er niemand over was gevallen.

Wie had dit nou verwacht. Binnen een week tijd!

Uiteraard kan het nog terugkomen. Maar dit goede nieuws pakken ze ons niet meer af!

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Wauw supergoed monifique!
    Heerlijk nieuws!

Geniet ervan!

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Babykamer/onze slaapkamer is nog verre van af helaas. Wij zijn van die last minute mensen;)
    Vorige keer moesten we met 37 weken nog beginnen :$

En ik voel me echt een oud wijf nu zeg. Ben pas 22 weken, maar moet echt ff een tandje terug doen merk ik aan m'n lijf. Pff..niet gewend..

9. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Monifique, wat geweldig nieuws!!! Iets om te vieren komend weekend!!

10. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Absoluut! Ik ben echt even in de wolken! Heerlijk!!:)

11. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow, monifique wat goed! Als je er het minst op rekent krijg je ineens goed nieuws. En. ...het komt vast niet terug. Blijkbaar is er een manier gevonden het vocht af te voeren dus waarom zou het terugkomen? Heel blij voor je. Lekker vieren dit weekend!

12. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk nieuws monifique!

13. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    WIHOOOOEEE monifique wat een fantastisch nieuws!
    Heb er kippenvel van haha ;) super!

Hier nog niet begonnen aan de kamer! Hopelijk aankomende week aan de slag.. Met de eerste waren we nu al zo wat klaar :))

Pff ben ergens blij te lezen dat ik niet de enige ben die het al zwaar vind haha.. Met die kleine dreumes en toch al een beste buik .. Pittig!
    En ben ik nog maar op de helft en is het nog geen hoog zomer.. Waar moet dat heen :-o

Fijn dat alle 20 weken echos de afgelopen tijd ook goed waren!

En wat een stapel kleren zag ik voorbij komen haha dacht dat ik het al overdreven vol had liggen :p .. Ik moet alleen nog wat mt 56 .. Dan heb ik wel voldoende wat dat betreft :)

14. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Wauw Monifique, wat een fantastisch nieuws! Op naar een onbezorgde tweede helft van de zwangerschap! :) Ben super blij voor jullie.

15. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Wat ontzettend fijn nieuws Monifique!! geniet ervan!

Wij vandaag 20 weken echo gehad, alles was goed! Alles erop en eraan en op de goede plek. Suiker is goed onder controle dus mag bij verloskundige blijven gelukkig. Moet nog wel tot het einde van m'n zwangerschap 3x per dag prikken, maar ja. Als dat alles is klaag ik echt niet!

16. mamitica

mamitica Actief lid

2 jan 2015
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Monifique wat geweldig !!!

17. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de lieve reacties allemaal!

18. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ons ukkie werd nu trouwens geschat op 550 gram.. haha pakje gehakt.

19. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Wouwwie wat een goed nieuws zeg! Hier ook kippenvelmomentje hoor...
    Blij voor je:)

20. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Super Monifique!!!

Hier ochtend dermatoloog, zijn tevreden over mn huid, is wat rustiger. Nu enkel nog smeren ( zit lichte hormonen in) op onrustige plekken en een creme 1 x smeren per dag over hele lichaam om soepel te houden. Moet tot eind van zwangerschap iedere 2 weken langs komen.
    Ik was bang voor littekens, maar ze zei dat alle plekken over een jaar helemaal weg zijn! Ben k wat minder blij mee, maar ja.

Ook terug van controle bij vk. Alles goed, loop goed op schema.
    Enkel mag k niet meer tillen ivm rare navel wat kan wijzen op navelbreuk.
    Iemand dat al eens meegemaakt?

Volgende controle is op 1 juni

Deel Deze Pagina