Kleinmonster: Ook daar heb ik al ervaring mee, hier was het telkens niks, dus misschien kan het je iets geruststellen. Ook dachten ze nog dat het een schildklierafwijking was, maar dat was het ook niet. Ik hoop bij jou op hetzelfde! Eefje: Hahhahaaaa, nou ja, Priscil wil hem toch niet Maar anders was het toch ook niet erg geweest? Wat grappig dat je hetzelfde in gedachten hebt voor het kamertje! Ik hou echt van vlinders True Love: Gefeliciteerd met de goede echo en met jullie knulletje! Leuk, ik ga meedenken Rick, Thom, Bas, Sem, Mik, Senn (ik ben zelf van de meer-lettergrepige namen, dus forgive me als ik niet in de buurt kom ) Finn is bijvoorbeeld niet Nederlands, maar valt dat ook in de smaak zoiets? Zo niet, hoef ik daar niet te zoeken
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes) ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje ♥Ashleyy, 20 jaar, 1 kindje 4. september ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥Johanna01, ? jaar, 1e kindje 5. september ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje ♥Priscil, 31 jaar, 2e kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje ♥zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje 9. september ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje ♥Simone59, ? jaar, 1e kindje 10. september ♥SteffiekeVO, 27 jaar, 2e kindje ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje 11. september ♥Mamsma, 32 jaar, 2e kindje 12. september ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, 1e kindje 14. september ♥Faith2015, 27 jaar, 1e kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje ♥Tazzy180, 33 jaar, 3e kindje 17. september ♥True Love, 29 jaar, tweede kindje 19. september ♥KellSo, 28 jaar, tweede kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Mei: 11: Eppo (vk) 12: Eefje86 (vk) 15: Zeeuwse (vk) 13: Tientje34 (vk) 18: InCognito (gyn) 28: JackieSt (vk) Juni: 01: Helma (vk) 12: Zeeuwse (vk)
Ik stel voor om de meiden in de lijst die hier niet meer actief zijn nu nog een week of 2 op lichtgrijs te zetten of zo en dan na 2 weken, als ze niet meer mee komen praten, eraf te halen? Houdt het wat mij betreft wat overzichtelijker. Als iemand dat niet wil, ook gewoon zeggen hoor, laten we het gewoon staan
Hahaha. Prima hoor! Ik dacht alleen dat het heel makkelijk was, maar kan de optie op mijn telefoon niet vinden om iemand een priveberichtje te sturen. .. raar..
Misschien staan de instellingen bij True Love anders? Volgens mij kun je uitschakelen dat wanneer je geen vrienden bent, je privé berichten kunt sturen of zo...
Thanks Incognito! Je zit zeker in de goede richting met de namen Maar de ene zit er nog niet tussen haha Ik heb even in mijn instellingen zitten kijken en volgens mij moet het nou wel lukken Monifique
Ik reageer niet altijd maar lees wel mee. Vandaag controle vk. Altijd leuk weer even luisteren 💙
Hi hi hi, bij mij s'morgens vaste prik. Kop koffie, i-pad erbij en naar dit forum Nu zal ik een weekje weg zijn, vliegen vanmiddag. Fijne week iedereen. Liefs
Mamavanseth, vakantieweekend? heel veel plezier dan iig! Geniet ervan! Happygirl, veel plezier vanmiddag. TrueLove, fijn dat je echo goed was! En wat leuk, een jochie, gefeliciteerd . Namen: Yas-lynn, yara, (moet met een J/ Y?) Jongen: Teun, Luuk, Jace, Naud, Gijs, Stef, Dave, Jesse.. Wij lopen ook vast, jongensnaam hebben we, nu nog een meisjesnaam.. Lastig lastig... Morgen 20wekenecho! Eindelijk weer even kijken! Gister maar eens begonnen met opruimen en ruimte maken. De toekomstige babykamer is nu nog rommelhok dus ik heb nog wel een werk haha. Ik merk dat ik heel veel moeite heb met teruglezen en onthouden wat dan bij wie hoort.. Op de telefoon kan ik onder het schrijven ook niet terugzoeken dus, Sorry als ik op iemand niet reageer...
Gemeen Monifique! Nu willen we het allemaal weten Trouwens voor de lijst groen hartje aangezien wij het een verassing laten wezen
Wauw, mooie kamer incognito! En die lamp is echt geweldig! Fijne vakantie mamavanseth! Veel plezier happygirl! Succes morgen Kellso! Wij hebben gelukkig namen, al twijfelt vriend nog steeds over de jongensnaam. Maar hij heeft 'm notabene zelf uitgekozen. Maar met nieuwe alternatieven komen ho maar. Als het een kereltje is, dan kies ik straks wel Hij bekijkt het maar haha. Weer wat behang getrokken op onze slaapkamer, wat een grmbl-werk zeg! Er moeten 4 of 5 lagen af, waarvan sommigen ook nog geverfd zijn. Dus echt cm voor cm.. En druk met de voorbereidingen voor de verjaardag van m'n dochter as zaterdag. Wel zielig, uitgerekend deze week heeft ze de waterpokken, echt sneu. hopelijk met d'r verjaardag weinig last meer.
