Hier een tijdje rustig geweest.. Maar hier gaat ook alles goed. Vorige week te horen gekregen rhesus D-negatief te zijn dus afgelopen zaterdag een spuit wezen halen. Viel heel erg mee. Donderdags voor controle geweest en toen lag meneer nog in stuit. Kreeg ik een optie op een onderzoek in cahtarina ziekenhuis in eindhoven waar ze voetreflex therapie doen om de kleine te draaien. Dat leek ons wel wat. Dus afgelopen zaterdag weer terug naar de verloskundige, heel de middag op het werk niet weten hoe ik moest gaan zitten ivm buik. s'Avonds bij de verloskundige ging ze voor die spui de hartslag van de kleine luisteren maar kreeg hem niet gevonden. Ze dacht al dat die gedraaid was. Dus zou ze wel een echo maken, moest immers toch 15 minuten blijven liggen. En ja hoor daar wees al uit dat meneer gedraaid was. Hij ligt in principe al goed, maar wil nog niks zeggen. De reden dat ik s'middags zo'n last van me buik had was dus omdat meneer aan het draaien was. Heb inmiddels ook al het idee dat ie ingedaald is. Had gevraagd of je dit kon voelen. Dit kon en zou je onderin je rug pijn moeten hebben en last van je lies. Nou dat heb ik inmiddels flink gehad dus. Volgende week zullen we het weten, dan krijgen we daarna nog een liggings/groei echo. Voor de rest gaat alles wel redelijk. Veel vocht vasthouden. Bekken gaat beter. Moet nog 5,5 week werken.
Hoi allemaal, Goed aangekomen, zonder dikke voeten en gister zelfs 150% van de beweeg tax gehaald. (vriendin heeft zo'n meter) Het is hier net zo warm als in Nederland. Maar heb er niet echt last van. Stap wel door, alleen trappen op is hijgen Ook de alcoholvrije wit biertjes zijn hier heerlijke verkoeling ! Sommige kijken echt boos naar me haha Maar lekker boeiend. Succes allemaal de komende dagen met de hitte ! Groetjes uit berlijn
Ook weer bijgelezen😀 Wat een toestand met je vriendin zeg. Gatsie. Dikke buik.... Ja hier ook die reacties.... Moet nog tien weken😓 Hier met aanvallen vreselijk benauwd, vannacht twee x paniekerig wakker geworden met gevoel geen adem te hebben. Ben maar op de bank gaan liggen met schuifpui open en horren dicht. Manlief niks gehoord dus vanmorgen chagerijnig. Of ik nou dood ligt te gaan of aan het bevallen ben hij hoort niks. En ook niet vragen daarna wat is er dan???? Grrrrrr. Nu zo werken..... Pfffff geen airco.... Hoop dat ik de dag doorkom😦 oh ja.... Gisteren nuchter bloed prikken. Kom ik daar aan mooi op tijd... Bomvolle wachtkamer. Ach ja was er lekker koel.... Drie kwartier later nog niet aan de beurt, komt er een zwangere vrouw binnen die door mocht lopen. Sorry zegt die zuster maar deze dame is zwanger waarop mijn buurvrouw naast me opeens op staat en zegt, deze mevrouw zit hier al drie kwartier te wachten en is ook hoog zwanger..... Hele wachtkamer kijkt mij aan.... Mijn boei begon een beetje erg rood aan te lopen.... Ohw ohw zegt die zuster waarop een andere Zuster opeens mijn naam roept.... Wel lief dat er mensen zijn die het voor je opnemen... Toen ik er uit kwam zei iedereen dat ik veel eerder had moeten vragen of ik eerder mocht. Ach iedereen vind het niet fijn om nuchter te zijn dus.... Nou succes dames met de dag doorkomen....
Haha blijkbaar is het dus heel normaal om te zeggen dat je nu echt een buik hebt! Heb het hele week al op werk gehoord: zoho die is goed gegroeid Ach is alleen maar goed beebje moet groeien!
Hai, veel plezier in Berlijn , jolein Lekker weertje he ! Ik zit nu lekker in de tuin en die kleine van mij zit lekker in het badje te spelen. Zo hou ik het nog wel ff uit! Maar jeetje nog geen 11 uur en nu al ruim over de 30 graden Maar je hoort me zo niet klagen ... Morgen weer aant werk ! Lekker de airco aan en gaan. Verder wbt zwangerschap niks te melden. Maandag ben ik bij de vk geweest en alles was weer prima. Pas met 35 weken krijg ik zo'n liggings echo. Nog 4 weken werken en dan lekker met verlof heerlijk ! Zo'n zin in . Nou fijne dag allemaal
Pfoooeee wat warm al op de ochtend! Mijn kind is er chagrijnig van... Heel gezellig! Dus we bivakkeren vanochtend nog maar weer even binnen. Straks hij naar bed en ik even een plonsje in het zwembad. Hopelijk is hij vanmiddag beter gemutst. Wat een verhaal mamavanseth. Goed dat ze het voor je opnam! Het is soms zo druk bij die poli's dat er idd vaak mensen over het hoofd worden gezien.. En dat verhaal van je man. Haha ik moest echt lachen. Heel herkenbaar hier en soms vind ik het ook wel storend hoor. Een beetje meer begrip en inlevingsvermogen zou ik soms wel fijn vinden Stormpy, van jouw verhaal word ik lichtelijk jaloers. Hier nog lang de boel niet naar mijn zin! Veel succes met alle dikke buiken vandaag Jolien, veel plezier nog tijdens je trip!
