♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje 4. september ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥Johanna01, 19 jaar, 1e kindje 5. september ♥Chocochippie, 24 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje ♥Priscil, 31 jaar, 2e kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje 9. september ♥Simone59, ? jaar, 1e kindje 10. september ♥SteffiekeVO, 27 jaar, 2e kindje ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje 11. september ♥Mamsma, 32 jaar, 2e kindje 12. september ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, 1e kindje ♥AnneLisa87, 28 jaar, eerste kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje 17. september ♥True Love, 29 jaar, tweede kindje 18. september ♥MoniekJ, 22 jaar, eerste kindje 19. september ♥KellSo, 28 jaar, tweede kindje 23. september ♥MamaTess, tweede kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Augustus: 13: Born2bemom (liggingsecho), JackieSt (controle gyn) 17: Tientje34, Monifique (controle vk) 18: Eppo82 (Controle vk) 29: Monifique (WKZ, GUO/controle gyn) ♥ Bevallen ♥ 1 juli: Ashleyy (31 wkn)♥?♥ 20 juli: Myrthminicooper (32 wkn)♥Aidan♥ 8 augustus: Jolien 1986 (36wkn) ♥Sarah♥
Fijn om te weten dat dat slaapprobleem bij iedereen is. Ik vind het juist weer doodeng dat het zo dichtbij komt. Na alle hectiek in het begin, kregen we rust en nu beginnen alle emotionele toestanden weer. We worden écht een gezinnetje! Dit nog regelen, dat nog uitzoeken. Overal een streep onder gaan zetten, op het gemakje brainstormen is niet meer voldoende. Whaaaaah. En toch heb ik er enorm veel zin in om ons hunmeltje echt vast te kunnen houden. Merken jullie trouwens ook verschil in de bewegingen? Heb het idee dat ze de ruimte niet meer heeft om echt vol uit te strekken en voel nu meer wat gepor. Een schouder die draait of billen die zich verplaatsen. Niet echt meer het slaan en schoppen.
Even een vraagje tussendoor. Ik ben mijn ziekenhuistas aan het pakken en die voor de baby. Maar kom erachter dat ik eigenlijk alleen maar rompers met lange mouwen heb in de kleine maatjes. Onze oudste dochter is in november geboren. Dit lijkt me wel een beetje warm als het dit weer blijft. Wat voor rompers hebben jullie? Misschien toch nog maar wat bijkopen...
Ik heb er nog veel met korte mouwen. Die van mij zijn van april en mei, dus ook altijd korte mouw gehad. Verder niet over nagedacht.
Als je leuke rompertjes hebt, kun je ook zonder shirtje doen. En dan vestje er overheen of juist alleen romper en shirtje. Heb voornamelijk rompertjes met korte mouw of zelfs geen mouw. Overgenomen van een juni kindje.
Ik heb in de ziekenhuistas rompertjes met korte mouw gedaan.. heb ook bijna geen rompers met lange mouw.
Ik zweer bij de rompertje vd zeeman Ze kosten geen drol ... En zitten prima ! Als de poepluiers doorlekt gooi ik ze dan ook altijd weg ! Heb 3 zonder mouwen 3 met korte mouwen en 3 lange mauwen gekocht in 50/56 En dan ook al een hoop duurdere gekregen maar ik denk dat doe van zeeman het meest gedragen worden
Ik vind die van Hema het fijnst. Blijven mooi in de was en ze zitten mijn dochter ook het beste qua pasvorm.
Hier ook hema. Heb alle andere nu zelfs weggegooid. Koop voor Kai ook altijd hema strech. Kai is van juni. Had toen 2 lange mouw, 4 mouwloos en 4 korte mouw. Lamge mouw gebruik ik nauwelijks.. maar Kai was ook erg warmbloedig. Altijd zweten en warm.. In ziekenhuistas zit korte mouw. Mooie middenweg.
Heb heel veel kleertjes gekregen en 2 setjes zelf gekocht. Ben ik aan het uitzoeken wat ik de ziekenhuistas gaat, blijken het toch mn zelfgekochte kleertjes te zijn. Hoe mooi die andere ook zijn, zelfgekocht blijkt toch het meeste mn smaak.
Heb ik zelf ook. Heb bij mijn oudste ook aangegeven dat ik geen kleertjes wilde hebben. Heb toen van misschien 2 mensen wel een pakje gekregen maar die heeft ze niet aangehad.
