Gisteren 30 - 8 om 19.15 bevallen van dochter Nahla. Alles gaat top ! Ook mega snelle bevalling net op tijd in het ziekenhuis. Binnen een kwartier was ze er haha.
Ik ben weer in het ziekenhuis geweest. Gisteren ook al. Voel de baby echt veel minder dan normaal maar op de ctg laat ie genoeg bewegingen zien. Bloeddruk was wel (weer) te hoog 140/96, maar geen eiwitten in me urine. Morgen moet ik naar de vk voor een extra controle. Is me bloeddruk dan nog te hoog dan gaan we kijken wat we gaan doen. Liever leiden ze nog niet in, maar omdat ik hier echt niet goed van word en bij mijn hoge bloeddruk ook hoofdpijn heb willen ze wel iets gaan doen waarschijnlijk.
Ohjee chocochippie.. Misschien kunnen ze je wel strippen en doet dat genoeg?! Ik hoop dat jullie kleintje zich anders snel meldt!
Wat vervelend chocochippie Lijkt me erg onzeker! Misschien willen ze je idd strippen?? Hier de hele dag een plakpoes whaha (mijn kat dus he die mij de hele dag vergezeld.. ) zou ze wat voelen!??! Je gaat ook overal wat van denken he met deze termijn
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 2. september ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje 3. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje 4. september ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥Johanna01, 19 jaar, 1e kindje 5. september ♥CChocochippie, 24 jaar, 1e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje 7. september ♥Tientje34, 37 jaar, 2e kindje ♥Eefje86, 28 jaar, 2e kindje ♥mamavanseth, 31 jaar, 3e kindje ♥Priscil, 32 jaar, 2e kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Zeeuwse, 30 jaar, 1e kindje 9. september ♥Simone59, ? jaar, 1e kindje 10. september ♥SteffiekeVO, 27 jaar, 2e kindje ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje 11. september ♥Mamsma, 32 jaar, 2e kindje 12. september ♥Jertedan, 30 jaar, 1e kindje ♥Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 13. september ♥Patjuhxx, 25 jaar, 1e kindje ♥AnneLisa87, 28 jaar, eerste kindje 15. september ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje 17. september ♥True Love, 29 jaar, tweede kindje 18. september ♥MoniekJ, 22 jaar, eerste kindje 19. september ♥KellSo, 28 jaar, tweede kindje 23. september ♥MamaTess, tweede kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; September: 2: Tientje34 (controle vk) ♥ Bevallen ♥ 1 juli: Ashleyy (31 wkn)♥?♥ 20 juli: Myrthminicooper (32 wkn)♥A.idan♥ 8 augustus: Jolien 1986 (36wkn) ♥S.arah♥ 17 augustus: Incognito (37+5wkn) ♥M.aeléa♥ 20 augustus: Kleinmonster (37+4wkn) ♥K.im♥ 22 augustus: JackieSt (38+4wkn) ♥N.ova V.alerie♥ 22 augustus: Monifique (38+3wkn) ♥S.ep♥ 27 augustus: Helma85 (39+1wkn) ♥A.lina♥ 28 augustus: Eppo82 (39+3wkn) ♥Y♥ 30 augustus: Mamitica (39wkn) ♥N.ahla♥
Gefeliciteerd met Mamatica! Mooie naam! Chocochippie, wat spannend. Ik had enorm veel energie vandaag, ondanks m'n 3 uur slaap vannacht. Druk geweest metwas, schoonmaak enz. Besef ik me ineens dat ik de baby tojdje niet gevoeld heb. Dus nu al uurtje op de bank. Ik voel wel dat er klein beetje beweging is, maar normaal krijg ik knietjes overal.. vind het toch niet helemaal leuk. Moet ik met heel minimaal beweging genoegen nemen ? Beweging is beweging?
Vandaag op mn kop gekregen dat ik niet gebeld had dat meneertje een dag niet veel bewogen heeft.. Hij bewoog wel heel zacht als ik porde maar moest dus bellen! Nu alweer gewone bewegingen 2 dagen. Zou even bellen dan als ik jou was
Je hebt ws niks gevoeld doordat je druk was en je er niet bij stil stond? Ik herken het heel erg.. Denk je ineens nou ik zou zweren dat ik de hele middag al niks heb gevoeld.. Beetje contact proberen te maken ? Anders zou ik nog even afwachten.. En beweging vind ik wel beweging opzich maar zou het dan wel fijn vinden om weer eens een krachtige duw te krijgen.. Maar altijd geldt : bij twijfel.. Bellen
Thx.. Blijf gewoon even op de bank liggen wachten op een beste schop. Wat kun je je dan ineens ongerust maken he.