Vanochtend bij de VK geweest. Alles weer top! Ukkie ligt al helemaal laag en ingedaald. Merkte het ook laatste dagen want heb veeeeeel minder maagzuur en minder benauwd. Wel weer meer last van kramp in mijn liezen.. hij ligt precies met een schouder of elleboog iedere keer in mijn lies te porren waardoor ik vervolgens geen stap meer kan verzetten. Net ff snel de boel binnen opgeruimd zodat ik de rest van de dag weer lekker in de tuin kan doorbrengen. In de schaduw, af en toe een plons in het zwembad.. vriend heeft vakantie.. Love it! Fijne dag allemaal!
Monifique; wat fijn dat alles goed is! Jeetje, ik denk vaak aan wat voor een zwangerschap dit voor je geweest is en wat blijft het fijn dat alles nu gewoon goed is! Geniet lekker van t weer! Wij zijn naar binnen gevlucht. Het is al 33 graden en bij ons in de tuin is het met 14 graden en zon al warm genoeg om in een t-shirtje te zitten. Nu, met deze temperaturen, is het dus echt té heet om in de tuin te vertoeven.
Nou he.. Wij denken daar ook vaak aan hoor. Iedere goede controle is toch weer een klein feestje. Ik blijf het allemaal nog wel spannend vinden. Ben toch benieuwd of ze straks nog iets kunnen vinden wat dat vocht nou veroorzaakte. Maar eigenlijk proberen we daar maar niet teveel bij stil te staan. Het gaat nu al tijden zo goed dat we ook heel optimistisch en positief gestemd zijn! Wat balen.. tuin op het zuiden? Hadden wij in ons vorige huis ook... Niet te doen, werd veel te warm. We zijn nu gezegend met echt een grote tuin. Dus we hebben een groot bad voor onszelf, een klein badje voor Kai en ook nog een buikschuifbaan die hij echt geweldig vind. Grote watertafel ernaast en genoeg plekken met schaduw. Ons huis staat aan de dijk dus we hebben vaak wel een klein briesje vanaf de Rijn. Zijn we het zat in de tuin dan steken we de dijk over en kunnen we de Rijn nog in plonsen. Zeker nu we een zomer thuisblijven (met mooi weer) beseffen we ons pas hoe prachtig we hier zitten. Stom eigenlijk...
Oh heerlijk weer, nog ff van genieten... En maar miniatuur pakje kopen, want.... As vrijdag wordt ons meisje geboren! ( vruchtwater is op)
Wat ontzettend spannend! Hopelijk heeft jullie meisje een goede start. Gelukkig ben je al een heel eind op weg.
. Wauw, kippevel! Wat snel ineens! Goed dat ze haar gaan halen. Dirkje heeft leuke premature pakjes, die hadden wij voor onze kleine meid ook. Jottum is ook super leuk (maar wat duurder segment) en verkoopt ook maatje 44. C&A verkoopt trouwens ook maat 44 en Prenatal natuurlijk ook.
Monifique: Die grote tuin hebben wij 2 jaar geleden verruild voor deze tuin, haha Hij ligt, als ik me niet vergis, grotendeels op het zuiden en gedeeltelijk op het westen zeg maar nu. Op de één of andere manier gewoon echt snikheet en niet meer zo groot. Toch zou ik niet meer willen ruilen met de plaats waar we eerst woonden (dorp). Ik ben een echt stadsmens en was daar doodongelukkig. Dus nu een kleiner huis met een kleinere tuin (voor hetzelfde geld :O ), maar wél gelukkig Maar prijs je inderdaad maar gelukkig als je lekker op je plek zit waar je nu zit, dat is gewoon heerlijk, zeker als je tuin zoveel voordelen biedt!
Jolien: Spannend!!! Kan je de kleine eindelijk in het echt zien en vast houden! Ben je de eerste van de groep die bevalt. Warmte: onze tuin ligt ook op het zuiden. Tussen 1 en half 4 komen we niet buiten met deze warmte. Echt niet te doen! Werken: Straks beginnen aan mn laatste werkdag! Gelijk er een feestje van maken met de cliënten. Want ik kom na mn verlof niet meer terug bij hen. Ik was overgeplaatst ivm bijna dagelijkse agressie op mn vaste groep.
@Jolien: jeetje wat spannend! Maar natuurlijk wel goed aangezien het vruchtwater op is. En het kindje is vroeg, maar gelukkig niet zeer primatuur. Maar oh mijn God, wat zou ik het spannend vinden. Geniet nog een beetje van je meisje in je buik deze week!
Oh wat ontzettend spannend! Wat snel ineens. Ik mag weer naar de verloskundige. Bloeddruk was super 140/80 dus helemaal prima . Kreeg zelfs nog een echo *suprise suprise* alleen ons kleine eigenwijsje lag met de handjes voor het gezicht. A.s woensdag weer controle bij verloskundige
Volgende week donderdag een liggingsecho al was ze er aardig zeker van dat de kleine al vast lag in mn bekken met dr hoofdje Vandaag helemaal gesloopt na een heel weekend buffelen in huis. Vandaag de makelaar geweest om foto's te maken zodat we officieel de verkoop in kunnen.... spannend!!
Nou dames, wordt ik gebeld... Uhh kan zaterdag ook? Ja was toch niet van plan om op stap te gaan Dusss zaterdag horen jullie meer. Tenzij mw zich eerder gaat aankondigingen of de dagelijkse ctg's niet goed zijn. 8-8-15 ook wel mooie datum en nog dagje extra bij mij
Oh Jolien! Dan heb je kans dat je haar dinsdag al mee naar huis krijgt als je zelf mag gaan, super! Wat een gekke dag eigenlijk, een zaterdag in t ziekenhuis
Oeh dan komt het ineens wel heel erg dicht bij! Spannend hoor. Geniet nog even van de laatste dagen met dikke buik