Bij mij komen komen de meeste mensen standaard al met kadobonnen aan of vragen echt specifiek welk merk ze moeten kopen . Iedereen weet al dat het anders toch niet gedragen wordt Ik heb nu ook echt alleen maar kleertjes gekocht waarvan ik dacht van wow 😍
Baby ligt helemaal klaar om te komen. .... zit nu waarschijnlijk al boven de 6 pond en als ik net als bij de oudste door moet tot 41 zou het wel eens een 8 ponder kunnen worden 😨 De vk vond dus ook dat ze prima nu kan komen hahaha
Hebben jullie alles al gewassen?? Ik heb van de week alles gedaan.. En ik ben tot de conclusie gekomen dat ik echt VEEL TE VEEL heb.. Oh my goood.. Ik krijg ook veel en dan allemaal mt 50 :-|.. Heel leuk en schattig..Maar mn vorige kind was 4 kilo hoor met de geboorte ) Dussss.. Nou ik heb dus 3 wasmanden vol gewassen met mt 50-62. Ze kan elke dag 3 keer wat anders aan wil ik alles een keer aandoen.. Hihi.. Ik neem 3-4 pakjes mee naar het ziekenhuis.. 50 en 56.. Er een klein beetje rekening mee houdende dat ik toch weer op de operatietafel beland..
Heb eigenlijk helemaal niet zoveel kleertjes. Rompertjes etc wel maar echt pakjes niet. Heb drie a vier outfits. Zie wel wat ik krijg en anders is er altijd nog de hema in de buurt,😀 Jullie ook allemaal de nacht goed doorgekomen? Was gisteravond opeens beroerd van zuurbranding en buikpijn. Maar rustig op de bank gaan liggen. Ondertussen mooi uitzicht op de vallende sterren. Gelukkig later in slaap gevallen. Vanmorgen nog wel gerommel maar we doen het rustig aan vandaag. Liefs
Hallo dames, Morgen heb ik weer afspraak bij de vk. zag een vraag over het verschil van bewegen van de baby dat heb ik ook eerst waren het schoppen en duwen en nu zie je over je buik de beweging gaan. beetje moeilijk uit te leggen maar waarschijnlijk begrijpen jullie me wel. Over kleertjes krijgen: ik heb echt mega veel gekregen vooral me schoonmoeder/zus slaan af en toe door maar moet zeggen we hebben dezelfde smaak dus alles is leuk. Laatst kwam ze weer met een jasje van z8 aan van de nieuwe newborn collectie. ze had tijdens de babyshower mini uggs gekocht voor de kleine ook zo schattig. Alleen je snapt wel dat de baby kast overvol hangt ik weet niet zeker of ze alles aan gaat hebben. en over het wassen van de kleertjes. Mijn schoonmoeder had aan begin al gezegd dat ze alles wilde wassen en strijken en heeft dat dan ook gedaan 15 wassen en dan kwam me moeder later ineens ook nog met een hele zooi dingen aan dus ik zelf heb er ook nog 7 gedaan me moeder bood wel aan het mooi te strijken. dat het zoveel wassen zijn is omdat me schoonmoeder maar kleine wasjes deed omdat ze zei dat het anders nog meer zou kreuken ik zal eens foto plaatsen van de kleertjes in de kast later. en over het wazige zien de vk zegt dat het niks met de zwangerschap te maken heeft
Mijn moeder en zusje zijn ook al druk bezig met inslaan. Wel uitverkoopjes bij de trekpleister/hema etc. We zijn een budget familie met af en toe een flinke uitgave . Maar mn zusje is op zoek naar een leuk adidas huispakje. Help?! Ze weet dat ik dat verschrikkelijk vind en de kleine zal t alleen aan hebben als ze daar is. Ik heb 3 wasjes kleding (zwart/wit/kleur) en dan nog 3 wasjes met hydrofielen , beddengoed en knuffels.
Denk dat ik toch andere lakentjes wil. Schoonmoeder kwam hiermee aanzetten vanaf de zolder. Vriend vind het nostalgie, maar de meubels zijn al van vroeger.
Ik heb heel weinig kleertjes gekregen. Maar dat komt eigenlijk omdat wij nog niet weten of het een jongen of meisje is. Ik heb ook maar 4 pakjes maatje 50 en 4 pakjes maat 56. Online heb ik winkelwagentjes klaarstaan met jongens en meisjes kleding dus met 1 klik heb ik het besteld. Hier geen verschil in bewegingen. Nog steeds veel geschop en geschuif.