1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Zegt helaas niks. De eerste was bij mij ook met 32 weken volledig ingedaald. Met 42 weken geboren..:(:)

Maar gezellig dat je meekletst, de kans dat je alsnog eerder bevalt dan ik is nog best groot hoor :p

Ik zou in shock zijn als de mijne voor 1 september komt:$

2. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Incognito, foto! :D ben benieuwd! Leuk hoor, zo'n kadootje!

Spannend dat er al een aantal bevallingen gepland zijn..ik hoop dat het voor iedereen goed gaat :)

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jolien; jeetje, dat wordt echt spannend! Hopelijk 'redt' je het tot 37 weken, kun je lekker na een paar dagen naar huis met haar.

Zeeuwse; Gelukkig dat de waardes steeds goed zijn!

Chocochippie; fijn dat je er zo lekker nuchter onder bent. Hartstikke goed natuurlijk, niet iedereen kan dat.

OnlyMarielle; welkom hier :) wat is 'eerder' he.... De oudste 2 lagen hier met 27 en 29 weken ingedaald en vast en zijn met 39 weken gekomen. Deze dame ligt nu ook ingedaald sinds een week of 7 en hoewel er bij de laatste controle ontsluiting is geconstateerd, denk ik dat ook zij blijft zitten totdat ze haal gaan halen :) Don't keep your hopes up, anders zou t nog een lange zit kunnen worden :)

Eppo; oh moet je kijken, bij jou zelfs tot 42 weken!
    Foto komt er nu aan ;)

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Dit is even een fotootje snel met de telefoon gemaakt. We zijn erover uit dat we de buikschildering waarbij de oudste 3 er ook bij staan, gaan gebruiken als geboortekaartje! Die kan ik alleen nog even niet showen, daar staat haar naam al op :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,2 KB
      Weergaven:
      2
  5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jammer dat ZP de foto's altijd draait zeg.....

6. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Heel mooi hoor

7. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Wauw, mooi hoor InCognito!

Marielle, welkom.

Gisteren voor "laatst" uiteten geweest met zijn 2en.
    Kan maar zo zijn dat ik maandag in ziekenhuis moet blijven. Voel kindje nog wel bewegen maar minder duidelijk. (ben bang dat vruchtwater nog minder is geworden)

Morgen jarig, feest /bbq met zo'n 30 man! en daarna gaan voorbereiden op de bevalling. Misschien moet ik ook maar ziekenhuis tas maken...

Oh en nog ongein als kraamverband regelen had ik ook nog niet in huis...Zucht

Alle babytroep is gelukkig wel in huis. Behalve de gordijnen. Maar ze gaat toch eerst bij ons op de kamer.

8. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jolien, echt spannend hoor, lijkt er nu echt op dat je als tweede gaat bevallen van ons groepje!
    Lekker dat je uit eten bent geweest, goed gedaan!
    Je krijgt een keizersnede toch? Dan heb je dat kraamverband niet meer nodig tegen de tijd dat je thuis komt. Dat is echt voor de eerste 2 dagen en na een keizersnede lig je min 3 dagen in het ziekenhuis. Als je geen kraampakket hebt, is het wel handig om een aantal andere dingen in huis te halen zoals echt groot (nacht)maandverband en dan liever de goedkopere van Kotex of zo, dat is dikker en juist de eerste dagen fijner.

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Wauw, mooie buik ook incognito! En een prachtige tekening!

Spannend Jolien, het komt nu wel heel dichtbij. Alvast een hele leuke verjaardag gewenst morgen en heel veel succes maandag.

10. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooi geworden Inconito! En super leuk idee om het in het geboortekaartje te verwerken!

Welkom Onlymarielle!

Jolien! Wat spannend wordt het voor je. Groot gelijk dat je nog even lekker uiteten bent gegaan. Wij plannen ook nu weer even een dagje voor ons tweeën in deze vakantie. Komende tijd is toch turbulent (maar prachtig) en komt het er even niet van.

Hier bij mijn eerste ook met 34 weken ingedaald en met 40+4 geboren..
    Duss... ben benieuwd meiden!

Hier lukt het huishouden ook nog wel hoor. Heb geen vriend die uit zichzelf even gaat stofzuigen of ramen zemen (we hebben een joekel van een tuin en dat is zijn taak) en vind dat ook niet erg hoor.
    Doe het nu allemaal nog zelf, rustig aan, niet te gek. Straks rond week 37 komen mijn moeder en schoonmoeder waarschijnlijk weer een ochtendje langs en doen dan nog een keer de grote klussen en dan is het wel best. Houd ik het zelf nog een beetje bij..

Heb trouwens al weer 2 nachten ´goed´ geslapen (HOORAY! :p) Wat kun je daar al van opknappen zeg!

11. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    ik kom ook weer even kijken.

Maandag weer in het ziekenhuis gelegen met om de 3/4 min contractie, baarmoeder begint wat te verweken maar nog steeds niet spannend genoeg. Begin het wel aardig zat te worden, het is heel vermoeiend en sinds de 1e keer dat ik in het ziekenhuis lag slaapt zoontje ook weer slecht s nachts en wil zeker weten dat ik thuis ben. Vanaf maandag kan ik zeggen, vanaf volgende week zondag mag ik thuis bevallen!!

Indalen: hier ging alles heel snel bij zoontje met 33,4 boven bekken 34.5 lag hij vast en slijmprop verloren en met 35,5 bevallen.

Inmiddels staat het bed op klossen en zijn we eigenlijk zo goed als klaar voor de kleine. Kamertje is klaar (alleen schilderijtjes nog ophangen) , onze kamer is er klaar voor, box staat er en de beschuit en muisjes zijn ook in huis.
    Heb voor zoontje een tas met cadeautje's, bal, koekjes, plakboek, peppa big boekje en een auto'tje.

