1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Oh wat een mooie draagdoek incognito! Ik snap dat je daar blij mee bent :D

Kleinmonster, dat lijkt me ook wel komisch, lachen joh!

Vocht: nog niet zoveel last van denk ik. Meestal zwel ik de laatste weken helemaal op, zal nu in de zomer extra zijn vermoed ik.
    Ik kom wel als een malle aan, +7 staat de teller nu. :$ maar als ik eerlijk ben, ik ben gek op zoet deze zwangerschap en met al die verjaardagen met lekkere taart, tja :)

Afspraak bij de vk was leuk, kindjes waren mee en zoon mocht ook even het hartje zoeken, hij was helemaal trots :)

True love, ik vind Dave een stoere naam, ken alleen maar Dave's die echt bonken van kerels zijn. Ja ik vind 'm leuk!

2. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @vocht vasthouden: hier geen last van. Het kan te maken hebben met hoge bloeddruk toch?

@kilo's: ook hier +6 op de teller. Ik vind het ook snel gaan en best veel voor 23 weken. Het gaat in elk geval veeeeel sneller dan in mijn eerste zwangerschap. Maar het schijnt heel normaal te zijn. +7 voor jou dus ook eppo.

@verloskundige: net controle gehad en alles prima. Hartje fel aan het kloppen, mannetje druk aan het bewegen. Bloeddruk nog steeds laag (108/52) maar heb er geen last van. Ik voel me ook goed nu dus had verder geen vragen.

Ik zal onze lijst eens bijwerken!

3. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    ♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥

1. september
    ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje
    ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje
    ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje
    ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes)
    ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje
    ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje

2. september
    ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje
    ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje

3. september
    ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje
    ♥Ashleyy, 20 jaar, 1 kindje

4. september
    ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje
    ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje
    ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje
    ♥Johanna01, ? jaar, 1e kindje

5. september
    ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje

6. september
    ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje
    ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje

7. september
    ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje
    ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje
    ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje
    ♥Priscil, 31 jaar, 2e kindje

8. september
    ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje
    ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje
    ♥zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje

9. september
    ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje
    ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje
    ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje
    ♥Simone59, ? jaar, 1e kindje

10. september
    ♥SteffiekeVO, 27 jaar, 2e kindje
    ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje

11. september
    ♥Mamsma, 32 jaar, 2e kindje

12. september
    ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje
    ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje

13. september
    ♥Patjuhxx, 25 jaar, 1e kindje

14. september
    ♥Faith2015, 27 jaar, 1e kindje

15. september
    ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje
    ♥Tazzy180, 33 jaar, 3e kindje

17. september
    ♥True Love, 29 jaar, tweede kindje

19. september
    ♥KellSo, 28 jaar, tweede kindje

☆ Sterretjes ☆
    Liyana
    Handbalster
    Ilonavp (5+6)
    Ehdi (8+3)

Afspraken;

Mei:
    15: Zeeuwse (vk)
    18: InCognito (gyn)
    28: JackieSt (vk)

Juni:
    01: Helma (vk)
    11: Tientje34 (vk)
    12: Zeeuwse (vk)
    29: Zeeuwse (Groeiecho)

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

@gewicht ik wou dat ik 6-7kg was aangekomen. Ik schommel tussen de 1 en 2 kg. Volgens mijn moeder heb ik ook muizenbekkie.

@namen dave is leuk en stoer. Wij noemen ons meisje ook al bij haar naam.

@tillen, ik vind dit zo'n vaag begrip. Wat is zwaar? Zakken en emmers van 10-15 kg til ik gewoon. Moeders tillen hun kind toch ook?
    Pakketen van 20 kg laat ik liggen.

@verloskundige, hartje klonk prima, bloeddruk laag, en ons meisje was flink tegen dat apparaat aan het rossen. Lekker druk, net als haar moeder :p

Nog 2 weken, dan kunnen we over :)

5. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahaha kleinmonster die foto's moet je wel even delen hier hoor.. hylarisch wordt dat.. Ik zou het gewoon doen.. :p

HiEr nog geen vocht geloof ik.. Ik zal morgen even wegen weer.. Maar vorige week zat ik op 4 kilo..

