Het word langzaamaan rustig emt de zwangeren. Vandaag of moegen komt vk weer langs om mn bloeddruk te meteb. Was 87 onderdruk in rust vd week. Dus kijken of ie nu weer zo hoog is. Verder geen hoofpdijn misselijk duizelig of buikpijn. Wel wat wee achtife krampen. Iemand ervaribg mee? Merk dat ik niet meer aftel naar de datum maar naar de uiterste overtijdsdatum. Dus nog 2,5 week te gaan ongeveer.
Aaaah Grrrrr ik ben ff pislink.... Zegt vriendlief we hebben geen melk meer?! Uhhhh ik had om 21:00 uur nog 150 ml (2 voedingen voor de nacht afgekolft 2 en 5 uur ) en de late voeding uit de borst laten drinken. Heeft die grapjas ff alles per ongeluk omgestoten.... Aaaah. Hoe kwaad zouden jullie zijn? Tel maar tot 100 tot 10 helpt niet meer. Ga vannacht ook niet stilletjes aan doen met kolven, laat um maar weten wat een werk het is om de boel te produceren, gaat ie er hopelijk wat zuiniger mee om... Flikkerde laatst ook al flesje weg omdat deze te warm was geworden in de magnetron.:x Echt waar mannen.... Soms had ik beter lesbi kunnen zijn.
Zoo..had ik ook echt niet kunnen waarderen!:x Zonde heeft ie z'n excuses wel aangeboden? Even een zijspoortje..Welke kolf heb je trouwens en bevalt ie? Ik wil er binnenkort 1 aanschaffen..
Aaaah fijn dat ik niet de enige ben die het heel zonde vind. kolf: Had eerst via ziekenhuis gehuurd een of andere duure medela . Moest je eigen schilden bij kopen (ivm hygiëne) later heb ik via marktplaats voor 20,- een medela swing gekocht, schilden passen erop die ik al eerder gekocht had. zo gebruik ik eigenlijk alleen machine. en mijn eigen spul wat huidcontact maakt. Denk dat2e hands ook wel goed schoon te maken is, uit koken. Maar met kwetsbare kleine is dit wel zo mooi. Kastje is klein en handzaam kan op baterijen voor onderweg. handig is te overwegen of je enkel of dubbel zijdig kolf wil. Enkel 2x zo lang bezig, maar wel een hand vrij om op je mobiel te klooien of boekje te lezen. Qua tijd en toeschietreflex was dubbelzijdig makkelijker geweest achteraf . Bij enkelzijdig gaat andere borst ook enorm lopen. En kolf ik wat heen en weer om melk op te vangen. al met al wel tevreden
Zelf heb ik ff een paar daagjes niks meer geschreven hier ! We zijn lekker aant bij komen van dinsdag .... Hoe gaat het met jullie allemaal ? Gelukkig gaat het hartstikke goed met vayèn Het is echt zo'n makkelijke baby ze slaapt de hele dag en wordt na 3 uur wakker voor d'r voeding , echt huilen doet ze dan niet eens .. Nog voor het boeren valt ze in slaap en kunnen we haar zo in d'r bedje leggen We doen het heel rustig aan met haar en laten haar na elke fles in d'r bedje slapen dat gaat goed gelukkig We hebben nog geen kraambezoek ontvangen en als die komende week gaan komen zullen ze haar niet veel zien want het voeden doen alleen m'n man en ik ze gaat ook niet van hand tot hand Haar bloedsuiker spiegel was laag en d'r temratuur bleef erg schommelen dus vandaar dat we het nu zo aan pakken . Gelukkig voel ik me ook goed ... De vk de artsen en de kraamhulp zeiden al dat ik het best moeilijk kan krijgen na zin heftige gebeurtenis Maar gelukkig gaat het heel goed! Komt natuurlijk ook omdat het zo'n makkelijke baby is En ook blijft het natuurlijk een raadsel wat er nou was dinsdag dus ik hoop niet dat er later alsnog is mis met d'r blijkt te zijn. M'n zoontje is ook zo lief voor Z'n zusje echt leuk ! Ik merk wel dat hij me uitprobeert als de kraamhulp er bij is ... En hij probeert kado'tjes af te troggelen... Hihi maar dat hoort erbij
Wauw priscil, wat een mooie meid! En wat super dat jullie het nu zo aanpakken en echt kiezen voor het belang van Vayen!! En dat het zo goed werkt natuurlijk! Lekker blijven genieten, hopelijk drijf je op je roze wolk zo je heftige gebeurtenis voorbij 😉 Haha Moniek, ikkuh..!
