1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hier ook geen streep en gelukkig ook geen striae. Hopelijk blijft dat deze keer ook weg! Sinds deze week wel veel last van maagzuur. Blegh, slaap nu met m'n rugleuning omhoog...

Ik heb een paar dagen vrij gehad en de rust heeft echt goed geholpen voor mijn voeten. Ze zijn nu weer normaal van formaat. Heb nog wel even contact gehad met de verloskundige en ik heb mijn afspraak een week vervroegd. Nu ga ik komende donderdag heen ipv de week erop.

Het straatwerk in de tuin is inmiddels ook klaar en daar ben ik erg blij om. Er moet nog wel een heleboel meer gebeuren maar de eerste horde is genomen. Vanwege alle stress hebben vriendlief en ik besloten nog wel een weekje weg te gaan. We gaan begin juni een weekje naar Landal op de Veluwe. Niet een hele spannende vakantie maar dat lijkt me voor nu wel prima. Volgens mij is er genoeg te doen voor een dreumes. Iemand ervaring met het park Rabbit Hill? We willen sowieso nog een dagje naar de Apenheul en de dierentuin.

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    We dachten trouwens ook uit de naam te zijn maar hebben nu toch weer een beetje twijfel over de tweede naam. Wat vinden jullie leuker? N.ova P.hileine of N.ova I.sabel?

3. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk dat de tuin opschiet nu, Jackie!
    Straks lekker van gaan genieten.;)

Ik vind beide namen eigenlijk prachtig... met een kleine voorkeur voor N.ova P.hileine.. Kunnen ze allebei ook mooi met de achternaam? Misschien kan dat nog een doorslag geven?

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    De achternaam heeft 3 lettergrepen en begint met een P. De initialen N.P. zijn er misschien iets minder mooi bij maar qua uitspraak vind ik het weer niet storend. Lastig... Bij onze eerste dochter waren we er heel snel uit en hebben we ook niet getwijfeld.

5. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    N.ova phileine vind ik mooier!!

Wij moeten nog een tweede naam hebben.. Ik vind Vienna erg mooi.. Dan met stipjes op de e.. Maar dat lukt hihi..

Misschien dat die streep er nu niet is omdat ik nu een meisje krijg haha.. Wel apart dat jij hem nu ook nog niet hebt helma..

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Viënna vind ik ook een hele mooie naam!

Ik heb ook een dochter en nu weer een meisje op komst en ook geen streep. Zou het er misschien toch iets mee te maken hebben?

7. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maagzuur: Lang leve de Rennies :D

Streep: Geen streep, bij de eerste ook niet gehad

Naam: Ik vind Nova Phileine prachtig! Vienna ook! Ik vind zoveel meisjes namen mooier dan jongensnamen ;)

Even iets heel anders.. Die kleine van mij begint zich er van bewust te worden dat hij poept enzo dus wilde ik wat spelenderwijs met 'zindelijkheid' beginnen. Nou heb je van de brilverkleiners en ook met zo'n trappetje eraan vast. Heeft iemand daar ervaring mee wat handiger is?

8. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had bij de eerste echt wel een dikke streep en nu ook nog niet.

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Helma: Fijn dat je niet meer terug hoeft naar de dermatoloog, super!

Kleinmonster: Jij boft maar met zoveel kleding die je her en der krijgt, scheelt een hoop!
    Vervelend dat je urine verliest zeg... volgens mij mag je nu wel je bekkenbodem aanspannen en loslaten zeg maar, daar train je de spieren mee en kan zorgen dat het minder wordt.
    Wat grappig van dat vrijgezellenfeest hahaa :D

Eppo: Wat een leuke verloskundige heb je, dat ze je zoontje ook even liet proberen!

Eefjes: Ik snap wel dat je hoopt dat je meisje kleiner blijft dat je zoontje. Onze jongens waren ook 8 pond en ik had ze liever wat kleiner gehad, dan heb je er ook langer baby aan. De jongste was 4 pond (wel prematuur, maar kleinigheidjes hou je toch ;) ) en daar hebben we echt lang baby aan gehad!

Monifique: Jammer van de vakantie, maar ik begrijp het wel. Is ons ook al een paar keer gebeurd en dan kun je toch maar beter thuis zijn. Wat een gaaf pakje!
    Hahahaaaaaaa, zal je man fijn gevonden hebben, 2 keer de kamer verven ;)

Jolien: Ik heb ook omtrek 70 en inmiddels cupmaat F die me niet meer past in mijn BH van de vorige keer. Bikini past nog prima, ik ga straks als ik eraan denk wel even kijken welk merk het is. Hij was wel vreselijk duur, maar je moet iets...

