1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jackie; dat is echt een kwestie van even wennen, hij is zó makkelijk! Heerlijke wagen, zou nooit meer een andere willen :)

OnlyyMarielle; geen whatsapp, maar wel een Facebook pagina. Als je me je naam even PB't, dan voeg ik je toe. Ik moet je wel eerst als vriend toevoegen, want de groep op FB is besloten en geheim.

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

@onlymarielle,

Ik moet eerst aan de ctg, en heb daarna een echo omdat mijn vruchtwater zo hard afneemt.(zonder dat ik "lek " Verder controle van de groei(buik en hoofdje) , die loopt achter. Maar die schommelt nog een beetje en groeit wel.

Van vruchtwater was ik wel hard geschrokken. Dacht oh is ook wel wat minder, maar dat daalt dus enorm, als dat zo doorzet zit er volgende week niks meer.

Maandag wordt verdere behandel plan/beleid bepaald van wanneer kindje halen met keizersnede omdat ze in stuit ligt.

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wow, dat is echt een enorme daling Jolien! Drink je wel genoeg? En wist je dat ze water kunnen bijspuiten?

4. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom marielle!

Zo die is mooi gemaakt incognito

Spannend jolien

Wat vervelend dat vocht jackie

Kan een baby ook nog dwars ligge? Normaal ligt hij keurig met het hoofd naar beneden maar gisteren is hij zo aan het draaien geweest dat het hoofd links lag en de kont rechts.. voelde erg naar. Vandaag ligt hij gelukkig weer normaal

5. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    True love. Zolang het kindje niet vast ligt kan dat nog ja :)

6. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ja True love, mijn broertje heeft bij mijn moeder tot de dag voor de bevalling nog dwars gelegen. (deed der wel pijn, die houding )

InCognito, ja ik drink juist veel, dacht zelfs aan zwangerschapsdiabetes tijd terug. Gelukkig was dat niet zo. Vroeg de gynaecoloog ook of ik er iets aan kan doen. Nou niks dus...

Ik had wel eens gelezen dat vocht bij spuiten kan.
    Vraag me af in hoeverre dat bij bijna 36 weken zinvol is. Verder ben ik rhesus negatief en geen voorstander van zinloos geprik en geknutsel. Vorige rhesus prik heeft 3 weken blauwe plek en zwelling gegeven :$ mijn lichaam reageert gewoon heel heftig. als optie is/was zal gynaecoloog/perinatoloog er vast wel over beginnen.

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Dat denk ik ook wel. En op zich, 36 weken is wat vroeg, maar niks onoverkomelijks.

8. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Ahhh net 2 nachten redelijk door kunnen slapen .....
    Krijg ik nu ineens rusteloze benen !! Jeetje wtf!
    En ik ben zoooo moe
    Heeft er iemand een tip?

9. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah nou hopen dat die dwarsligging een eenmalige actie was..

Ik vind dat vocht bijspuiten ook best eng klinken

Helaas geen tips priscil, hier ook elke nacht het zelfde probleem

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Helaas geen tips Priscil, kreeg van de gyn de tip om veel fruit te eten en een multivitamine te slikken, maar dat doe ik al zolang ik zwanger ben.

11. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL

Vriendin van me heeft me een olie aangereaden van Weleda. Voor vermoeide benen geloof ik. Ben de naam alleen kwijt. Heb het zelf nooit geprobeerd.
    Ik rek en strek vaak wat en schud dan mn benen los.. Dat helpt vaak ook al.

12. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Ohw zooooo herkenbaar. Heb woensdag bij de tuinen magnesium massageolie gekocht. Speciaal voor onrustige benen en kramp.
    Plakspul maar wel wonderspul.

Smeer ongeveer uur voordat ik ga slapen het in en als ik naar bed ga maak ik mijn benen schoon anders plakt het zo maar dan is het al ingetrokken.

13. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @rusteloze benen: ik heb ze niet maar twee jaar geleden iemand bij zwangerschapsyoga wel. Die kreeg van een andere zwangere de tip een stuk ouderwetse sunlight zeep onder haar deken/dekbed/matras te leggen. Lijkt een fabeltje, maar ik heb het daarna vaker gehoord. Die ene zwangere was er in elk geval vanaf!

14. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Ik slik magnesium pillen werkt super hier! Als ik ze vergeet merk ik dat savonds gelijk

15. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Wow ... Hoop reacties bedankt !!!
    Ik heb het nog nooit gehad !! Wat gek zeg !! Zenuwtrekkie ofzo ! Ben pas rond half 5 gaan slapen ! Maar ze hebben me wel tot 5 uur laten liggen 👍 ik kijk ff aan hoe het vannacht gaat en anders rij ik morgen ff naar de tuinen

16. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Foutje tot 12 uur laten liggen

17. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Jolien: heel veel succes vandaag in het ziekenhuis!

Hier komt zo min moeder helpen schoonmaken samen met hun werkster. Aan het einde van de dag dus een lekker schoon huis. Hoef ik het zelf alleen maar bij te houden. :) Ik ga me straks maar eens storten op de baby was.

Vanochtend een uur wakker gelegen met harde buiken en pijn in m'n onderrug dat steeds in vlagen kwam. Misschien is de baby ingedaald? Het is nu weer weg.

Fijne dag allemaal!

18. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Succes Jolien vandaag ! Klinkt goed Jackie!!

19. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Priscil; bij mij helpt het om me benen buiten de dekens te leggen, ik heb er ook veel last van.

Zometeen worden hier de bedverhogers bezorgd en gooit vl het bed gelijk omhoog. Hij moet van 43 naar 80cm dus wil em optijd omhoog om eraan te wennen.

Vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor bloeddruk controle. Ik ga ervan uit dat die goed is. But you never know.

20. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Wat een fijne tip! Die ga ik even opschrijven, hopen dat het helpt!

Jackie: Wat heerlijk dat ze je komen helpen!
    Het kan trouwens goed dat je indalingsweeën krijgt als ze indaalt, dus wie weet :)

Chocochippie: Succes dadelijk in het ziekenhuis!

Jolien: Spannend vandaag, laat je ons wat weten?

Klossen: Die komen ze hier zo ook bezorgen en zo'n ruggensteun, ik heb hem nooit gebruikt, maar dacht nu dat ik het misschien toch wel kon waarderen ;)

Deel Deze Pagina