1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik sluit me bij Eppo aan. Enkek wil ik wel in t ziekenhuis bevallen, omdat we er een kleine half uur rijden vandaan wonen. Tenzij dat het ineens zo snel gaat dat k thuis moet bevallen.
    De kleine meid moet ook extra onderzocht worden ivm haar niertje.

2. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Zo wat een saaie ( luie )dag heb ik gehad vandaag zeg
    Gewoon niks gedaan
    Die kleine ging lekker naar de psz had ik ff 5 uurtjes rust! Heerlijk
    Voor de mensen die al een kindje hebben ; gaan jullie kindjes trakteren op de psz kdv of op school zodra hun broertje of zusje is geboren? En zo ja wat !
    Ik zit te denken om van die mini tompouces te kopen morgen die liggen in de vriezer als het goed is
    Dat lijkt me wel het makkelijkste , die haal ik dan de dsg voor hij naar school gast uit de vriezer en misschien aankleden met roze muisjes !
    Of hebben jullie een leuker idee !?
    Ik lees al over cakejes of lange vingers met muisjes maar farvkujkt me zo'n gedoe

3. mamitica

mamitica Actief lid

2 jan 2015
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Priscil heerlijk zo'n dagje ! Ik heb bij de Hema 'geboortekoekjes' gehaald. Zijn koekjes met roze en witte of blauw met witte muisjes. Zitten er 12 in een doosje apart verpakt. Vond die wel leuk en handig als traktatie :) leuk in een mandje met roze servetjes enz lijkt t al snel heel wat ;)

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hier nog steeds bib ;)

hier delen onze jongens een ijs hoorntje die ik dip in witte chocolade en daar een blauwe bol spek op plak. Die dip ik weer in choco en doe er muisjes op. In folietje met een ster kaartje eraan waar op staat 'Hoera g.elani/r.evi heeft een broertje! ....... '

5. mamitica

mamitica Actief lid

2 jan 2015
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Creabea wonderbaby!

6. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Bedankt voor jullie tips !
    Ik ga straks meteen ff kijken bij de Hema !
    Dat is wel erg makkelijk zeg !
    Die tip van wonderbaby is ook erg leuk maar ik weet niet of ik daar tegen die tijd de puf voor heb

7. mamitica

mamitica Actief lid

2 jan 2015
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Priscil. Ze staan bij ons niet bij de koekjes / brood afdeling maar meer bij feest en versier spulletjes kon ze eerst niet vinden maar ze waren er wel degelijk ( had de tip weer van iemand anders).
    Ik ben idd ook bang dat ik geen energie en zin heb om ingewikkelde traktaties te maken .. ;)

8. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Ik maak cakejes voor de kraamvisite word de eerste dus geen traktatie nodig 😜 en de cakejes kan je invriezen dus ga ze als ik nog tijd en puf heb morgen eens maken of de dag erna stel het namelijk al par dagen uit en dan dacht ik deels met muisjes en deels marsepein ofzo eens kijken

En hoe gaat het met de newborn mama's?

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mn buik vandaag!

Die 'ijsjes' zijn zo gepiept hoor en denk dat ik ze nu ook al maak zitten toch in foliezakje

Je kunt ook kant en klare cakejes in de winkel kopen en die in chocolade dippen en dan in muisjes.

Of roze koeken beetje glazuur nat maken met een kwastje en dan muisjes erop

Bijgevoegde bestanden:

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat is t rustig hier! Iedereen aan t bevallen haha

11. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Bedankt voor de tip mamatica ik heb de koekjes vandaag gekocht ! Met wat roze bakjes servetjes balonnen spekkies doorzichtig folie en linten ! Helemaal leuk jammer dat ik het nu niet vast kan gaan inpakken allemaal

Ja zeker rustig hier ! Ik ben niet aan het bevallen hoor ( helaas)
    Vandaag m'n wimpers laten doen dus ik zei al laat de bevalling nu maar beginnen !
    Ben d'r helemaal klaar voor
    Het mooie weer is ook over
    Het lijkt wel herfst bah

12. True love

True love Actief lid

27 okt 2014
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke foto Wonderbaby!

Ohwja ik moet ook nog een traktatie bedenken :$

Vandaag weer bij de gyn geweest. Baby is volledig ingedaald. Heb nog steeds mijn twijfels voor geplande keizersnede of niet. Alles is wel in gang gezet maar mag altijd nog beslissen voor een gewone bevalling. Als ik het laat aankomen op een geplande keizersnede wordt dat na 39 weken gedaan. Eigenlijk hoop ik stiekem dat hij zich volgende week ofzo aandiend en ik geen keuze hoef te maken....:(

13. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Meld me ook even hier, met de baby nog IN de buik.

Traktaties: m'n zusje is zo lief om straks cakepops te maken.:)
    Alleen nog even afwachten welke kleur :p

14. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Haha hier is de baby ook nog binnen 😜

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    klinkt leuk priscil! waarom kun je t nog niet gaan klaarzetten dan? dan is t toch maar vast klaar!

truelove dan hoop ik dat de kleine het voor je beslist! t is iig een goed teken dat ie helemaal is ingedaald voor een normale bevalling

eppo dat heb je goed geregeld! leuk ook cakepops!

delen jullie kids allemaal meteen uit zodra de baby geboren is? dat vroeg ik me af wat normaal is.

hier sinds vandaag flinke druk naar beneden en darmen die geleegd moeten worden. hopelijk een voorteken! maar t zal vast wel weer niet ;)

16. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Ook hier nog een dikkerdje :)
    Heb officieel toestemming van de vk om gewoon te bevallen, beebje is vast en vrijdag de 37 weken. Hoef neegens meer rekening te houden.

Schoonmoeder heeft beschuit met muisjes al op de boodschappenlijst van zaterdag staan. Niet eens overlegd of wat dan ook. Maar ben er nog niet over uit wat ik kraamvisite wil trakteren.

Truelove. Je hebt nog 2 weekjez ;) We hopen met je mee dat je normaal kunt bevallen :).

Wonderbaby. Superfoto!

Stoem is hier begonnen. De buren hebben een canvasdoek boven het terras. En die laat steeds een flinke plas water vallen. Mn blaas is daar zo blij mee -.-'

17. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Dan worden die koekjes en spekjes toch oud?

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ook in foliezakje? Ik dacht als je ze inpakt zal t reuze meevallen toch!? Maar weet niet of je ook zakjes hebt..

Moniekj heerlijk 20x per uur naar de wc ;) hopelijk mag je snel bevallen en gebruik maken van die beschuitjes hihi

Hier heb ik voor t bezoek idd beschuit met muisjes maar ook bedankjes. Jullie ook?

19. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Ik heb van dat inpakfolie maar dat is niet vacuüm ofzo ?!
    En stel dat ik nog drieënhalve week loop...
    Wat ik niet hoop

20. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Hier geen bedankjes
    Wel een leuk idee !

Deel Deze Pagina