1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    K had de afgelopen dagen veel last van diarree, alles wat ik at, kwam er gelijk weer uit op wc pot icm warmte.
    Nu blijf k lekker binnen tot half 3, dan moet k naar mn werk toe.
    Zie er een beetje tegenop, maar ja.

2. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff wat een warmte! Iedereen de dag een beetje goed doorgekomen?

Ik zit ook nog te twijfelen over zo'n meerijdplankje. De oudste is dan nog geen 2..

3. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Vandaag de hele dag me eigen opgesloten binnen tegen de warmte. Nu me eigen opgesloten vanwege het onweer.. brrrr.

4. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Vandaag kraampakket binnen gekregen, weet nog bij de 1e dat ik dacht wauww wat een kraamverband dat past toch nooit in je onderbroek hahaha

Ziek: hier is zoontje ziek aan beide kanten een middenoorontsteking, hele erge snot neus, blaft als een hond en sinds eind van de middag 40 graden.

Meerijplankje: zit er ook een beetje mee dat je er vaak raar naast of achter moet lopen. Hier gaan we voor en buggy voor zoontje en kinderwagen voor de kleine bij de buggy wordt de kleine gedragen met doeken bij de kinderwagen zoontje.

Links is bij zoontje met ruim 27 rechts is nu met 26.
    Kreeg vandaag de vraag:je hoeft zeker niet zo lang meer of wel? toen ik zei dat ik bijna 27 weken ben schrok ze ze dacht dat ik al veel verder was:D

5. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Mooie foto's klein monster
    Wat balen dat je zoontje zo ziek is
    Sterkte ermee....
    Ook voor jou beterschap helma

Mijn zoontje is 3 jaar en 4 maanden als z'n zusje komt
    Maar hij zit nog graag in de buggy anders wil hij getild worden en sowiso rent hij altijd alle kanten op...
    Vandaar dat ik twijfel .. Eigenlijk wordt hij er veel te groot voor.

6. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    vandaag weer echo gehad van ons meisje.

Wij kennen de gene die de echo maakt en ze heeft aangegeven dat we nog een keer mogen komen!!!
    zij heeft ook mn baarmoedermond gemeten en zit nog boven de 3 cm daarnaast kon ze zien dat herhaling van zwangerschapsvergiftiging nihill is, dit heeft te maken met je vaten naar de baarmoeder..
    Ze gaf aan net wat andere dingen te kunnen meten dan de verloskundige dus ik voor mijn gemoed rust gewoon mag komen. Dit omdat ik toch bang ben voor herhaling van vroeg geboorte.

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    Wauw kleinmonster , mooi buikje en mooi kindje!:)

Priscil, ik snap je twijfel. Ik denk dat ik er op die leeftijd ook niet meer aan zou beginnen, maar soms is het net wat fijner als je wat meer controle (over waar ie is) hebt.
    Ik zou het denk ik even afwachten hoe het dan is. Ik zou m dan ook flink complimenteren met het feit dat ie al zo groot is dat ie wel kan lopen, want ja, kleine kindjes en baby'tjes kunnen dat natuurlijk nog niet, maar hij wel!;)
    En mocht ie er niet gevoelig voor zijn, is zo'n ding zo gekocht.:)

Lekker weertje trouwens vandaag, mag voor mij zo wel heel de zomer :D

8. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Woww wat een onwijs mooie duidelijke echo's zeg kleinmonster wat gaaf. Ik mag morgen voor een pretecho ik hoop dat die ook zo duidelijk is .
    Ja eppo ik twijfel omdat m'n zoontje er eigenlijk te groot voor wordt .
    Misschien kijk ik wel ff op mp voor zo'n ding .
    Als ik echt uitgebreid ga winkelen ga ik meestal met m'n moeder m'n man of een vriendin dan kan ik natuurlijk een buggy mee nemen voor de oudste .

Pff merk wel dat deze zwangerschap iets zwaarder is dan bij m'n zoontje .
    Ik ben 3 weken vrij geweest en net een week gewerkt. Jeetje wat ben ik moe
    Ik heb een staand beroep en had het deze week onwijs druk dus haast geen pauze genomen . En dat voel ik wel in m'n rug ! Misschien komt het ook doordat ik het meer naar voren draag dat ik anders sta en m'n rug meer belast . Ik heb bij m'n zoontje tot 36 weken doorgewerkt maar ben nu een stuk vermoeider enzo... Dus ga nu maar ff rustig aan doen.
    Verder moet ik zeggen dat ik me nog steeds prima voel ! Dus ik mag niet klagen !
    Zo lekker m'n zoontje op bed leggen en dan lekker soapies kijken

9. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige foto's kleinmonster! Wat ik al eerder zei, ik ben niet van de 3d foto's, maar deze zijn wel mooi hoor!

Ben het met je eens hoor Priscil. Vind het ook zwaarder nu met een klein jongetje om me heen. Veeeeeel sneller moe. Zo relaxed als ik mijn eerste zwangerschap vond vind ik het nu niet.
    Maaaaarrrr ook hier vrij weinig klachten. Begin wel sneller last van mijn rug te krijgen. Als ik een dag teveel doe dan doet mijn hele rechterflank zeer. Rug, buik en heup. Alleen de rechterkant :(
    Verder nog wel genieten met volle teugen!

Nou, het belooft weer een prachtige dag te worden vandaag! Fijne dag allemaal!

10. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Wouwww mooi echo zeg!!! En wat een knapperd zeg :)

Wij mogen a.s vrijdag voor gratis pretecho. Ben benieuwd. Dinsdag weer voor controle naar verloskundige.

Hier merk ik het ook op de werkdagen s'avonds enorm in mijn rug, kan dan bijna de bank niet afkomen. Tja. Eigen schuld. Ik ben niet het type die constant gaat vragen wil je effe dit of dat doen voor me. Kan moeilijk dingen uit handen geven dus doe ik het zelf.

Fijne zondag.

11. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Oh wat een heerlijk weer afgelopen dagen. Ik heb helemaal geen moeite met hitte en of vocht vasthouden. Laat het zo maar blijven tot eind september :)

Gister eindelijk de bestrating erin. Vandaag hele dag zand in de voegen vegen. Gelukkig geen zware klus . Scheelt vanaf nu hoop modder en zand in huis, en lekker op de lounge set in de zon kunnen BIJKOMEN :)

Morgen weer echo bij de gynaecoloog . Hopelijk is alles goed . Misschien goed of fout maar ik ga er gewoon vanuit dat er niks zorgwekkends gaande is. Ben al die tijd er wel ontspannen over geweest.

Ben wel benieuwd hoe verder. Onder controle blijven, hoe met bevalling ?verplicht in Ziekenhuis?

Daarna feest! weer bloedprikken , kan ik weer 2 weken rond lopen met lamme poot. Als antirhesus ook nog moet hoop ik dat die in mijn bil kan ofzo....Zucht als die pokke prikken

12. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie foto's kleinmonster!

Hier door al het tillen, achteraan rennen, vangen enz van de kleine jongen 's avonds stiekem blij als hij slaapt. Eindelijk even langer dan 10sec stil kunnen zitten...

Morgen weer controle bij de vk

13. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Hallo
    Wat een heerlijk weer he !
    Ik heb vanmorgen m'n pretecho gehad ! Alles was gelukkig goed net de kleine meid !
    Ik ben toch wel blij dat ik het gedaan.
    Al is de kans groot dat ze er straks weer anders uitziet

14. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Tadaa

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,6 KB
      Weergaven:
      4
  15. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
  16. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Je zou wonder kunnen vervangen voor geluk/groot geluk en in sommige gevallen misschien gewoon voor dochter/meisje/kindje of een ander koosnaampje.

Ik begrijp je wel.. hou ook nooit zo van het woord wonder in een gedichtje haha.

Bok dat laatste gedichtje misschien
    een mooie nieuwe start
    we sluiten je alle drie in ons hart.

17. jolien 1986

Jeej hoofdje is gewoon gegroeid, weliswaar nog steeds 2,5 week achterstand maar dat had ik al verwacht.

Nu is alleen buikomvang ook wat smal en is vruchtwater aan de krappe kant.

Vakantie wordt me ten strengste afgeraden! Kak! Dan maar dagjes weg in Nederland .

Bah, altijd zo'n negatief tintje en nooit geruststellende woorden. terwijl ik bij mezelf denk goh moeders loopt levenslang rond in maatje xs van wie zou de baby dat slanke nou hebben?!. Naja laat maar lullen is toch niks aan te doen tis toch nooit goed.

18. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Vanmorgen weer voor controle geweest. Alles was goed gelukkig. Voel me ook goed. Heb nog effe gevraagd hoe hij lag en zoals ik al dacht stuitligging. Nu weet ik dat hij nog makkelijk kan draaien maar om 1 of ander gevoel heb ik van begin af aan gezegd dat dit een dwarsligger zou zijn. De andere twee lagen al vroeg met hun koppie naar beneden. Aan de ene kant zou het me dan niet vies tegen vallen als hij rond de 36e week nog steeds in stuit ligt. Ben ik voorbereid:D

Liefs

19. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Jolien: balen zeg dat vakantie afgeraden wordt!!! Maar dagjes weg kan ook erg leuk en gezellig zijn!

Mamavanseth: fijn dat alles goed was en je je goed voelt. Het kindje heeft nog alle ruimte om te draaien. Merk ik bij deze ook heel erg. Ze ligt het liefste dwars.

Hier: Net deel uitslag van bloedprikken gehad ivm Resus negatief. Mn ijzer is 7,1. Iets aan de lage kant en ik slik al een pilletje ijzer extra per dag. Ga er nog eentje bijdoen denk k. Kan nooit kwaad.
    Ook ben ik een beetje zenuwachtig voor morgenochtend, gaan we kijken in Gent hoe het met de nieren gesteld is.
    Nog 3 uurtjes werken en dan vakantie!!!

20. jolien 1986

Mamma van seth, mijne ligt ook elke echo al in stuit. Ben benieuwd of ze nog gaat draaien, lijkt wel duidelijke voorkeurs houding . We zullen zien of ze nog meewerken.

@helma ja dagjes weg is ook leuk , zeker met dit weer . En ik ben eigenwijs ga toch weg , lekker met de trein naar berlijn , dat zou vast wel veilig zijn :)

Mijn verloskundige was lief en heeft met wat bloed gespeeld voor ijzergehalte. Mijne was ook goed. Bespaarde me een vingerprik :)

Moest zelf mijn bloed op de bus doen , wel gek idee hoppa tussen de ansichtkaarten .

Fijne vakantie helma :)

Deel Deze Pagina