1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik herken het hoor, dat het zwaar is voor je kindje te zorgen als je hoogzwanger bent. Mijn zoontje is en schatje en speelt heel makkelijk zelf. Uiteraard heeft hij zijn aandacht nodig en dat breekt me af en toe best op. Ben zelfs blij als hij s middags even slaapt. En daar voel ik me zo rot over! Dus ik begrijp het al zou ik het zo graag anders zien!

Gisteren liggingsecho en controle vk. Echo goed, al iets ingedaald. Ik ben de laatste tijd zo vaak duizelig, gisteren zelfs in de spreekkamer van vk. Ijzer geprikt en die was 6.0. Te laag dus en ik heb boost ferrofumaraat gekregen : 2 maal daags 200 mg. Iemand ervaring hoe snel dat werkt? Ik word echt naar van dat geduizel. ...

2. mamitica

mamitica Actief lid

2 jan 2015
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben blij dat jullie het herkennen haha !
    Priscil idd zo herkenbaar al die dingen . Je wiltje zoontje ook zo graag een leuke dag geven maar dat gestoei enzo dat gaat gewoon echt niet meer. Probeer het ook wel uit te leggen en het komt vast wel weer goed. Maar soms heb je idd van die dagen dat je mega blij bent als ze slapen of even bij opa of oma ofzo zijn :)
    Nog eventjes volhouden dames!!

3. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor met eentje van 3,5 3, eentje van bijna 2. Ik voel me elke keer super schuldig dat ik gewoon lichamelijk niet meer in staat ben allemaal leuke dingen te doen juist met dit warme weer. Nu is manlief gisteren een dagje vrij geweest en vandaag een middag. . Dat scheelt wel écht.
    Nu hopen dat het niet al te lang meer duurt....

4. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Ik ga steeds smorgens naar de speeltuin dan ga ik daar op een bankje zitten.
    En na ongeveer 2 à 3 uur uitrazen ff gauw boodschappen doen en dan probeer ik hem een middagslaapje te laten doen . Als hij dan wakker wordt is m'n man alweer bijna thuis , gaan we eten en dan zeg ik toedeloe veel plezier samen ik ga lekker in bad de komende anderhalf uur!
    M'n man kleed m'n zoontje dan meestal om tandjes poetsen en dan gaat hij lekker naar bed!
    Heerlijk zo !!!
    Al moet ik zeggen dat het middagslaapje d'r vaak bij in schiet.
    Maar dan gaan we lekker op mijn bed tv kijken ok goed!

5. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Gisteren ook liggingsecho gehad en controle.
    De echomevrouw heeft beentje, hoofdje en buikje gemeten plus naar vruchtwater gekeken en toen was ze klaar. Dus geen idee of ze al ingedaald is, wat verwachtte lengte en geboortegewicht zal zijn. Bovnedien was kwaliteit van de aparatuur stuk minder dan bij de rontgenafdeling, dus had zelf moeite om dingen te herkennen. Tussen de beentjes gekeken op zoek naar een bovenbeenbotje, maar de overduidelijke streepjes waren zoek. Gelukkig zag ik ook niets uitsteken :D. Bevalplan ook doorbesproken, was nog heel dlaperig en de dementie speelde op, dus wist niet meer waarom ik bepaalde vragen had.

Zit er verwchil tussen voorweeën en harde buiken of is dat eigenljjk hetzelfde?

Slaapproblemen ook hier aanwezig. Over het algemeen slaap ik door s nachts maar nu al 2x gehad dat ik om 2 uur klaarwakker was en om 5 uur pas weer in slaap viel. Dan om 8 uur weer wakker en om 10 uur toch weer doodop terug onder zeil.

Jolein. Succes morgen! Spannend joh, je kleintje is er al bijna.

6. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Jolien alvast heel veel succes morgen!

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Spannend Jolien, morgen De Dag! Zet m op meid!

8. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jolein succes morgen!!!

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Jolien, heel veel succes morgen! Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen.

10. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes jolien! Geniet van het magische moment dat je zo'n klein wondertje op de wereld zet!

11. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    De grote dag van Jolien! Succes

12. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaa zet hem op jolien! Lekker genieten van je meisje straks!

13. mamitica

mamitica Actief lid

2 jan 2015
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag jolien! Nog eventjes en je bent mama!!

14. mamavanseth

mamavanseth Actief lid

13 jul 2008
    145
    2
    0
    Zingen
    Overrijssel
    Jolien, heel veel succes vandaag! Zal aan je denken.

Slapen is het hier ook niet mee. De bank en voedingskussen zijn mijn beste vriendjes de laatste weken. Moet wel vijf x eraf om te plassen. Waar al dat vocht vandaan komt mag Joost weten.
    Nog effetjes volhouden. Er zijn ergere dingen denk ik dan maar.

Liefs

15. KellSo

KellSo Actief lid

12 jan 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jolien, heel veel sterkte, succes en geluk gewenst..
    Nog even en dan kun je dat wonder in je buik echt leren kennen.
    Prachtig! Hopelijk verloopt alles goed.

16. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Veel succes vandaag Jolien!

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik kwam kijken of er al nieuws was :-D

Spannend hoor! Tweede september baby al (bijna) geboren!

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Hopelijk is ze nu al aan het genieten van haar meisje! Spannend!

19. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Vanmorgen is Sarah Laureen geboren! Onze mooie dochter.

De ruggenprik viel 100% mee net als het plaatsen van de katheter.

Infuus was vreselijk, lukte de eerste keer ook niet.

De operatie was best heftig. In 9 min was ze al geboren. Viel me tegen hoe hard er geduwd en getrokken werd. Sarah huilde meteen. Dat was goed om te horen.

Toen Sarah door de kinderarts werd nagekeken ging ik slecht. Bloeddruk daalde naar 75-40 begon te kotsen en voelde me heel beroerd. Anesthesiemedewerker gaf me gelijk tovermixje waardoor ik wat ging ijlen maar wel beterder ging voelen.
    Toen kwam ook mijn vriend terug van onderzoek van kindje. Die schrok wel van mijn toestand.

Ik had enorme pijn aan mijn onderrug? Wou heel graag op mijn zij liggen. Wat natuurlijk niet kan.

Op de uitslaapkamer weer bloeddruk daling, shot morfine gekregen.

Sarah heeft tot uur of 2 lekker bij me gelegen. Echter kreunt ze veel. (moeite met ademhaling en temperatuur) en lukt voeding niet. Kost der teveel energie. daarom is ze opgenomen op de kinderafdeling.
    Maar ze doet het daar nu heel goed.

Ben super blij dat ik der vanmorgen tijdje bij me kon houden.

20. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie kleine meisje Sarah!
    Fijn om te horen dat ze het nu goed doet! En heerlijk dat je der vanmorgen tijdje bij je kon houden!
    Geniet er lekker van!

En hopelijk gaat het met jouw ook weer beter is toch wel schrikken dat je bloeddruk zo daalde en je niet lekker werd!

Deel Deze Pagina