Wat een leuke foto Jolien! Dacht eerst dat die kronkel in het midden je buik was, vond het al een vreemde vorm . Heel veel plezier daar! Nuchter bloedprikken. heb ik ook moeten doen, gelukkig de wachtrij maar kwartiertje. Er waren meerdere zwangere vrouwen daar en iedereen wachtte netjes op zn beurt. Zal wel door de warmte komen dat ze die nu voorlaten? Wel tof dat je buurvrouw het voor je op nam! Beweeglijk. Nu we het er toch over hebben. De mijne was gister ook heel rustig. Ze bewoog wel genoeg enz, maar de echt harde trappen voelde ik minder. Maar die zal net zo goed als wij ook last hebben van de hitte. Alleen toen vriend thuis kwam, werd ze dolenthousiast. Nu al een papa's kindje -.-' Indalen. Oke dat voel je dus in je rug en lies? Dan is dat hier nog niet het geval, maar word er bang voor. Alles in mn buik wat niet lekker gaat, straalt uit in mn rug. En die is al zwak. Hoe lang kan er zitten tussen het indalen en de bv? dikke buik. Jaaaa hier komen de opmerkinfen ook al een beetje. Maar toen ik de fotoa naast elkaar zette, snapte ik waarom
Ahhh ik heb de opzet van m'n geboorte kaart binnen gekregen. Waarschijnlijk wordt de naam iets duidelijker ( groter en donkerder)
Ik had bij m'n zoontje zelf de foto's gemaakt maar nu laten we een fotograaf komen. We willen dan ook een foto van de baby met haar grote broer op het kaartje . Dit was destijds het kaartje van m'n zoontje Ik vond hem mooi maar miste wat kleur . Ik vind het wel leuk om nu de meisjes versie te nemen
Oeh, mooi kaartje! Vandaag me eerste harde buik gehad. Inderdaad moeilijk uit te leggen hoe dat nou voelt en degene die t probeerden, kwamen toch wel ver in de buurt. Kleine meid is alle beweging van vandaag aan het inhalen. Hele dag nauwelijks actief geweest, behalve toen vriend thuis kwam. Ze heeft ook duidelijk last van de warmte.
Mooi zeg! Ik snap wel wat je bedoeld met dat je een beetje kleur miste. Ik vind een geboortekaartje met een foto ook erg mooi maar wil de kaartjes het liefst zo snel mogelijk versturen dus dan vind ik dat teveel gedoe. Wij laten wel een newborn reportage maken door dezelfde fotograaf die onze oudste dochter ook gefotografeerd heeft.
Houden jullie het een beetje vol met de hitte? Vriendlief kon mij vanochtend gelukkig naar het werk brengen en ze hebben hier airco. Ik doe het wel heel rustig aan en ga waarschijnlijk ook wat eerder naar huis. Bij het kdv hadden ze de zwembadjes al buiten staan. Hopelijk houden de kindjes het daar ook een beetje vol.
Zometeen wel! De chauffeur is onderweg met 2 ventilatoren. gemiddelde levertijd was 3-5 dagen mn eisen maar wat bijgesteld en er nog kunnen vinden die vandaag al komen. hopelijk vannacht wel langer dan 3 uurtjes slaap. Pffff heb me op school maar ziekgemeld deze hele week. Geen doen om uirtje met ov te reizen
Ja idd . Het liefst stuur ik de kaartjes zelf ook zo snel mogelijk maar vanwege de evt kraamtranen wil ik de fotograaf pas na een week ofzo laten komen !
Jeetje ik sliep al slecht maar met die hitte is het helemaal geen doen . Ik heb wel een ventilator maar daar lig je ook wakker van . Ben nu op m'n werk heerlijk in de airco. Maarja toch hoop ik wel een beetje dat het in ons verlof ook lekker warm is . Fijne dag allemaal
Prachtig kaartje! Hier zojuist de groei echo gehad. Baby groeit boven gemiddeld! Beentjes lopen 1 weekje achter maar dat is al de hele tijd zo, buikje 2 weekjes voor. Geschatte gewicht 1865 gram 😱! Helemaal opgelucht.
Wow dat is al een mooi gewicht! Fijn he! Ik krijg de groei echo pas rond de 35 weken. ( of is dat de liggings echo???) maakt niet uit Nu net heeft m'n man de baby eindelijk zien en voelen bewegen ! Hèhè mocht tijd worden ! Ik moet zeggen dat ze nu ook mega actief is ! Heerlijk ... Ik hoop dat m'n zoontje het binnenkort ook kan zien en voelen al denk ik dat hij er nu echt nog te weinig geduld ervoor heeft
Chocochippie: fijn dat de groeiecho zo goed was!!! Warmte: Hier was het gisteren aangenaam warm, vandaag ook gaat dat ook worden. Enkel morgen een bloedhete dag bij ons in Zeeland. Heb nu wel iets meer last van harde buiken dan normaal, zal denk k door warmte komen. Ook iets dikkere enkels, maar t valt mee. Verlof: vanaf maandag nog 5 weken werken en dan verlof van 5 maanden! Heb er zin in!!! Hik: de afgelopen dagen had de kleine meid vaak de hik, soms wel 5 keer per dag! Herkennen jullie dat?
Hier juist tijdens de vorige zwangerschap veel de hik geboeld. Dit.jongetje heeft er veel minder last van. Hier ff een gevalletje nesteldrang zeg. Zelfs met dit weer... Heb net de badkamer gepoetst en met dr tandenborstel alle voegen gedaan.. whahaha zo achterlijk.