Hier ook nog weinig pakjes, allemaal unisex uiteraard. Iedereen mag voor mij straks lekker gaan shoppen in kleur!
Vorige keer had ik ook 4 in 50 en 4 in 56 toen we niet wisten wat het werd. En nog 4 boxpakjes. Sommige dingen heb ik nu nog omdat ik het leuk vind. Hou tovh van grijs en wit. Paar dingetjes die ik in maat 50 en 56 van Kai kreeg. Maar dat waren ook veel korte broekjes en mouwen, dus weet niet of ik die nu ga gebruiken. Al met al heb ik niet schrikbarend veel. Zelf wat leuke jongenspakjes bijgehaald en that's it. Denk in totaal een pakje of 15 in maat 50/56? Had ook een witte was, 1 gekleurde en een wat donkere (blauwe) was. Dan nog een was hydrofielen, badcapejes ed, beddengoed. Viel wel mee.. maar komt dus omdat ik veel gtijs en wit heb en niet alles blauw en bont.
Dit is dus de kledingkast en dan heb ik alle broekjes leggings rompers enzo in de lades liggen🙈 Ik heb zelf trouwens de eerste pakje gekocht me schoonmoeder kocht op den duur in maat 50 ja leuk voor eerste pakje heb toen paar keer gezegd dat ik die zelf ging kopen. Gedaan ook en die zit al in de tas heb natuurlijk wat meer in de tas zitten 2 setjes en nog een grijs setje voor het geval er toch geen meisje uitkomt haha voor de zekerheid ga er niet vanuit maar toch. Oh en toppunt van zwangerschaps dementie. Ik zou weggaan met me moeder en haar auto zegt mijn man is goed pak ik de onze oke dus ik weg belt tie waar zijn de sleutels ehh denk in me tas ja hoor zaten er 2 sleutels in die van hem en de mijne erg stom als dit 1 keer gebeurt. Maar paar dagen later ga ik weg en zou voor me ouders even post halen dus me moeder geeft haar sleutelbos mee dus oke post gegeven vakantie voorbij ik weg appt ze me 1x raden wat er in jouw tas zit ehh ja geen idee knap dat jij dat weet dacht ik zegt ze je hebt me sleutels nog oepsie indd haha gelukkig had zij nog reserve bos 😂
Wow Stormpy! Ik dacht dat wij veel kleertjes hadden maar bij jou vergeleken valt het wel mee. Hier vanochtend weer controle gehad. Dit keer had ik een verloskundige in opleiding ipv een gynaecoloog. Was op zich ook prima. Bloeddruk was wel wat aan de hoge kant maar nog wel binnen de perken (140/88). Alvast wat vragen gesteld over de bevalling, wanneer we moeten bellen enzo als het begint. Komt nu echt dichtbij. Volgende week (20-8) weer controle bij de gynaecoloog.
Hoi allemaal, tja kleertjes dillema onze Sarah ligt nog steeds in de couveuse. Van boven heeft ze nu 44 en beentjes wel maat 50. Hopelijk mag ze snel over naar wiegje en leuke kleertjes aan. Gister had ze een topdag, en vanmorgen weer minder. Ze is het verre van stabiel met opknappen wat het allemaal heel spannend maakt. Vanavond weer heen om aan te leggen. Hopelijk is ze dan weer wat actiever. Ze heeft veel Bradys (dipjes in ademhaling, zuurstofsaturatie en daling hartslag) (foto wit mutsje vandaag, roze gisteren) Vind haar er minder roze en geler uitzien, en minder wakker. Hoop dat de "vitale functies " snel stabiliseren zodat ze naar huis mag. Wij gaan leren haar sonde voeding te geven zodat ze eerder bij ons kan zijn.
