Oeps gaat weer snel allemaal. Geen idee of het thuis of ziekenhuis wordt, eens zien wat de verloskundige gaat aanraden. Mijn vriend vindt thuis wel eng en je het duurt hier toch zo'n 20 minuten voor je bij het ziekenhuis bent. Babykamer komt er wel, hangt er alleen vanaf of we blijven zitten waar we zitten of gaan kopen. Voorlopig denken we er nog niet aan. Eerst de 12 weken door en gaan we pas ombouwen. Van de dementie nog geen last, mijn collega's mogen mij echter wel in de gaten houden. En ja hoor herkenbaar geen ochtend maar avondmisselijkheid, soms begint het rond 8 uur soms iets later. @Wonderbaby ja ik heb al wel aardig wat voor mijn werk mogen zien. Van alles wat. Voor het komende jaar zullen er wel even geen studiereisjes in zitten denk ik.
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje Sanne006, 22 jaar, 1e kindje Stormpy, 21 jaar, 1e kindje Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje YvjuhXx, 24 jaar, 1e kindje Liana84, 30 jaar, 1e kindje 2. september Monifique, 28 jaar, 2e kindje Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje 3. september JackieSt, 32 jaar, 2e kindje Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 4. september InCognito, 31 jaar, 4e kindje Patries2310, 32 jaar, 1e kindje Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje Priscil, ? jaar, 2e kindje 6. september 7. september Ilonavp, 30 jaar, 1e kindje Tientje34, 36 jaar, 2e kindje 8. september Wonderbaby1, 24 jaar, 3e kindje 9. september Helma85, 29 jaar, 2e kindje Eefje86, ? jaar, ? kindje rbnlin, 35 jaar, 2e kindje 10. september 11. september 12. september Handbalster, ? jaar, ? kindje Annelie566, 24 jaar, 2e kindje 13. september 14. september 15. september Uitgerekende datum onduidelijk Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje Afspraken; Eefje86: 3 januari, intake MvM Helma85: 5 januari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 5 januari, intake MvM Stormpy: 12 januari, ziekenhuis Patries2310: 13 januari, 1e echo gynaecoloog Liana84: 15 januari, 1e echo verloskundige Monifique: 16 januari, 1e echo gynaecoloog Patries2310: 16 januari, intake verloskundige InCognito: 19 januari, 1e echo gynaecoloog Didi78: 19 januari, 1e echo en intake verloskundige ilonavp: 19 januari, 1e echo en intake verloskundige Wonderbaby1: 19 januari, 1e echo verloskundige Eppo82: 22 januari, intake verloskundige Wiwi: 22 januari, 1e echo verloskundige Annelie566: 23 januari, 1e echo verloskundige Patries2310: 27 januari, echo verloskundige Mloeskie: 27 januari, 1e echo verloskundige Kleinmonster: 27 januari, 1e echo en intake verloskundige Priscil: 27 januari, 1e echo verloskundige Jolien 1986: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige Wonderbaby1: 29 januari, intake verloskundige JackieSt: 2 februari, 1e echo verloskundige JackieSt: 4 februari, intake verloskundige Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Even benieuwd. Wie van jullie heeft er ook een hond en hoe gaan jullie deze bij de komende kleine betrekken? Wij hebben een Cesky Terrier van anderhalf jaar oud, met haar hebben we kunnen oefenen Maar wil haar zo veel mogelijk overal bij laten zodat er geen jaloezie ontstaat. Moet er niet aan denken dat er problemen ontstaan en zij weg zou moeten.
ff vlug op jou reageren. ik ben iedere keer ontzettend ziek geweest dus mocht dat niet t geval zijn wil ik wel paar weken mee doen nog. ik heb ook iedere x bloedverlies gehad en dan vind je iedere beweging eng dus zeker een korfbalwedstrijd
Hallo !!! War een hoop reacties alweer zeg! Iedereen bedankt voor de condoleances .... Ik zit nu vooral in de chill modus ! Vandaag wel gewerkt maar verder heel de avond op de bank gehangen ... Didi87: geen ervaring mbt tot hondjes maar je hoort vooral dat hondjes super lief juist voor baby's ! Misschien moet je hem / haar vooral veel tegen je aan houden zodra je buik gegroeid is... Ze zeggen wel eens dat je je hond snel aan de luier moet laten ruiken maar of dat echt werkt????