MoniekJ: Welkom hier!
    Wij zijn toevallig ook zondag naar de Efteling geweest, heerlijke dag om te gaan wel he?!

JackieSt: Lekker, even een weekje weg. Geen ervaring met dat park, maar zal vast leuk zijn toch?
    Mijn stem gaat uit naar N.ova P.hileine :D

True Love: Ik ken ze wel, die verkleiners, maar alleen van de creche en ik vind ze daar niet handig....

Streep: Heb ik (nog) niet.

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    ♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥

1. september
    ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje
    ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje
    ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje
    ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes)
    ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje
    ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje

2. september
    ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje
    ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje

3. september
    ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje
    ♥Ashleyy, 20 jaar, 1 kindje

4. september
    ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje
    ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje
    ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje
    ♥Johanna01, ? jaar, 1e kindje

5. september
    ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje

6. september
    ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje
    ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje

7. september
    ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje
    ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje
    ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje
    ♥Priscil, 31 jaar, 2e kindje

8. september
    ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje
    ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje
    ♥zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje

9. september
    ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje
    ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje
    ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje
    ♥Simone59, ? jaar, 1e kindje

10. september
    ♥SteffiekeVO, 27 jaar, 2e kindje
    ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje

11. september
    ♥Mamsma, 32 jaar, 2e kindje

12. september
    ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje
    ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje

13. september
    ♥Patjuhxx, 25 jaar, 1e kindje

14. september
    ♥Faith2015, 27 jaar, 1e kindje

15. september
    ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje
    ♥Tazzy180, 33 jaar, 3e kindje

17. september
    ♥True Love, 29 jaar, tweede kindje

18. september
    ♥MoniekJ, eerste kindje

19. september
    ♥KellSo, 28 jaar, tweede kindje

☆ Sterretjes ☆
    Liyana
    Handbalster
    Ilonavp (5+6)
    Ehdi (8+3)

Afspraken;

Mei:
    15: Zeeuwse (vk)
    18: InCognito (gyn)
    28: JackieSt (vk)

Juni:
    01: Helma (vk) Born2BeMom (vk)
    03: InCognito (gyn)
    04: Eefje86 (4D echo)
    11: Tientje34 (vk)
    12: Zeeuwse (vk)
    17: KellSo (vk)
    29: Zeeuwse (Groeiecho)

11. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Hier even heel druk geweest. De vlag gaat uit, we hebben de 24 weken gehaald en daar ben ik toch wel erg blij om!

Gisteren controle gehad bij de gyn. Mag nu elke 2 weken komen, gezien de voorgeschiedenis en mijn onrust daarin.
    Kleine meid is zo extreem druk (andere 3 waren ook erg druk, maar ze is zowaar nog drukker, dat belooft wat ;) ) dat de baarmoeder zwaar overprikkeld is. Dat veroorzaakt dus die harde buiken en zal zeer waarschijnlijk ook deze zwangerschap weer overgaan in premature weeën. Vervelend, maar ik ben 'blij', dat ik nu weet waar het vandaan komt en me er op de één of andere manier op in kan stellen dat het weer kán gebeuren. Hoeft niet, hoop het ook niet, maar goed.

Verder alles wel goed hier. We hebben het sjabloon binnen voor de naam, maar die schilder ik er pas in de laatste weken ergens op, haha!

En iemand zei iets over de groep, dat ze hier niet helemaal 'goed' zat.... je weet nooit wanneer zo'n kleintje komt en ik zit zelf ook niet echt 'goed', want ze wordt 100% zeker in augustus al geboren...

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Oh ja, de facebookgroep, als er interesse in is (ik vind het wel zo handig eerlijk gezegd ;) ) dan stuur me maar even PB met je nick name hier en je FB naam, dan voeg ik je even toe!

13. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    onze week is slecht begonnen. na 2 jaar volledig arbeidsongeschikt heeft het uwv bedacht dat ik kan werken terwijl de klachten zijn toegenomen. Over 2 maanden stopt m'n uitkering, gelukkig kan ik bezwaar maken en ga dit ook zeker doen.

Vannacht is er in de bus mn vriend geprobeerd in te breken, een hoop schade aan de deur en klanten moeten afzeggen want hij kan nu niet werken.