Hier verder nog niet concreet besproken wat te doen met zoontje als de bevalling begint, We kijken hoe het loopt. Schoonmoeder woont 3 straten verder, mijn moeder half uurtje rijden en anders heb ik een vriendin nog geen 5 min, bij ons vandaan zitten. Als de bevalling s nachts begint ( na 37 weken) dan wil ik hem eigenlijk gewoon in zn eigen bedje laten liggen en wakker maken als de kleine er is.

12. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Spannend Jolien !!

13. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb ook al een tijdje niets geschreven. Zit meestal op m'n telefoon en dat is zo lastig reageren. ;)

@Chocochippie: je verhaal komt me heel bekend voor... Bij mij schoot mijn bloeddruk met 33 weken ineens omhoog tijdens mijn eerste zwangerschap. Ook heel veel onderzoeken gehad en ook een paar keer opgenomen geweest. Uiteindelijk is onze dochter met 37+4 gehaald. Ik hoop dat het bij jou niet zo gaat want ik heb toen echt geen leuke laatste weken gehad van mijn zwangerschap. Hou het goed in de gaten en als je klachten krijgt echt aan de bel trekken!

@Jolien: spannend hoor. Het komt nu allemaal wel heel dichtbij... Hopelijk kunnen ze het nog even rekken. Doe lekker rustig aan en maak je geen zorgen over de kraamverbanden. ;) Je kan er gewoon een paar uit het ziekenhuis meenemen en daarna is die zwarte Kotex voor de nacht heel fijn.

@InCognito: mooie buikschildering! Heel leuk ook om die te gebruiken als geboortekaartje. Weten je oudere kinderen de naam al? Lijkt me wel lastig voor ze om het stil te houden.

Hier verder alles rustig. Ik hou nog steeds extreem veel vocht vast. Ik kan s'avonds soms niet eens meer lopen omdat ik zo'n pijn aan m'n enkels heb. De gynaecoloog raadde steunkousen aan maar dat is nu met het warme weer in aantocht natuurlijk ook geen gezicht. Verder doet ons meisje het prima. Afgelopen donderdag weer een echo gehad en ze wordt nu rond de 2700 gram geschat. M'n bloeddruk is nog oké en ze ligt nog steeds met haar hoofd naar beneden. Zal ik dan toch september gaan halen? Ik ging stiekem al helemaal uit van een augustus baby... Straks gaan we onze nieuwe kinderwagen ophalen. Erg veel zin in! Heb onze vorige verkocht 3 weken geleden maar we missen het wel. Een buggy is lang zo comfortabel niet.

Fijne dag allemaal!

14. Esselte

Esselte Niet meer actief

Wauw wat word hier veel gekletst ☺️ Vandaag drukke dag, vanavond zal ik even alles terug lezen en reageren xx

15. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jackie; Alleen de oudste kan lezen, die is 6, de andere 2 zijn 4 en 3, dus dat scheelt ;). Het is een makkelijke naam om uit te spreken, maar als je hem ziet weten veel mensen waarschijnlijk niet meteen hoe de uitspraak is. Oudste had het bijna goed toen hij het las gisteren, dus hebben hem maar verteld hoe hij het uit moet spreken en ook gezegd dat hij echt zijn mondje dicht moet houden ;)
    Dat vocht is ellendig. Ik heb 's nachts wel steunkousen aan, overdag inderdaad ook niet. Het oog wil ook wat he ;)
    Jullie gaan nu ook de Donkey halen toch? Veel plezier!

Kleinmonster; niks aan he, steeds naar t ziekenhuis. Ben t zelf ook zat, maar wil wel dat ze blijft zitten tot aan de inleiding, wil nog zo lang mogelijk genieten!

16. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Mooie buikschildering incognito
    O spannend zeg jolien fijne verjaardag vast morgen
    Ik heb vandaag m'n eerste vrije zaterdag jippy
    Ik voel me gelukkig weer stukken beter ! Dus hoopnu echt ff van m'n verlof te gaan genieten ! Gister een dagje gewerkt maar zo wat had ik een last van m'n rug !
    Nu alleen vrijdag nog ff werken en dan echt vrij !
    Fijn weekend allemaal

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Priscil; en dan echt lekker gaan rusten en genieten!

18. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heeerlijk Priscil!

Spannend weer kleinmonster... ik hoop voor je dat het nog even op zich laat wachten tot week 37.

19. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Nou de Bugaboo Donkey is in huis. :) Was nog wel even passen en meten om hem in onze kleine auto te krijgen. Daarna nog een heel geworstel om hem weer uit elkaar te klappen... ;) Ik mis m'n Joolz! Vond dat zo'n heerlijke wagen. Maar goed, is vast een kwestie van wennen. ;)

20. Esselte

Esselte Niet meer actief

Annelisa87
    Alleen erg last van maagzuur en buik dat zwaar en laag is. Jij? Ben die dikke buik al wel zat hoor bah!! Haha

Eppo82
    Ja zei verloskundige al, maar had beetje hoop haha. Wanneer ben jij uitgerekend ?

Incognito
    Haha dat worden dan 6 lange weken haha
    Mooie buikschildering!

Jolien1986
    Wat moet je maandag in het ziekenhuis doen? Als ik vragen mag..
    Veel plezier morgen

Monifique
    Ik zie in jou handtekening ; Hydrothorax geconstateerd.. Houd je sterk ukje!
    Wat is dat als ik vragen mag?

Kleinmonster
    Merk je dat als je je slijmprop verliest ?

-- is er ook een whatsapp groep? Weet dat ik er net bij kom
    Maar als het er niet is is het misschien wel leuk om aan te maken..

Deel Deze Pagina