Voelen jullie je ook al meteen zo dik ??? Ik heb echt het idee dat iedereen al aan me ziet dat ik zwanger ben! Dat kan natuurlijk niet ! Ik ben wel van plan om goed op m'n eet patroon te letten. ( wat deze week nog niet wil lukken ) Bij m'n vorige zwangerschap ben ik zo'n 25 kilo aan gekomen . Ik heb er uiteraard iets moois voor terug gekregen Maar toch wil ik het nu niet vo ver laten komen. Ik moet zeggen dat ik ook totaal niet misselijk ben ik heb juist meer lekkere trek... Dat was bij m'n vorige zwangerschap ook ik was in die 9 maanden nooit misselijk maar gunde mezelf juist maandenlang allemaal lekkere dingen, chocola marsepein popcorn chips .. Heerlijk
Haha pricil, dat heb ik ook! Zowel mijn vriend als beste vriendin dachten dat ik aangekomen was, voordat ze wisten dat ik zwanger ben! Ik zelf ook terwijl de weegschaal toch echt niet een gram meer, zelfs wat minder, aan geeft! Echt dik niet maar soort van opgezet, tis allemaal wat voller en steviger, heb jij dat ook?! Echt raar zo vroeg :S
Didi78: wij hebben een labrador van 5 jaar oud. Toen we zwanger waren van onze zoon, lieten we haar ruiken aan alles wat we beneden neerzette en kochten. Misschien een beetje overdreven, maar ze heeft nooit iets van mn zoon stuk gemaakt. Ook toen hij geboren werd, gaven we ( voordat we thuis kwamen) mn pyama waarin ik bevallen was ( met bloed ed) aan haar, zo kon ze ook weer ruiken. We hebben nooit problemen met haar gehad. Dit gaan we straks ook weer allemaal doen bij deze zwangerschap.
Ja ik voel me echt veel steviger !!! Ik ben ook net tot de ontdekking gekomen dat ik m'n werk blousje al niet meer pas! Hoop niet dat collega's / klanten het al gaan Zien ! Want ik wil het op m'n werk toch echt nog wel even stil houden... Maar ik denk dat ik het toch echt wel voor de 12 weken moet gaan vertellen. En jullie wanneer gaan jullie het vertellen? Gr.
Bji mijn werk weten ze het al ivm agressie. Binnenkort ( als echo goed is) word ik over geplaatst. Ik mag 2 clienten van de 6 niet begeleiden.
Hier wel met vlagen een dikke opgezette darmenbuik ja! Savonds lijk ik wel 4 maanden ver... :-o..ik ben met mijn vorige zwangerschap ongeveer 20 kilo aangekomen waarvan 4 kind waren en een heeeleboel vruchtwater.. Ik was verder niet veel dikker geworden dus waar die andere 15 kilo's zaten haha.. Ik was toen verslaafd aan waterijsjes..dubbellikkers.. At er elke dag stuk of 4!!! Als ik al die stokjes eens had bewaard... Ik hoop dat ik deze zwangerschap wat minder aan kom.. En hoop ook dat deze baby wat kleiner is.. Dan durf ik eerder voor een normale bevalling te kiezen..maae meestal Zijn tweede kindjes groter..:-|| Ik ben deze ochtend voor het eerst een klein beetje misselijk geweest hihi.. Hopelijk eenmalig Om half 11 ongeveer komt mvm..!
Hier vorige keer gezegend met maar 9 kilo erbij. Was er ook direct af na bevalling. Nou ben ik normaal ook maar klein van stuk met 1.67 en 54 kilo. Kreeg in week 36 zwangerschapssuiker, moest op dieet en viel toen af. Hele toestand. Je begrijpt al dat ik uiteindelijk moest stoppen met dat dieet. Wat een gedoe in die laatste weken.. Hoop dat het me bespaard blijft. Maar ze zeggen vaak dat je dan bij de tweede ook weer suiker krijgt.. We zullen zien! Hier mijn test van mvm. Jij succes vanochtend eefje!