Wat een knap meisje priscil! Je pakt t goed aan! Wij doen dat ook zo, het is geen speelgoed waar mee 'gehaffeld' hoeft te worden! Wie volgt er nu? Hoop voor jullie dat t niet lang meer duurt! Hier ons moppie'ke
Wat een plaatje ook wonderbaby !!! Bedankt allemaal Tis echt een poepie ! Alleen maak ik me soms wel Zorgen dat ze zo onwijs rustig is ! Dit zijn we gewoon echt niet gewend van ons zoontje Die krijste echt de hele straat bij elkaar en lag te stuiteren in z'n bedje Maar zo'n rustige baby schijnt vaak voor te komen zegt de kraamhulp Ze gaat na zo'n 3 uur slaap een beetje kreunen en dan verschonen en temperaturen we haar en geven d'r fles Nog voor d'r fles op is valt ze meestal in slaap en dan kunnen we haar gewoon verschonen tijdens d'r slaapje. En slaapt ze weer 3 uur! Bij m'n zoontje ging het zo anders .... Na de fles sliep hij een half uurtje of hooguit een uur, en daarna ging hij 2 uur krijsen tot de volgende fles ... En zo dag en nacht Nu genieten we hier maar van maar ik blijf het vreemd vinden
Wouw wat een mooi kindje en mutsje! Lekker rustig aan doen. Deden wij ook. inmiddels mag oma nu ook wel de fles geven
Mooie kindjes! en zo tevreden. Hier gaat het met ons ventje goed. Sinds 2 nachten slaapt ie 5 uur achter elkaar dan fles en gelijk weer 4 uur slapen. Dat is goed vol te houden. Met mijzelf gaat het stukje minder. Dacht dat ik me heel goed voelde maar zaterdag na het douchen bukte ik om iets op te rapen en ben door me knie gegaan, deze draaide helemaal weg en viel dus op de grond. Op dat moment nog nergens geen pijn. Dat begon later op de ochtend. Eigenwijs zoals ik ben wilde ik niet naar de huisartsenpost. Uiteindelijk in de avond toch overstag gegaan aangezien ik niet meer kon lopen van de pijn. Waarschijnlijk toch ergens iets gescheurd in knie maar omdat er enorme zwelling was kon ze niet goed beoordelen. Nu rust houden en koelen en van de week terug naar eigen huisarts. Dus de kleine word smorgens door papa naar beneden gedragen en in de box gelegd en dan kan ik hem beneden verzorgen. Wilde van de week nog wel beginnen door hem overdag in zijn eigen bedje te leggen maar dat wordt hem niet aangezien ik de trap bijna niet op kom. Dus nog even geduld hebben. Redden doen we het wel. Gelukkig huilt ie alleen als ie honger heeft of een schone luier. Af en toe wat krampjes, maar al bij al een zeer tevreden kindje. Wandelen en auto rijden vind ie ook heerlijk. Slaapt alleen maar haha..
Hier ook nog een niet bevallen dame! Helma, wat fijn van de nier dat ze die zo controleren en evt verwijderen indien nodig. Grrrr persoon van werk appt me net: ik zou nieuwe plek op kantoor krijgen, uit de smalle looproute, is me beloofd... appt me net dus tja we krijgen nieuw persoon, dus ja eh, jij krijgt die plek niet meer... Haha ik zit al met hormonen en wachten dus ik ben ff vet chagrijnig!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Ook hier even melden dat onZe dochter Abby maandagmorgen om 01.34 uur ia geboren in 3 uur tijd! Het gaat super en ze is zooo mooi en lief )