Verloskundige vanmorgen over de vloer omdat ik sinds zondag avond pijnlijke harde buiken heb. Gelukkig is alles nog goed maar moet wel opletten en bellen als het erger wordt of ik het niet vertrouw. Dit ook ivm verleden van vorige zwangerschap.

hopelijk wordt de rest van de week beter! zoontje wordt zondag 2 jaar

14. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Incognito: Gefeliciteerd met de mijlpaal van 24 weken. Fijn dat jullie nu weten waar het vandaan komt. Niet iedereen meenemen naar FB he, dan wordt hier straks ook stil :$ Ik ben nog op zoek naar een mooie muursticker met een maan en sterren zonder tekst

Kleinmonster: Jeetje wat een dagen! :$

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Kleinmonster: He wat ellendig zeg :( Alles komt in drieën, dus dat heb je dan nu hopelijk gehad!
    Die angst zit er toch in he? Had je gelezen wat de gyn tegen mij had gezegd? Was er ook al niet al te blij mee, maar probeer me zo nuchter mogelijk op te stellen....

True Love: Kijk eens op Muurstickers | Stickerparadijs.nl misschien vind je daar wat leuks, anders kun je het ook zelf ontwerpen geloof ik.
    Hahaha, nee hoor, als we die facebook groep openen, zal dit nog wel blijven bestaan, lijkt me zo :)
    Heb je zelf facebook?

16. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Hoi ben ik weer. Nog lang niet klaar maar al de eerste 2 nachten in nieuwe huis geslapen! Voel eindelijk soort van rust. Alsof ik nu echt zwanger mag zijn.

Bikini, ik heb mooie gevonden die past sea folly ofzoiets die heeft mijn maat wel. Kost gegelukkig maar 160,- :p opjacht naar oud model of outlet ervan dan maar. Kan mij het printje van 2015 wat schelen.

Zwangerschap streep: ja bij mij is een lichte te zien. al voor de 20 weken echo.

Druk kind in de buik: mijne is ook niet te stoppen. Lijkt op der moeder. wel lastig met willen slapen en snachts. Mijn vriend spreekt onze dochter dan aan. aait ie over mijn buik, mamma wil slapen, ga jij ook maar slapen.

Inmiddels hebben mijn cliënten ook door dat ik baby krijg. Mag ik luisteren? Hup oor aan mijn buik. Hè ik zag je buik bewegen, zit er baby in? Zo schattig.
    Helpen met namen bedenken. Krijg ik alle namen van hun vriendjes en vriendinnetjes. Haha geweldig.

Muurstickers, ik ga mijne uit China bestellen. Via Aliexpres. Heb je voor 5-12$ hele leuke inclusief verzendkosten.

17. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Goedemorgen allemaal,

Hier nog geen streep maar wel mega buik. Mensen vragen me nu al hoe lang. :)
    Harde buiken zijn hier regelmatig aanwezig. Afgelopen donderdag zoveel dat ik me effe zorgen maakte. Nu flink wat druk in de onderbuik.

De naam zijn wij ook uit. Max. Onze zoon komt mer verschillende Harry Potter namen zoals draco of Voldemort dus denk niet dat hij het geweldig gaat vinden :)

Fijne dag allemaal.

18. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    Hi dames,

ik krijg ook streep op mn buik, maar gaat tot ver boven mn navel, hele buik eigenlijk, maar wel heel licht.
    Heb wel nog holle navel, en denk dat dat ook wel zo blijft :)

N.ova P.hileine vindt ik erg mooi klinken!

Gefeliciteerd met het behalen van de eerste cruciale 24 weken Incognito!!

(ps die facebook groep, is die dan wel anoniem? Ik heb namelijk niet op facebook bekend dat ik zwanger ben en wil ik zo houden...)

Hebben jullie baby's in de buik ook een 'voorkeurs' positie?
    Die van mij komt namelijk altijd weer op zelfde houding terug..

Geen last van maagzuur oid, wel van spataders op 1 been :(

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Facebook; die wilde ik inderdaad op 'geheim' zetten, vandaar dat ik dan ook wel de username moet hebben van degene die toegevoegd wil worden.

Jolien; wat heerlijk van je huis!

MamavanSeth; hahahah die zoon van jullie! ;')
    Fijn dat jullie over de naam uit zijn, stoer en krachtig!

Margjelinde; hier ook een voorkeurspositie en dat is eigenlijk vrij normaal. Alleen onze dame besluit dat haar voorkeurspositie in stuit is.... Troela

20. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

Ik heb ook sea folly alleen wel tankini vorig jaar 2 gekocht en hoop dat ik dit jaar me buik er nog in krijg 😂 ze zijn duur maar vind ze wel goeie kwaliteit hebben. Had er ook 1 van livera en daar zaten zo van die pulletjes op en deze blijven lang mooi 😁

Deel Deze Pagina