1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Heb bij hunkemoller vanalles gepast. Maar omtrek 70 bestaat er voor bikini niet... 75d is cup te klein, 75 e hadden ze niet en 80d of e is veeel te wijd.

V&d sapp geprobeerd 70e cup te klein. 75 te wijd... Had die stomme opvul pads er al uitgehaald. (waarom maken ze die dingen überhaupt bij grote maten?!)

H&m was een bende met voornamelijk hele kleine topjes wat meer in de buurt kwam voor tepelplakker.

Livera 36d/e cup weer te klein. 38 te wijd.

Badpak is geen optie, ik krijg galbulten op mijn lijf van langdurige aanraking met water wat ontiegelijk jeukt. Ik wil mij na zwemmen "helemaal " kunnen afdrogen en geen natte Lap om me heen hebben.

Ga vandaag nog wel even neuzen en ben er anders wel weer klaar mee. Ga ik topless, en waar dat niet kan of ongepast is in mijn bh ofzo :p

2. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Arme man. Net verf gehaald voor de babykamer. Muurtje gedaan. . Vind ik het toch te blauw.

Hup weer in de auto gestuurd voor een andere kleur. Want ja, nu wil ik er ook tempo in.:D

3. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen! Al meer die slecht slapen? Alweer een uur klaar wakker :(

Haha zal hij leuk vinden monifique :p

4. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bleh ja. Veel naar de wc en dan niet meer in slaap komen

5. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier precies zo! Man man, het is de derde maar ben van de andere twee lang niet zo vermoeid geweest als bij deze.

Nu wachten op de glucosetest. .. gezellig zeg maar niet heus

6. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh jippie.. heb je die nu? Ik moet volgende week. Wat een feest hè.

7. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    We hebben m nu weet achter de rug.. 1 juni vk controle zal dan wel horen of er iets uit is gekomen...

Sterkte volgende week hahaha het blijft een rotdrankje

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Heeee. Ik kom gezellig hier mee kletsen. Ben 18 september uitgerekend van de 1e, maar dat 16-30 sept forum is niet zo actief eigenlijk.

Wat betreft bh's & bikinis. Ik ben ook alle winkels afgeweest op zoek naar een goede. 90D is een maat die maar weinig winkels hebben en ik wil wel voorgevormde. Uiteindelijk bij de C&A geslaagd. Wellicht dat daar voor jou iets tussen hangt (als je nog niet bent geweest), Jolien?? En anders toch maar online shoppen?

Gisteren met de vriendengroep naar de Efteling geweest. Voelde me toch wel behoorlijk schuldig hoor. Had een rolstoel geregeld en de 2x dat ik in een attractie mocht, had ik het al zwaar in de wachtrij van kwartiertje. Maar ondertussen zie ik wel zwangeren om me heen die met 30+ weken nog vrolijk rondlopen. Die hebben waarschijnlijk geen aanvallen van bloedarmoede en lage bloeddruk, maar dan nog.

9. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom moeten jullie die drankjes allemaal? Ik hoef dat nie gelukkig hihi..

Ik heb 4 juni 4 d echo.. Zin iiiiiiin :)))
    Hebben jullie nog pretecho staan?

Hier niet veel nieuws..
    Af en toe wat last van flauwe.. Begin dan te zweten en flauw, misselijk.. Bleh..
    Slaap ook vaak slecht.. Kom slecht in slaap.. En zoonlief laatste tijd ineens om 6 uur wakker dus dat helpt ook niet echt mee haha..

Ik ben nu 5,5 kilo aangekomen Btw..

10. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hier moet ik de afspraak nog even maken voor de pretecho maar kan je online doen en vaak heeft ze of dezelfde dag of een dag later gewoon plek dus dat scheelt wil ongeveer met 27w die vrouw zij dat het dan de beste tijd is dus nog even 2 weekjes wachten 😁
    En dat slapen vreselijk echt zo drama word er niet goed van ik slaap tot ik moet plassen snachts en daarna elke keer wakker Pff

Hier is de baby momenteel erg actief zo leuk mijn man vind het ook helemaal geweldig hij kan der bijna elke dag wel een keer voelen las laatst dat baby's in de buik 95% van de tijd slapen nou vraag me af wanneer de mijne slaapt haha
    En voor de rest weinig nieuws nog steeds de laatste dingen niet afgerond in de babykamer haha nog steeds tapijt bestellen 😝

11. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Omdat ik een kamerolifantje ben moet ik dat drankje

12. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hier zit zwangerschapssuiker in de familie en krijg zware kinderen 4590/4240 gram dus nu weer over een week. Vind dat drankje niet zo erg maar die 2 uur wachten :(

13. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier geen pretecho. Krijg iedere week al een echo. Dat dan weer wel :D

Hier is de kamer ook nog laaaaaang niet klaar hoor. De muren zijn gestuct en het houtwerk En muren geschilderd. Maar verder moet alles nog.

Hier trouwens het drankje omdat ik vorige keer suiker had vanaf week 35. Geen groot kind, niet veel aangekomen maar het is allemaal protocol geloof ik.

Enneh welkom trouwens Moniekj! Altijd leuk een naamgenoot erbij;)
    G

14. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moniek: welkom! Ik ben hier ook ' illegaal' haha. De andere groep zit alleen op Facebook dus daar gebeurt niets

Eefje: lastig die flauwtes, ze komen mij ook regelmatig aanvliegen

Stormpy: gezellig zo'n actieve baby, hier ook :D

Drankje: dat drankje moet voor glucose test?

Pretecho: hier geen pret echo, alleen nog de liggingsecho

Vandaag weer controle gehad. Hartje geluisterd, was goed. Bloeddruk was nou 100/50

15. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hebben wij geen Facebook groep??

16. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog niet ;)

Btw hebben jullie al zo'n zwangerschapsstreep op je buik zo naar de navel? Ik had dat bij mijn zoontje wel maar kan nu nog niks spotten? Dacht dat ie er bij mn zoontje al wel eerder zat..

17. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Pfff die flauwtes. Krijg die meestal als ik buk en beetje kracht op mn buik zet. De kleine ligt met dr hoofd dan precies in t buigpunt en wordt alles een beetje krap daar.

Meer die last hebben van maagzuur? Heb een abo op de rennies. Gaviscon werd een vieze brok natte plakzooi overal in mn mond, die gauw weer opgeborgen.

True Love zo te zien zijn er nog wel meer die 'illegaal' zijn. Bovendien, als ze toch 2+ dagen eerder geboren wordt, zit ik wel goed in deze groep.

Eefje hier nog geen streep gespot. Wel wat meer haargroei, maar die streep is huidverkleuring toch?

18. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Flauwte krijg ik meestal als k mn tussendoortje moet eten. Wordt van erg draaierig en misselijk. Als k wat eet, gaat het gelijk weer wat beter, of mn bloeddruk is laag. Ff dropje eten en dan is het vaak weer over.

Streep heb ik nog niet. Had k bij mn zoon ook eerder.

Maagzuur ook helaas veel last van, voornamelijk in de namiddag en avond. Blijft een vieze smaak.

19. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Moniek,
    Zelf idd ook overgestapt van de 16-30 sept groep aangezien daar niemand meer is.
    Hier veel gezelliger 😝..

Bikini, past gelukkig nog.. Heb toen bij intersport een nieuwe gekocht omdat ik standaard al 75F en broekje 38 moet. Dus goedkope bikini's zitten er niet in voor mij..

Streep: nog niet gespot, wel de extra haargroei idd, dat trekt straks ook weer weg.

Flauwte, hier ook regelmatig.. Idd als ik te snel buk op opkom of als ik te warm gekleed ben.
    Net als maagzuur helaas.. Al ligt t kleintje laag, toch nog oprispingen enzo.

Wij doen ook geen pretecho. Volgende controle is 17 juni. Moest een weekje later ivm vakantie.
    Nu 4 kg aangekomen..

20. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Geen streep en zal ik waarschijnlijk niet krijgen. Bij de andere 2 ook niet gehad... tenzij je mijn prachtige tijgerprint van de vorige zwangerschappen mee telt hahaha

Deel Deze Pagina