Born2BeMom: Gaat het weer wat beter vandaag, of is het echt afzien nu, de laatste loodjes? En je dochter, is ze beter? Helma: Fijn dat alles goed is en je een verklaring hebt voor je steken. Margjelinde: Wat vervelend van die steken! Eppo: Die geurbuiltjes, hmmmm! Hier liggen ze ook in de kast He wat schrikken van je ouders zeg! Gelukkig zijn ze er relatief goed vanaf gekomen! En nu maar gewoon niet medisch worden en lekker thuis bevallen True Love: Als de kans groot is dat je wel normaal kan bevallen, zou ik het zeker gaan proberen, hier 2 normale bevallingen gehad en 1 keizersnede (dat was de laatste en dus ook al 2 kids rondlopen). Zou 100x liever normaal bevallen en ga het nu dan ook gewoon proberen, als het te lang gaat duren, gaan ze alsnog over op een keizersnede. Jolien: Je wil me toch niet vertellen dat je thuis bent he? Je hebt récht om 10 dagen in het ziekenhuis te blijven als zijnde kraamperiode als je kindje daar nog ligt! Die pijn houdt nog wel even aan en je krijgt maar 2 dagen die heftige pijnmedicatie, daarna moet je het inderdaad met paracetamol doen. Probeer iets straks om je buik te spannen (belly bandit had ik), dat is echt fijn en dan ruim naar beneden, dus niet de rand op je litteken, maar ruim eronder zeg maar. Sterkte! Oh ik lees nu je volgende post. Vandaag dus met ontslag. Nog te vroeg hoor, als je verzekering het vergoedt, mag je 10 dagen in het ziekenhuis blijven. Die pijn is dan misschien wel van teveel doen, maar je kunt ook gewoon niet mínder doen is mijn ervaring. Hoe rot het ook is, je moet hier echt doorheen, maar ik vond het ook de complete hel. Wat een mooi meisje is ze toch! En ze ziet er zo lekker gezond uit, helemaal niet voor te stellen dat ze al die dipjes heeft. Hopelijk komt er snel een omslagpunt en mag ze lekker met jullie mee naar huis. Monifique: Wat ontzettend fijn dat je kleine man het zo goed doet, heerlijk! Wat een heerlijk kamertje is het geworden zeg, mooi! Jackie: Hier rompertjes met korte mouwtjes. Slapen: hier dus al maanden max 3 uur bij elkaar op een nacht. Gyn schrok afgelopen maandag van hoe ik eruit zag, moe en vol vocht. Bloeddruk is aardig aan het stijgen, dus het is maar goed dat de bevalling nabij is... Gisteren nacht een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht op hun advies. Een spuit gekregen en daar heb ik de hele nacht op geslapen. Wel elk uur even de klok gezien, maar meteen weer kunnen doorslapen, wat heerlijk! Vannacht uiteraard weer haast niet geslapen
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje 4. september ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥Johanna01, 19 jaar, 1e kindje 5. september ♥Chocochippie, 24 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje ♥Priscil, 31 jaar, 2e kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje 9. september ♥Simone59, ? jaar, 1e kindje 10. september ♥SteffiekeVO, 27 jaar, 2e kindje ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje 11. september ♥Mamsma, 32 jaar, 2e kindje 12. september ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, 1e kindje ♥AnneLisa87, 28 jaar, eerste kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje 17. september ♥True Love, 29 jaar, tweede kindje 18. september ♥MoniekJ, 22 jaar, eerste kindje 19. september ♥KellSo, 28 jaar, tweede kindje 23. september ♥MamaTess, tweede kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Augustus: 13: Born2bemom (liggingsecho), JackieSt (controle gyn) 17: Tientje34, Monifique (controle vk), InCognito (controle gyn) 18: Eppo82 (Controle vk) 29: Monifique (WKZ, GUO/controle gyn) ♥ Bevallen ♥ 1 juli: Ashleyy (31 wkn)♥?♥ 20 juli: Myrthminicooper (32 wkn)♥Aidan♥ 8 augustus: Jolien 1986 (36wkn) ♥Sarah♥
Wat een prachtig meisje Jolien! Hoop dat ze gauw sterk genoeg is om mee naar huis te mogen. En omg stormpy wat een kleertjes 😱 Als ik het geslacht had geweten had ik me waarschijnlijk ook niet kunnen inhouden hoor 🙈
Oh en bij Ashleyy in der banner staat Ty is nu 1 maand etcetc oud. Weet niet of het een afkorting is hoor
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje 4. september ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥Johanna01, 19 jaar, 1e kindje 5. september ♥Chocochippie, 24 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje ♥Priscil, 31 jaar, 2e kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje 9. september ♥Simone59, ? jaar, 1e kindje 10. september ♥SteffiekeVO, 27 jaar, 2e kindje ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje 11. september ♥Mamsma, 32 jaar, 2e kindje 12. september ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, 1e kindje ♥AnneLisa87, 28 jaar, eerste kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje 17. september ♥True Love, 29 jaar, tweede kindje 18. september ♥MoniekJ, 22 jaar, eerste kindje 19. september ♥KellSo, 28 jaar, tweede kindje 23. september ♥MamaTess, tweede kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Augustus: 17: Tientje34, Monifique (controle vk), InCognito (controle gyn) 18: Eppo82 (Controle vk) 20: JackieSt (controle gyn) 29: Monifique (WKZ, GUO/controle gyn) ♥ Bevallen ♥ 1 juli: Ashleyy (31 wkn)♥?♥ 20 juli: Myrthminicooper (32 wkn)♥Aidan♥ 8 augustus: Jolien 1986 (36wkn) ♥Sarah♥
Ik heb Jackie er bijgezet. Ashley laat ik maar zo. Denk niet dat ze het merkt, waarschijnlijk kijkt ze niet meer bij dit topic. Evenals andere meiden, denk niet dat we nog van iedereen bericht krijgen uiteindelijk.