Jeetje lekker druk hier haha dokter de dokter weet van niks. Vorige keer ben ik tot mijn verbazing niet fijn behandeld. Nooit problemen maar toen. Wij hebben in de familie een erfelijke hormoonstoornis waardoor ons hcg enorm laag blijft. Mam kreeg geen enkele positieve test toen ze zwanger was van mij. Evenals mijn tante bij mijn neef. Mijn dokter geloofde het niet. Deed inwendig onderzoek en ik bloedde een klein beetje. Nee je bent niet zwanger test zegt negatief. Vk praktijk gebeld en zelfs die hadden er nooit van gehoord. Met 10 a 11 weken geloof ik kreeg ik een positieve test en 1 week later miskraam. Toen vermoedde wij dat ik 15 weken zwanger was. Ik wordt in stopweek van de pil altijd binnen 2 dagen ongesteld en ik slikte altijd 3 strips door omdat ik vanwege hormoonstoornis een helse menstruatie had altijd (overdag een heel pakje nachtmaandverband was geen uitzondering.) maar ik was ziek en vriend zij las een stopweek in. Maar kwam niks. Ik was smorgens misselijk moest vaak plassen enz. Maar nee de dokter hield her bij ontpillen. Maar daar geloof ik bij mij niet in. Want in de 20 jaar dat ik menstrueer ben ik nog nooit overtijd geweest en ook ontpillen is nooit geweest 3 maanden zonder pil had ik gewoon een normale cyclus. Uiteindelijk dus miskraam op wat ze vermoedde 12 weken.Dus vk heeft me 1x geecho'd voor de positieve test vanwege mijn verhaal en toen zagen ze een beginnend embryo. Vanaf dat zijn we en ze gaan tellen De dokter krijgt het te horen als ik een goede echo heb. maar door de vorige keer was ik dus superblij met mijn positieve test de 30e december. Daarna niet meer getest wanr rja hcg waarsschijnlijk laag en vk zei al dat ik dan beter niet kan testen meer. Want ik heb nu een positieve test en streep is streep. hond wij hebben een tervuerense herder en die gaan we erbij betrekjen. Toen ik geboren werd heeft mijn moeder direct de 1 katten in mijn kamer gelaten en dat ging super. Ze beschermden mij. Ze waren wel voorzichtig maar ze namen me gelijk op in het gezin. Onze hond is thuis sowieso erg makkelijk en lief alleen soms erg enthausiast. Maar hij is nu 7 jaar en wordt rustiger. Met kinderen gaat ie lief om dus daar heb ik vertrouwen in. En hij ligt nu al veel op mijn buik ner als vorige keer. Komt ie met zijn voorpoten op me hangen. Zo lief. babykamer zijn we nog niet mee bezig. Maar moet veek gedaan worden hier. Ene kamer is logeer/boeken/opslagkamer en de andere muziekkamer waar 3 drumstellen van mijn vriend staan. Wij hebben geen zolder (driveinwoning) en benedenverdieping zir mijn vriend zijn eigen bedrijf. En de helft van 1 ruimte staat kast waar de spullen in kratten liggen zoals autospullen enz. Dus spullen die normaal in de schuir gaan. (Daarnaast werkt ie nog 45 uur voor een baas) 1e verd is woonkamer en keuken dus worst schuiven en opruimen haha. Maar de babykamer kopen we via marktplaats. Staan er zoveel leuke op voor weinig geld. En kinderwagen krijg ik gratis van een vriendin
Wonderbaby, ah op die manier. Het moet natuurlijk wel leuk blijven. Weet ook niet of ik het zo lang vol houd hoor. Voor hetzelfde geld krijg ik hetzelfde, weet natuurlijk helemaal niet hoe het loopt. Babykamer, onze logeerkamer wordt gewoon de babykamer. In principe is die kamer helemaal klaar, op de inrichting na natuurlijk. Dus dat scheelt weer. Huisdieren, wij hebben een kat. Lijkt in de verste verte niet op een hond natuurlijk, maar ben wel benieuwd hoe hij gaat reageren. Het is echt 'mijn' kat, zit heel veel bij mij op schoot of tegen me aan. Weet wel dat ie niet van kinderen houdt. Als er kids bij ons zijn, smeert ie 'm altijd naar boven. Eefje, mooie test meid! Spuit er meteen even haarlak overheen als je dat nog niet gedaan hebt. Een vriendin van mij kwam daar gisteren mee. Voor mij te laat, want mijn test is veel lichter geworden en dat was net zo'n test als die van jou.