@patries, Ja kan me voorstellen dat je nog beetje flabargasted bent van de sneltreinvaart. Wel fijn ziekenhuis dichtbij. Bij ons in Meppel is paar jaar terug verloskunde gesloten, en sinds kort ook de kinderafdeling. Voor alles moeten we nu naar Zwolle. (niks tegen Zwolle, maar wel kromme bezuinigingen) Vanmorgen heb ik sondevoeding traject afgesloten en Sarah voor eerst in draagdoek gedaan. Een stretch want die niet ergonomische verzoop ze in. Van vriendin mag ik de stretch uitproberen en dat bevalt wel denk ik. Wil nog niet onnodig dragen ivm mijn eigen herstel. Wanneer ik weer meer kan en mag maar eens een eigen scoren, en flaneren met mijn dochter
Vanwege weer een te hoge bloeddruk word ik ingeleid. Lig te wachten tot er een ballon word ingebracht om ontsluiting te creeeren.
Vanaf half 7 buikpijn hier. Gespannen buik, ongesteldheidsgevoel, pijn onderrug. Douche en paracetamol deed niks. Nu klam gevoel, krampgevoel, misselijk gevoel, 3 x gepoept... Maar er zit nog geen regelmaat in. Ben bang dat ik mezelf gek maak, dus probeer wat afleiding te zoeken... Zo spannend...
Nou wacht nog maar mooi even hoor annelisa.. 39 + wekers eerst!! Whaha nee hoor grapje.. Klinkt alsof je lijf zich klaar maakt.. Of dat je een griepje onder de leden hebt hopelijk zet het door meid! Succes voor dat geval..
Klinkt wel als voorbereiden annelisa.. niet dat ik je gek wil maken is het de hele nacht nog rustig gebleven?