Goedemorgen allemaal! Je kunt van hg van die behangverwijderaar halen Eppo. Misschien is dat wat? Weet alleen niet hoe goed die dampen nu zijn voor je. Ik vond het altijd topspul. En alvast een fijne verjaardag gewenst. Hopelijk knapt je dochter op. Veel plezier mamavanseth! Heerlijk naar de zon! Succes en veel plezier met de echo's dames! Wij gaan vandaag lekker een dagje shoppen e n vrijdag vertrekken we na de controle in Utrecht voor een weekje naar Zeeland. Nu al zin in. Ff eruit na die roerige weken.
Ik zal de tip doorgeven aan m'n vriend kan ik het mooi aan hem overlaten haha. Nee dan moet ik even kijken of het idd niet schadelijk is voor de baby, aangezien we dit natuurlijk vooral s avonds doen en daarna er nog moeten slapen. Maar zal er zeker naar kijken, Thanks! Veel plezier met jullie weekje weg, welverdiend na zo'n stressperiode dacht ik zo!
Monifique: mijn berichtje ook terug gekregen? Dat kon ik niet zien Happygirl: leuk weer even luisteren! Mamavanseth: geniet van de vakantie! Kellso: oeh spannend morgen! Margjelinde: knap hoor dat jullie het als verrassing kunnen houden Eppo: succes met klussen en hopelijk heeft je dochter er niet te veel last van Namen
Hey meiden, Ik heb ook weer even bijgelezen. Kijk regelmatig wel even op mijn telefoon maar vind dat niet echt handig met reageren. Ik heb heerlijk van mijn vrije dagen genoten. Deze week maar 3 dagen werken en volgende week 2. Ze zijn bij ons nu druk bezig in de tuin en daar ben ik wel heel blij mee. Kunnen wij straks ook lekker buiten zitten als het beter weer wordt. Ik zag dat een aantal meiden op vakantie gaan. Heel veel plezier! En weer een aantal goede 20 weken echo's, super!!! @Helma: vervelend dat je huid zo onrustig is. Heb je dat bij de eerste ook gehad? Ik hoop dat de zalf helpt en dat je er geen littekens aan over houdt! @InCognito: fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Even quality time met het gezin inderdaad. Wel jammer dat je weer naar het ziekenhuis moest maar gelukkig houden ze je goed in de gaten. Goed ook dat je er zelf bovenop zit. Dat is iets wat ik ook geleerd heb toen ik de vorige keer aan het einde van mijn zwangerschap in het ziekenhuis belandde. Mooi kamertje ook! Ik zag die lamp ook voorbij komen op Facebook. Kan niet wachten om met ons kamertje te beginnen! Priscil: ik vind Yaël een hele mooie naam. Verder nog wat suggesties: Evi, Fay(e), Liz, Kate, Lynn, Zoë, Mila, Tess, Isa, Yara, Lana, Lara, Norah, Amy, Loïs, Jill, Demi, Dewi, Indy, Hailey, Ivy, Jenna, Fayenne/Fayèn, Faya, Lucy, Marly, Lorena, Nila, Noëlla, Quincy, Skyler/Skylar, Amber, Britt, Gwen, Ella, Maddy, Arwen, Charlize, Faylinn, Maeve, Nikki, Viënna/Viënne. Ik ben ook wel benieuwd naar de andere namen. Verder niet veel bijzonders. Ik voel ons meisje nog steeds heel weinig doordat de placenta dit keer voorligt. Vind het heel jammer en het maakt me af en toe ook een beetje onzeker. Ben ook benieuwd of het nog consequenties heeft voor de bevalling. Zowel de echoscopiste als de verloskundige hadden daar niet echt een antwoord op. Ik hoop in ieder geval niet dat de placenta in het litteken gegroeid is maar daar konden ze niks over zeggen. Over een aantal weken maar eens aan de gyneacoloog vragen als ik daar onder behandeling kom. Fijne dag allemaal!
Dag dames, Even poosje weg geweest ivm vakantie en druk met andere dingen. Goed om te lezen dat er allemaal goed 20 wkn echo's zijn geweest! Wij zijn gisteren eindelijk begonnen met het leegruimen van het kamertje..moest veel spul naar zolder en daar moest ook weer veel spul weg. Dus veel aan het sjouwen/traplopen geweest..moet zeggen dat ik dat vandaag wel merk..dus nu maar even weer rustig aan. Ook is het laminaat gelegd in het kamertje..ben er erg blij mee! De grootste klus wat dat betreft is nu geklaard en nu kunnen we de overige (zijn er nog genoeg) klusjes beetje bij beetje doen (plintjes, verven, muurtje behangen enz.). Namen: Wij zijn er ook nog niet helemaal uit..hebben 2/3 namen die ons wel aanspreken maar nog geen definitieve keuze gemaakt.. Dragen: Het lijkt mij ook erg handig met een 2e om te gaan dragen, heb dat bij de eerst bijna niet gedaan. Ik heb al een tula maar volgens mij kun je die niet gelijk vanaf de geboorte of paar weekjes oud mag gebruiken. Wat voor type/merk draagzak/draagdoek kun je gebruiken vanaf de geboorte en zijn er dames die hierin tips/ervaringen hebben? Hoor ze graag! Alle vakantiegangers: geniet er van! Oh ja...kleertjes: Hoeveel setjes/pakjes kopen jullie in maat 50?