Vandaag gelukkig wel een stuk beter. Scheelt dat mn man thuis was een dagje dan kan ik een beetje bijgekomen. Zelfs nog op het strandje hier gelegen. Dochter knapt gelukkig ook op. Het zou vervelend zijn geweest als ze nog ziek was als de baby komt, maar ze was wel lekker hangerig dus dat scheelde voor mij hihihi Nog een dagje en dan weer weekend. . Joh voor ik het weet zijn we alweer bij de 38 weken! Vandaag dus weer wat positiever gestemd, elke dag is er weer eentje minder
Wow jolien wat een plaatje! Woon je vlak bij het zh ? Wat vreselijk moet het zijn als je d'r niet bij je hebt Jeetje wat een hoop kleren stormpy ! Is het allemaal new Born? Ik ben momenteel echt aant genieten van m'n vrije tijd Ik ben gemiddeld zo'n 5 dagen in de week in een speeltuin Met een vriendin en onze zoontjes ! En verder doe ik het lekker rustig aan. Voel me momenteel best goed wat last van m'n rug dat wel ala ik veel doe op een dag . Maarja Ben zo benieuwd wanneer de kleine meid zich aan dient . M'n zoontje kwam pas met 41.5 na 2 x strippen. We zien het wel Voor het eerst heb ik m'n verjaardag gister niet gevierd Wat saai zeg ! We zijn ff gaan eten in het favoriete restaurant van m'n zoontje ( piraten restaurant) En zaterdag gaan we waarschijnlijk ff een daggie naar het heiderbos Zo wat was het een mooi weer vandaag en wat een onweer hebben we nu zeg Ben benieuwd wat morgen brengt ! Zal misschien wel weer een binnenspeeltuin worden voor de verandering O voor de lijst ; ik ben 32 inmiddels 😳 En mag de 20 ste weer naar de verloskundige! Nou ik ga lekker netflixen ! Slapen gaat toch voorlopig niet lukken Truste allemaal
Hoi allemaal, nachtbraker hier. Jaja na de bevalling gaat het gewoon door #afkolven.... Begin nu toch kleine tepelkloven te ontwikkelen. Nog niet extreem pijn maar hoop dat t niet erger wordt. Kolven zelf gaat als een tierelier. Heb elke voeding tussen de 90 -160 ml. Ligt beetje aan waarmee ik kolf en en waar ik ben. Schijnt best bijzonder te zijn 1e keer borstvoeding, keizersnede, 36 weken en zo'n productie. Dat is wel fijn. Sarah drinkt maar de helft met sonde. Dus staat voorraad klaar. Ik ben idd met 5 dagen het ziekenhuis uitgetrapt. Wel geprobeerd om langer te blijven, maar helaas.... We moeten ongeveer 30 min naar ziekenhuis toe rijden. Heb wel extra pijnmedicatie voorgeschreven gekregen. En rolstoel via mijn werk geregeld. Was die arts niet zo positief over, maar kom op, als ik eerst lang oncomfortabel in de auto zit. dan 20 min moet lopen naar de afdeling, dan mijn kindje wil verzorgen en dezelfde rit terug 2x daags. Dan ga je helemaal stuk. Mijn kracht en conditie komt wel weer. Dan maar wat minder hard. Vraag me wel eens af of ze wel weten waar ze over praten. En echt respect voor de vrouwen die sneller te been zijn. Verder ben ik erg verdrietig, schiet vaak vol. Zullen de kraamtranen wel zijn. Maar denk dat ook zonder bevalling /hormonen genoeg vrouwen huilen als hun kindje in het ziekenhuis ligt. Contact met de kinderafdeling is nu enorm goed, en ze zorgen geweldig voor ons. Dat is gelukkig na gesprek heel goed verlopen. Dat maakt het een klein beetje makkelijker om naar huis te gaan.
