Gefeliciteerd aan de dames die bevallen zijn. Ikzelf blijf stukjes prop verliezen en veel voorwerk maar niets zet echt door zoals met men eerste. Dus is gewoon afwachten.
Wauwwwww gefeliciteerd 2 mooie baby's erbij! Mooie Namen ook kim en alina! Veel geluk!! Ben stront jaloers hihi maar in positieve zin genieten jullie heerlijk van deze bijzondere tijd!! Iedereen komt hier vanzelf aan de beurt en zijn we het wachten alweer vergeten
Nou dat is ook zeker waar. En we zijn nog niet eens aan de uitgerekende data begonnen, dus helemaal niet zo gek dat er nog een aantal moeten wachten
Eppo nu word alleen jij gestript morgen toch? Helma ook maar die is bevallen toch of heb ik t mis Dacht er iig net aan en wilde je succes wensen! Hoop dat t wat doet! Hier vandaag echt totaal niet t idee gehad wie weet begint t vannacht wel dus ik ga er maar gewoon vanuit dat ons meneertje na de 9e komt
Ja klopt. Als er wat te strippen valt. maar goed we wachten maar af. Net of ik iets anders kan doen. Het is trouwens wel slecht voor de portemonnee, dit wachten. Blijf maar shoppen 😱
Haha dat ken ik eppo82 soort tijdverdrijf he! Helaas is mijn man er minder blij mee😂 Zaterdag is het volle maan nog dames die denken dat de baby dan komt ikzelf ben wel met volle maan geboren zou wel toevallig wezen 🙈
Haha stormpy ik wou precies het zelfde zeggen, zaterdag volle maan! We zullen zien of het iets betekent voor deze groep
Heb nu zoiets als ze morgen niet komt blijft ze de rest van die tijd ook maar uitzitten. Vanaf vrijdag avond tot dinsdag veel te doen dus beter dan maar op uitgerekende datum xD heb eerste ook volledig uitgelopen toen starte alles op uitgerekende datum en ze was nog geboren om 23:13 dus net nog binnen die dag xD
Ah volle maan .. Nou wie weet Verklaard wel weer waarom zoonlief weer moeilijk slaapt .. Altijd rond en met volle maan!!
Het moet niet gekker worden. Dit keer wordt ik wakker gemaakt door m'n man, die overal in bed aan het zoeken is. Ik vraag, wat zoek je ?? 'mn kind'.... Ehhhh... moet ik me zorgen om hem gaan maken ? Haha
Eppo idd slecht voor je portemonnee! Hier dinsdag nog boxkleed van baby's only gekocht! Gisteren voor de jongens beide winterjas en spijkerbroek. Kunnen t maar weer vast hebben Annelisa hihi ik zoek mijn baby! Hier had man gisteravond kramp in z'n buik en in z'n benen. Zeg heb je weeën Benieuwd volle maan dan! Hier vannacht hele nacht pijnlijke buik gehad en veel harde buiken ook.. Hopelijk niet iedere nacht!
Hier ook veel harde buiken vanacht en baby is al 2 dagen wat rustiger dan normaal.. Manlief moet colgende week werken van dinsdag tot vrijdag en zit dan op 1,5 uur afstand.. Net als beide omas .. Vind ik toch wel spannend dus hoop dat ze of daarvoor komt of daarna!!
Hier is hij ook rustiger eefje! Wie weet Wel spannend idd met werk en de oma's! Wie weet voelt ze t aan en komt ze dit weekend! Hier gaat mijn vader vannacht op fiets vakantie, rijden vannacht aan en fietsen dan in Italië een hoop bergen, stelvio etc.. een hele week dus ik hoopte ook dat ie kwam voordat hij ging of nadat ie terug is dan
Zo vandaag bij de vk geweest ik word af en toe gek van die vk ze spreken elkaar allemaal tegen zitten er 5 plus 2 stagiaire Vorige week hadden ze het over strippen en nu begon een ander over inleiden dus ik zeg ja uw collega had het over strippen zegt ze ja dat heeft geen nut het is je eerste blablabla en ik dacht nu al over inleiden ben de 40w nog niet gepasseerd af en toe snap ik ze daar niet. Ik sta echt te springen hoor dat ons kleintje er is maar heb toch liever dat het vanzelf gaat. Maandag maar eens terug en hopen dat ik de goeie lieve vk heb. Van het weekend bevallen is ook goed alleen stomme vk die dienst heeft die doet alsof ik in een kartonnen doos woon. Dus eens zien Zo frustratie weer afgeschreven haha Heb trouwens cakejes gebakken en ze zijn heel leuk en lekker geworden dus nog maar een paar maken 😁 Kindje was helemaal ingedaald en kon ze niet meer bewegen het hoofdje ofzoiets wil dat wat zeggen of kan ze gerust nog tijdje zo blijven zitten? Heb wel veel krampen en harde buiken
Nou idd wel een beetje voorbarig om al over inleiden te beginnen als je nog niet eens 40 weken bent zeg.. Zijn allemaal chemische hormonen die ook bij je baby komen dus als het even niet hoeft Hier ligt ze ook ingedaald en vast.. Zegt helaas niks.. Alleen dat ze er klaar voor ligt maar dat kan nog weken duren haha.. Jammer he Hier gister bij de controle ook weer alles goed.. 3 september de volgende afspraak .. Ben benieuwd of ik het haal haha
Stormpy. Vreemd dat ze zo praten. Als ze met een beslissing niet eens zijn, moeten ze dat maar tijdens het overleg bespreken en niet met jou. Dat kindje niet kan bewegen van het hoofdje, wil zeggen dat ie vast zit in je bekken. Dus die kan alleen nog om zn as draaien, maar niet meer omhoog of in stuit. Internet staat vol met leuke traktaties Hoeblang kan cake in de vriezer bewaard worden?