Gister bij de vk ook weer alles perfect.. Wel lage bloeddruk en gisterochtend heb ik ook een half uur in de badkamer gezeten.. Ff flink beroerd.. Misselijk..zweten bleh..

De babykamer schiet hier al op.. Nog Een mooie muursticker uitzoeken en badje neerzetten en dan wat leuk inrichten nog..

Incognito das een mooi doekie hoor.. Wat onwijs lief van je mannetje!
    Ik wil ook graag nog een Girly doekje.. Iets paarsigs ofzo..

Ons meisje is lekker aanwezig in de buik.. Heerlijk..
    Gister ook de metingen gekregen van de 20 weken echo.. En ze is een stuk kleiner dan zoonlief toendertijd hihi.. Hopenlijk blijft het zo! Zoontje was dik 8 pond bij geboorte en 1 van de redenen waarom ik een Ks heb gehad.. Dus hoop.op iets kleinere baby voor een iets grotere kans op normale bevalling;)

Ik vind dave ook leuk.. Wij hadden zelf Davis voor een jongen..

6. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eppo: leuk dat de kindjes mee waren en helemaal dat je zoon nog mocht helpen :D

Tientje: Fijn dat de controle bij jou ook goed was

Jolien: nog 2 weken. Dat schiet op!

Eefje: hier ook soms van die vlagen dat het koude zweet me uitbreekt, best irritant! Hopen dat je meisje niet te groot wordt

Hier plus 5kg en gaat ook sneller dan bij de 1e naar mijn idee. Groei van de buik ook.

Nou denk dat Dave een serieuze kanshebber wordt! :D

7. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tillen: ik probeer er wel op te letten maar met een peuter en een man veel van huis lukt het vaker niet dan wel haha..

Dave: staat idd op t lijstje wat ik toen had gepost dus ja! Leuk!
    Wij weten de jongensnaam wel maar de meisjesnaam niet..
    Iemand nog een idee in de richting van Lieke, Saar, Anna, Sophie....?

Goed nieuws van je huid Incognito!

Hier ook een goede controle gehad bij de VK. Al is het kleintje wel heel ondeugend haha.. Hij klimt elke keer weg als ze met de doptone aankomt haha.

8. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey Meiden!

Hier al iets eerder terug van onze vakantie dan gepland. Dinsdag terug naar huis gereden, want Kai was alleen maar ziek. Koorts, verkouden, alles.
    Het huisje was ontzettend klein en kindondvriendelijk dus we besloten maar na de mooie dag van maandag op het strand terug naar huis te gaan.

Eenmaal thuis lijkt hij weer helemaal opgeklaard. Eet weer, slaapt weer en speelt weer. Gisteren dus maar naar de Apenheul geweest en daar heeft hij 2,5uur alleen maar rondgerend. Onvermoeibaar.
    Jammer van de vakantie, maar het besluit was goed.

Nu hebben we morgen ineens een dag over om op zoek te gaan naar babymeubeltjes.
    We twijfelen nog of we voor de baby een nieuwe kast en een bedje kopen of dat we dat voor Kai gaan doen en de hele babykamer gewoon doorschuiven naar nr. 2.
    We willen Kai eigenlijk nog in zijn ledikant houden dus een extra bedje moet er toch komen.
    Maar hij heeft nogal een enorme kamer dus met het verdwijnen van de commode komt er ineens heel veel ruimte vrij.
    LUXE PROBLEEM!

Hier gaat verder alles goed gelukkig. Ik voel me top en begin/durf langzaamaan echt weer te genieten van de zwangerschap.
    Zelfs een super stoer pakje op de kop getikt met mega korting van zero2three. Kende het merk niet, maar was op slag verliefd op dit pakje. Ik hou ervan. Blauw/wit of grijs met een knallend accentje!

Bijgevoegde bestanden:

9. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kellso: aangezien wij een jongetje krijgen en stoppen na dit 2e kindje kan ik mijn favoriete meisjesnaam vertellen. Wat vind je van Iris? Zoo mooi.

@ monifique: jammer van de eerder afgebroken vakantie. Maar zo te lezen besteden jullie de tijd toch leuk en goed!

10. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Iemand hier ervaring met de babydump utrecht en/of Prenatal Utrecht/Amersfoort??

