Bij mij proberen ze eerst uitwendig als dan niet goed gezien wordt inwendig. Straks mijn vader en "stief" moeder op de hoogte brengen met cadeautje
Ik had voor m'n ouders een fles drank gekocht voor de kerst en daar een test bij gedaan. Onder het mom van: hier heb je je kerst kadootje, ik denk dat je wel een borrel kan gebruiken.
@Eppo: humor! @Jolien: mooi zo met die muisjes in een lijstje! Wij hebben het bij mijn dochter ook op een soortgelijke manier verteld aan de opa en oma van mijn vriend.
Ach Incognito, ik hoop dat het meevalt . Waarom zouden jullie gezeik krijgen? Zwangerschapsaankondigingen, wat een ontzettend leuke ideeën allemaal zeg. Misschien 'jat' ik er wel 1. Zeg altijd maar: beter goed gejat dan slecht bedacht. Wij gaan het ouders en schoonouders waarschijnlijk vertellen na de eerste echo als we een kloppend hartje gezien hebben. Echo, bij mijn eerste zwangerschap in juli was ie uitwendig op 8+2. Was prima te zien, al was het niet wat we wilden zien. Na mijn mk in oktober heb ik een controle echo gehad. Heeft ze eerst uitwendig geprobeerd, maar omdat mijn darmen te onrustig waren kon ze het niet goed zien en heeft ze alsnog inwendig gekeken. Heb nu mijn eerste echo met 7+2. Ben benieuwd of het in of uitwendig gaat worden. Vind alles best, als ik maar een intacte zwangerschap te zien krijg.
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje Sanne006, 22 jaar, 1e kindje Stormpy, 21 jaar, 1e kindje Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje Liana84, 30 jaar, 1e kindje 2. september Monifique, 28 jaar, 2e kindje Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 3. september JackieSt, 32 jaar, 2e kindje Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 4. september InCognito, 31 jaar, 4e kindje Patries2310, 32 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje 6. september 7. september Ilonavp, 30 jaar, 1e kindje 8. september Wonderbaby, 24 jaar, 3e kindje 9. september Helma85, 29 jaar, 2e kindje Eefje86 10. september 11. september 12. september Handbalster Annelie566, 24 jaar, 2e kindje 13. september 14. september 15. september Uitgerekende datum onduidelijk Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje Afspraken; Monifique, 2 januari, intake MvM Patries2310, 2 januari, intake MvM Eefje86: 3 januari, intake MvM Helma85: 5 januari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 5 januari, intake MvM Stormpy: 12 januari, ziekenhuis Patries2310: 13 januari, 1e echo gynaecoloog Liana84: 15 januari, 1e echo verloskundige Monifique: 16 januari, 1e echo gynaecoloog Patries2310: 16 januari, intake verloskundige InCognito: 19 januari, 1e echo gynaecoloog Didi78: 19, 1e echo en intake verloskundige Eppo82: 22 januari, intake verloskundige Patries2310: 27 januari, echo verloskundige Mloeskie: 27 januari, 1e echo verloskundige Kleinmonster: 27 januari, 1e echo en intake verloskundige Jolien 1986: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 2 februari, 1e echo verloskundige JackieSt: 4 februari, intake verloskundige
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Leuk die ideeen allemaal! wij denken er nog even rustig over na.. Vandaag een lange dag visite en ben stiekem best moe. Gisteren echt zitten stunten om niet te hoeven drinken. Maar best goed gegaan volgens mij. Nog 1 dag en dan kunnen we weer rustig aan doen met alle feestjes.
Hallo allemaal ten eerste iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar! En van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen Ik zou graag mee willen schrijven ! Afgelope weekend had ik een mooie positieve test in m'n handen ! Ik ben zo rond 5 september uitgerekend ! Gister meteen de vk gebeld en ik mag 27 januari naar ze toe! Ik kan niet wachten ! Vind het zo lang duren... Ik zit nu best in een stressvolle periode, weten jullie of dat de zwangerschap kan beïnvloeden ? Gr. Priscilla
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje Sanne006, 22 jaar, 1e kindje Stormpy, 21 jaar, 1e kindje Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje Liana84, 30 jaar, 1e kindje 2. september Monifique, 28 jaar, 2e kindje Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 3. september JackieSt, 32 jaar, 2e kindje Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 4. september InCognito, 31 jaar, 4e kindje Patries2310, 32 jaar, 1e kindje Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje Priscil, 2e kindje 6. september 7. september Ilonavp, 30 jaar, 1e kindje 8. september Wonderbaby, 24 jaar, 3e kindje 9. september Helma85, 29 jaar, 2e kindje Eefje86 10. september 11. september 12. september Handbalster Annelie566, 24 jaar, 2e kindje 13. september 14. september 15. september Uitgerekende datum onduidelijk Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje Afspraken; Monifique, 2 januari, intake MvM Patries2310, 2 januari, intake MvM Eefje86: 3 januari, intake MvM Helma85: 5 januari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 5 januari, intake MvM Stormpy: 12 januari, ziekenhuis Patries2310: 13 januari, 1e echo gynaecoloog Liana84: 15 januari, 1e echo verloskundige Monifique: 16 januari, 1e echo gynaecoloog Patries2310: 16 januari, intake verloskundige InCognito: 19 januari, 1e echo gynaecoloog Didi78: 19, 1e echo en intake verloskundige Eppo82: 22 januari, intake verloskundige Patries2310: 27 januari, echo verloskundige Mloeskie: 27 januari, 1e echo verloskundige Kleinmonster: 27 januari, 1e echo en intake verloskundige Priscil: 27 januari, 1e echo verloskundige Jolien 1986: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 2 februari, 1e echo verloskundige JackieSt: 4 februari, intake verloskundige
Dames! Allereerst gelukkig nieuwjaar! Dat t maar een super jaar mag worden.. Ik wil me bij deze ook graag aanmelden.. Zoals t er nu uit ziet zijn we 4 september uitgerekend. T is onze eerste en ik ben 26.
