Hier geen ervaring met strippen, knippen... Lijkt wel knutselen Wel heb ik ook de raarste dromen en ik weet ze 's ochtends nog precies na te vertellen. Mijn man lacht zich slap haha Sinds vandaag vanuit het niets soms een hele pijnlijke steek van onderen... Beetje zitten googelen, indalings weeën?
Aaaah Sarah thuis, gelijk de eerste slapeloze nacht. Mw. Heeft het moeilijk om warm te blijven, dus proberen we de wandelwagen bak. (ledikant verslepen mag ik niet, te zwaar) Nou mw. Hijgen, kreunen, steunen, zachtjes huilen. Vet zielig. Denk dat ze de wandelwagen bak niet fijn vind. Morgen maar ledikantje proberen. Voor nu heb ik haar al uur op mijn buik liggen. (zij ook op der buik) Nu slaap ze rustig. Hoop der zo terug te leggen zodat ze door kan slapen tot 5, dan is vriend lief aan de beurt. Morgen dikke wallen, maar geeft niet Sarah is thuis
Nee ik ben geen slijmprop tegen gekomen bij m'n eerste 😁 Misschien dat er er daarom zo van droomde omdat ik er wel veel over lees
Ahhh wat fijn dat ze thuis is jolien Eigenlijk vind ik dat ze in dit soort " gevallen" alsnog wel een paar daagjes Kraamzorg mogen geven hoor. Die eerste weken zijn al zo zwaar en vooral met zo'n vroege start . Nu slaap je snachts niet en overdag is het ook niet makkelijk ! En dan is het nog je eerste ook! Maarja ze is thuis ! Dat is het belangrijkste Geniet ervan
Jolien fijn dat ze thuis is maar ik vind idd ook dat je recht hebt op kraam zorg. Gewoon nog ff wat hulp wat priscil zegt! Even allemaal uitvogelen hoe t thuis gaat! Geniet van je meisje! Hier ook geen slijmproppen idd maar lees t ook veel!
Ff een vraagje .... M'n ouders lopen me vooral gek te maken Ik ga vanavond naar een verjaardag van een vriend van ons die vorige week een paar dagen is opgenomen in het zh vanwege vermoedelijk wondroos. Nu is hij al sinds maandag thuis en aan de beterende hand Maar nu zijn m'n ouders dus bang dat het zo besmettelijk is dat het een gevaar is voor de baby . Zouden jullie nu Naar die verjaardag gaan? En zou ik hiervoor de vk kunnen bellen . Ze zijn in het weekend nl alleen te bereiken voor spoed gevallen en bevallingen ...
Priscil, ik zou wel gaan. Het is toch niet alsof het zo over springt.. En je hoeft niet bij hem op schoot 😝. Haha Maar goed ok erover na te denken toch! Slijmprop, bij de eerste wel bloed verloren in de ochtend. Die dag ben ik ook bevallen. Jolien, wat fijn dat Sarah thuis is. Vervelend dat de eerste nacht zo was. Wel herkenbaar trouwens. De kraamhulp zei ons toen dat t gebruikelijk was en veel kindjes moeite hebben met de eerste nacht thuis. Hopelijk blijft het daarbij. Wel waardeloos dat jullie er alleen voor staan zonder kraamhulp.
Gewoon gaan. Ik ben zwanger, is contact met iemand met wondroos dan gevaarlijk? | Gezondheidsplein.nl
Monifique, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk is alles goed gegaan en kunnen jullie snel genieten van jullie jongens samen!!
Bedankt voor jullie reacties ! Ik ben wel van plan te gaan Opa en oma zijn zo ongerust ! Goed bedoelt hoor maar ja
Monifique gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Sep! Hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie heerlijk kunnen genieten!! Hier in de straat vandaag ook een jongetje geboren.. Wie weet worden ze wel vriendjes straks haha