Priscil; het Heiderbos? Dan woon je relatief in de buurt! Erg leuk daar ! Veel plezier! Lieve Jolien, Het is echt goed dat je nu vaak moet huilen, anders krop je het op, dat is echt niet goed. Er zijn vaak, via het ziekenhuis geregeld, groepen waar je ook terecht kunt als je dat zou willen, met ouders die iets soortgelijks hebben doorgemaakt. Ik heb t toen niet gedaan, maar heb me een jaar lang echt depri gevoeld en afgelopen mei kwam de echte verwerking na 3jaar pas. Doodzonde. Je borstvoeding loopt inderdaad goed! Dat is wel erg fijn meid, de kleine positieve dingen Ik hoop dat het tij snel keert en jullie thuis kunnen genieten van Sarah!
Laat wel even de Lactatiekundige kijken naar het kolven. Tepelkloven bij kolven is niet goed en betekent dat je kolfschild te groot of te klein is.
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje 4. september ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥Johanna01, 19 jaar, 1e kindje 5. september ♥CChocochippie, 24 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje ♥Priscil, 32 jaar, 2e kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje 9. september ♥Simone59, ? jaar, 1e kindje 10. september ♥SteffiekeVO, 27 jaar, 2e kindje ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje 11. september ♥Mamsma, 32 jaar, 2e kindje 12. september ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, 1e kindje ♥AnneLisa87, 28 jaar, eerste kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje 17. september ♥True Love, 29 jaar, tweede kindje 18. september ♥MoniekJ, 22 jaar, eerste kindje 19. september ♥KellSo, 28 jaar, tweede kindje 23. september ♥MamaTess, tweede kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Augustus: 17: Tientje34, Monifique (controle vk), InCognito (controle gyn) 18: Eppo82 (Controle vk) 20: JackieSt (controle gyn), Priscil (controle vk) 29: Monifique (WKZ, GUO/controle gyn) ♥ Bevallen ♥ 1 juli: Ashleyy (31 wkn)♥?♥ 20 juli: Myrthminicooper (32 wkn)♥Aidan♥ 8 augustus: Jolien 1986 (36wkn) ♥Sarah♥
Thanks voor de tips, Ik had thuis nog een kolf apparaat, gisteren en vanacht mee gekolft en geprobeerd maar helaas , die is zojuist overleden... Doodsoorzaak verstikt in de melk, of het was gewoon zijn tijd. Straks in ziekenhuis maar kolven en Dan zelfde apparaat anders maar huren. Schijnt bij centrum voor borstvoeding te zijn, dus zal dan gelijk laten informeren over juiste schelpen. Heb al wel advies gekregen om zoals een baby drinkt te kolven ivm overproductie. Een borst "leeg " andere borst beetje en 3 uur later andersom. Die tranen laat ik lekker gaan. Heb ik lak aan. Zit je met je tas en ballonnen in ziekenhuis apotheek en vraagt er vrouwtje naar de bekende weg. Oh gefeliciteerd een meisje! Waar is ze nu? Snif Snif op de kinderafdeling. Gisteravond deed ze het beter weer dan gister ochtend, hopelijk ook goede nacht gemaakt. Zo Sarah maar even bellen. Dames jullie succes met de laatste loodjes. Zal wel steeds zwaarder worden.
Respect voor jullie hoor Jolien. Het valt ook niet mee om je meisje achter te laten. Lekker laten gaan die tranen idd. Super fijn dat die melkproductie zo goed is. Zo te horen doe je er zelf alles aan om het zo aangenaam mogelijk te maken voor Sarah! Hou je sterk!