Eppo: Hahahaaa, die dochters he Onze dochter ook, terwijl ze pas 2,5 is! Misschien voelen ze het wel gewoon aan. Hahahaahahahahaahahaaaaaaa, hoe jullie het verteld hebben Jackiest: Jammer dat je zusje het de vorige keer verteld heeft, mist ze nu het prille nieuws! Die echo zou misschien inwendig moeten, maar hier doen ze hem bij de vk met 9 weken ook al uitwendig, als je erom vraagt. Ik moet naar de gyn, die doet m met 7 weken sowieso inwendig, dus de eerste bij ons is inwendig. Didi: Wat vervelend van je rugpijn zeg, hoop dat het nog wegtrekt! Leuk om het zo wereldkundig te maken. Stormpy: Wat leuk dat ze bij jullie van beide kanten nu voor het eerst opa en oma worden! Jolien: Ik kan de tekst niet lezen helaas, maar denk dat er een gedichtje staat? Leuk idee! Liana: Omdat vooral mijn sv een vreemde vent is. Wat moet dat spannend voor je zijn, die eerste echo zeg! Ik duim voor je dat driemaal scheepsrecht is en dat het allemaal goed zit! Priscil: Allereerst van harte gefeliciteerd en welkom hier! Wat bedoel je met stress? Het kan wel degelijk invloed hebben op je kleintje, dus ik zou, als het mogelijk is, proberen de stress zoveel mogelijk te vermijden en als bepaalde zaken op te lossen zijn, ze zo snel mogelijk oplossen. Wiwi: Gefeliciteerd en welkom hier! Onze aankondiging: Een puzzel laten maken met onze drie kanjers erop en de tekst eronder; Het laatste stukje dat onze puzzel compleet maakt, wordt verwacht in de zomer van 2015
Nou, het viel al met al gelukkig wel mee. SM reageerde meteen heel lief, ze feliciteerde ons meteen en was heel blij. SV zei: "Oh, nou ja, oke" en toen niks meer. SM zei toen dat hij nu 'gefeliciteerd' hoorde te zeggen en na een aantal minuten kwam er een 'proficiat' uit. Wat een eikel. Maar altijd al geweest, die man is gewoon in en in negatief. SZ reageerde heel blij, moest er bijna van huilen, was echt helemaal blij en haar man was ook meteen van het feliciteren. En de moeder van SB (daar waren ze net, ivm 1 januari) reageerde ook meteen heel lief
Incognito, wat fijn dat in elk geval je schoonmoeder en schoonzus zo positief reageerden. Maar wat een nare reactie van je schoonvader. Je weet dan misschien wel dat ie zo is, maar dan nog hoop je op en fijne reactie. Wat een ontzettend leuke aankondiging trouwens! Ik vind de eerste echo inderdaad behoorlijk spannend. Straks zit er weer niks in de vruchtzak. Maar goed, heb er helaas geen invloed op. Kan alleen maar afwachten.
Eppo82 voorspellende gaves veel kinderen van de huidige generatie hebben dat. Dochtertje van een vriendin zij vorige keer tegen me "jij baby in buik maar niet lang 2 weken" kindje was toen 2,5 en ze bleek idd gelijk te hebben. Die dag was ik 2,5 week zwanger. misgelopen helaas maar ķlopte precies.
Priscil en Wiwi welkom en gefeliciteerd Incognito, fijn dat je schoonmoeder en schoonzus leuk reageerden. Liana84, zeker spannend de 1e echo, we duimen voor je dat het dit keer goed is! Wij tellen de dagen af tot de 19e
Nou incognito, Na een positieve zwangerschapstest waren we natuurlijk helemaal blij ! Maar in de nacht van zondag op maandag werden we snachts uit bed gebeld dat m'n schoonvader, vrij onverwacht, is overleden! Dus ipv lekker genieten van ons goede nieuws waren we afgelopen dagen druk met het regelen vd begrafenis etc Misschien is het toeval of zit het tussen m'n oren ... Maar ik voel me ineens al 8 maanden zwanger ben best moe enz ... Maarja vandaag hebben we even een relax dagje gehouden en ga ik lekker vroeg slapen . Komt goed maar ik had toch graag al een echo gehad voor wat meer zekerheid. Maar logisch dat je die echo pas krijgt na 8 weken dus ik zal nog even geduld moeten hebben
Gecondoleerd Priscil! Hier een fijne jaarwisseling gehad zonder gekkigheden. Heb al hele dag geen echte klachten gehad, is ook best lekker.