Hebben ze daar ook kamertjes opgesteld met meubeltjes??
    Wil die zaken eerst checken voor we direct bij Ikea eindigen ofzo..
    Babypark Kesteren zit hier om de hoek, maar wil dit keer eigenlijk iets minder besteden aan de meubeltjes..

11. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kellso: ik vind Zoë een leuke naam. Jij bedankt voor de Dave tip ;)

Monifique: kinderen maken altijd een andere planning haha. Maar zo te lezen toch nog een leuke tijd gehad! Ik ben ik de babydump in Utrecht geweest. Leuke winkel en er staat van alles uitgestald.

Vandaag wat meer dan anders gelopen en nu erg last aan de buitenkant van mijn heup. Lijkt net of er een spiertje klem zit ofzo :(

12. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aii.. niet fijn true love.

Hier ook herkenbaar hoor. Als ik teveel in het huis heb gedaan of met mijn zoontje heb gesjouwd heb ik direct pijnlijke steken boven mijn rechter bil/heup.

13. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Utrecht is leuk! Prenatal wat klein ...

14. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had net een berichtje geplaatst op de babyuitzet pagina. Denk dat we maar naar Amersfoort rijden. Daar zit een mega prenatal, bopita, loods 5, ikea. Babypark... gaan we het vast wel redden denk ik. Haha

15. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kom ik ff aanzetten met mn bijna +10 kilo...
    vorige zwangerschappen max 6 kilo en nu zit ik pas net over de helft van mn zwangerschap. .. O help! Hahaha

Ach hierna sporten we het er wel weer vanaf...

16. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Aaaah ik kan wel janken, gister hele middag in Zwolle geshopt en gewoon geen bikini gevonden die past. :(

Tieten zijn te dik, omtrek te smal , heb gewoon onmogelijke maat. Dan toch maar wat knaken er tegenaan gooien en voor duur merk gaan...

Vriend lief wel geslaagd met leuke kleding. Verkoper werd zelf ook vader. Grappig hoe die papa's in spe samen kletsen hoe bijzonder die echo's zijn en om je kindje te voelen. :)

17. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Goedemorgen allemaal,
    Weer effe alles bij gelezen na een weekje vakantie.
    Heerlijke weer gehad. Gister weer bij verloskundige geweest. Alles zag er goed uit. Zat nu op twee vingers boven de navel. Baarmoeder. Ze had het erover dat dit met 25 weken overkwam. Nou ben toch echt 23 weken, zal ik dan nu een groot kind baren na twee ienie mienies.

Liefs

18. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    De grote van de baarmoeder zegt niks over de grote van het kind ;)

19. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Born2mom: mijn vriend zegt steeds maak je niet druk over je gewicht, gaat er allemaal weer af. Lijkt zo makkelijk he haha

Jolien: bikini probleem had ik ook. Normaal B nu D. Maar een triangel bikini maatje 42 (normaal 34) voor 5 euro bij de H&M gekocht. Met het touwtje kan het toch smal.

Mamavanseth: volgens mij hoeft dat inderdaad niet iets te betekenen over de grote van het kind. Maar misschien wordt je na 2 kleintjes nog wel verast ;)

20. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook geslaagd bii de hm jolien en bij hunkemoller. Heb bij allebei een bovenkant L of D kunnen scoren en een broekje 36.
    Maar als ik jou verhaal lees zul je misschien al wel bij die winkels zijn geweest? Succes in ieder geval!

Geen idee hoendat zit met die baarmoeder mamavanseth. Je zou kunnen vragen of ze het bovenbeentje een keer op kunnen meten. Doen ze bij ons in Utrecht ook steeds. Van daaruit kunnen ze meten hoe groot het nu al is.

Gewicht.... zucht.. ik maak me er ook druk om. Vorige keer echt niet gedaan. Maar nu vind ik echt dat ik snel groei. Zo snel dat ik er niet aan kan wennen. Mijn Borsten lijken wel van een ander zo groot. Ben ik niet gewend. Qua gewicht zit ik geloof ik op +5.. maar ik weeg me niet heel veel eigenlijk En in het ziekenhuis hoef ik niet te wegen.
    Ik zal er zo eens opstappen......

Deel Deze Pagina