1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Priscil: Wat is de gtt test?

Helma: Wat goed positief nieuws over de niertjes! Geniet van je vakantie

Monifique: Direct opname bij bloedverlies? Is dat vanwege die Hydrothorax?
    Veel plezier met de verjaardag!

Kellso: Leuke vakantie gehad?

Tientje: Fijn dat alles in orde is

Ingocnito: Poeh toch even schrikken denk ik! Maar ja hebt geen paniek zo te lezen :) Geniet van de echo!

2. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Incognito: poeh, lijkt me schrikken. MAar jij bent er zo te lezen heel rustig onder. Gelukkig maar!

@Monifique; inderdaad bijzonder. Allebei dadelijk 2 zoontjes, waarvan de oudste bijna tegelijk geboren zijn en de jongste waarschijnlijk ook!

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    True Love; GTT is glucose tolerantie test ;)

Nee, ik heb helemaal geen paniek, ben er heel rustig onder. Het enige wat mij zorgen baart, is dat ik het zelf niet meer in de gaten heb wanneer ik dan toch weer moet bellen.

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Meh, wat een eigenwijs ding in mijn buik! Ze heeft een uur lang met haar handen voor haar gezicht gelegen. Over 2 weken terug. Hopen op meer geluk dan!

5. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Yep een soort suiker test
    M'n suiker stond op 6.1 en mocht maximaal 6 zijn

6. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees allemaal goede maar ook spannende verhalen...
    Klinkt wel heftig hoor, ziekenhuis opnames, weeën enz.
    Bewonderingswaardig hoe rustig jullie hieronder zijn!
    Wel allemaal nog even de beebjes bij jullie houden hoor!!!

Incognito, wat jammer van de echo. Wel leuk dat je dan nog een keer terug mag komen! Hopen op beter beeld dan de volgende keer.

True love, zeker een hele fijne vakantie gehad. Heerlijk ontspannen en tijd gehad samen! We kunnen er weer tegenaan!!

7. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhh ik kende die test niet :(

Hopen dat de kleine de volgende keer wat meer mee werkt incognito

Weer helemaal opgeladen, klinkt goed kellso!

8. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames!

Even een vraagje. Heeft iemand van jullie ook zo'n darmklachten? Ik herken het helemaal niet en heb het sinds een week of 2. Met name 's ochtends. Het begint met darmkrampen en daarna moet ik heel snel naar de wc. Geen diarree of verstopping, maar wel heel acuut naar de wc moeten en veel ontlasting. Daar doen die krampen zo'n pijn dat ik het gevoel heb dat al het bloed uit me weg trekt: misselijk, zweterig, duizelig. Ik val niet flauw, maar ben wel heel slap. Meestal een paar keer achter elkaar (in een uur ofzo) en dan is het weer over. De rest van de dag geen last meer van. Ik probeer verband te leggen met wat ik heb gegeten, maar vind daar alsnog geen lijn in. Het is echt heel vervelend, vooral als ik bijvoorbeeld op mijn werk ben.

Iemand herkenning? En tips? Geruststelling ;) ?

9. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Tientje: Heel herkenbaar. Ik heb het bij één van mijn vorige zwangerschappen gekregen en het is nooit meer over gegaan daarna. Ik zoek er overigens verder niks achter, maar denk wel dat de zwangerschap het toen veroorzaakt heeft.

10. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Tientje,
    Herkenbaar.. Hier ook flinke krampen s ochtends.. Vaak wel gepaard met lucht of ontlasting.. Heel vervelend maar schijnt niet ernstig te zijn. Heeft te maken met ruimtegebruik en hormonen die je darmen wat verslappen..
    Hopelijk trekt het voor jou snel weg!

11. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou hier van het weekend opgenomen geweest
    Sterker, ben nog aan het wachten tot ik naar huis mag.. als het goed is komt er zo een arts en mag ik gaan.

Bloedverlies gehad en ze wisten niet waar het vandaan kwam, dus 2 nachten ter observatie opgenomen.
    Vind het zelf allemaal lichtelijk overdreven, maar het zal wel ergens goed voor zijn.

Hopelijk vanmiddag weer thuis!

12. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @monifique: jeetje, kom ik aan met mijn darmklachten.... Ik vind het zo knap dat je er zo rustig onder blijft. Ik zou in alle staten zijn bij bloedverlies. Weten ze nu wel waar het vandaan komt? En is het nu gestopt? Sterkte!

13. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @kellso en @incognito: bedankt voor jullie reactie! Ik zoek er ook niet echt iets achter, maar vind het wel heel vervelend. En het slappe gevoel en zweterige vind ik best beangstigend op dat moment. Zeker op het werk, aangezien het moeilijk is om dan "even rustig aan te doen". Dat kan nu eenmaal niet altijd! Ondanks dat het niet fijn is dat jullie het herkennen is het toch een soort van geruststelling dat het vaker voorkomt bij zwangeren!

14. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Normaal zou ik ook in paniek raken.
    Maar het was niet veel een voor mijn gevoel zit het bij de blaas en niet bij het kindje, baarmoeder of placenta.klopt ook want dat ziet er goed uit.

Het is dat ze me sommeerden te bellen anders had ik het niet eens gedaan.

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik hoop dat je inderdaad toch lekker snel naar huis mag meid, zo'n ziekenhuis is niet gezellig.

16. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo! Heerlijk, ik ben weer thuis!

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik zag het, super! Nu lekker weer genieten van je eigen omgeving :)

18. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Monifique, fijn dat je weer thuis bent.

Vandaag voor eerst last van maagzuur en aan de rennies. Bleh weer misselijk maar nu anders. Dan eerste semester. Darmklachten gelukkig geen last van . Alleen maagzuur in mijn keel BAH !

Ook maak ik me toch een beetje ongerust over stuitligging van kindje. Ze ligt al 28 weken zo, vraag me af of ze zou gaan draaien. En wat ik anders zou doen. Naar accupunctuur /moxa bij voorbaat? Afwachten en hopen op.... Zo niet wel of geen draaipoging als dat überhaupt kan want ik heb schijnbaar weinig vruchtwater. .. Die gyneacoloog vroeg vorige keer of mijn vliezen waren gebroken? ! Hopelijk niet nodig en kan vanalles gebeuren maar ik zie enorm op tegen een ok/keizersnede . (nog nooit ok meegemaakt ) maar heb wel alles voor kleine over wat moet dat moet..
    Ga het met 2 weken wel bespreken met verloskundige.

19. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    jolien, ze kunnen nog tot 34 weken zelfstandig draaien. Daarna ook nog wel, maar dat hoor je niet zo vaak. Moxa therapie schijnt heel goed te werken, ik zou dat zelf eerst proberen. Als onze dame straks (weer) in stuit ligt, ga ik dat ook doen.

Dat maagzuur is ook herkenbaar. Vreselijk!

20. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ja heb wat onkruid op de parkeerplaats bij de gamma " weggebrand " vanmorgen gehehe.

Zal de verloskundige vragen en wat info uitvragen over moxa. Hopelijk maakt ze binnenkort even een koprol zodat ik weet dat ze het kan . :) haha

Deel Deze Pagina