Hai dames, Ik zit nog steeds te bedenken hoe wij het onze (schoon)ouders gaan vertellen. Grappig idee weet niet of ik het ga gebruiken maar vond wel leuk om te delen. Een doos met ehbo boven op. En als je hen opendoet de tekst eerste hulp bij oppassen! Met een speentje flesje en slabbetje erin. Of iets anders wat je maar bedenkt. Vind zelf wel grappig😜
stormpy Oh dat is een leuke! Ik heb voor mijn schoonouders het boekje "oppassen" van kees postema over zijn verhalen als opa. Hilarische dingen staan erin. En schoonmoeder spaart kinderboeken. En daarbij een gehaakte rammelaar (mam gemaakt) en een kaartje ofzo. Verder weet ik het nog niet. Ik vind het moeilijk haha.
Tientje, bedankt voor je uitleg. Wij wonen echt heel dichtbij het ziekenhuis. Wel fijn dat er zo goed gelet wordt op je kindje. ilonavp, ik heb geen idee hoe dat zit. Heb ook nog nooit gehoord van wat jij beschrijft. Maar de vk of MvM kunnen je daar vast wel meer duidelijkheid over geven. Stormpy, wat een leuk idee om het op zo'n manier te vertellen. Die ga ik onthouden!
Ik ga denk ik 2 taarten bakken met roze en blauwe crème er in, en dan gezellig op visite taartje eten bij mijn ouders en schoonouders.. Maar wij willen sowieso wachten met vertellen tot 12 weken!
liana Het komt ook blijkbaar weinig voor althans er zijn ook veel vrouwen die er pas laat achter komen zwanger te zijn en dan komt zo een probleem ook niet naar voren zij de vk. De dokter had het zelfs nooit gehoord maar mijj oude huisarts wel. Maar die heeft alles van me meegemaakt. Ook de helse maandstonden vanaf mijn 10e en 10 dagen iedere maand megaheftig. Was dan vaak 3 dagen ervan thuis omdat ik niet kon lopen van de pijn. Daarom was ik op mijn 13e aan de pil. Maar ik zal het de 19e idd eens aankaarten.
Zo wat was ik verbaast. Mijn test was niet meer zo mooi van kleur, dus dacht maak nieuwe met drupje nagellak erop (blanke). Dacht avond urine zal nu ook wel goed zijn. Nog voor de controle "vol liep" stond er al dikke streep op test venster. zit echt dagen af te strepen tot de echo....
Vanmiddag gebeld door de huisarts, de toxo uitslag was er nog niet maar komt pas donderdag. Wel kon hij vertellen dat uit mijn bloed de hcg 2026 was, nou zegt mij dat niet veel maar volgens hem was ik ontzettend zwanger. Best wel lekker om dat nog even goed bevestigd te horen. Naar de verloskundige mag ik morgen rond 1en bellen, dus ik ben benieuwd.
Ik heb net ook weer getest (waarom doen we dat toch steeds 😊. En hij knalde ook al lekker. Wel sinds gisterenochtend misselijk. Vandaag moe, moe, moe. Ga zo mijn bedje in en krampjes en lage rugpijn. De hele dag door... Ga er vanuit dat dit allemaal "goed" is. De vk assistente zei gisteren dat een 2e zwangerschap meer, sneller en langere klachten geeft (hoezee!). Meer die dat zo ervaren?
Tot nu toe heb ik nog geen echte klachten.. Smorgen wat moeilijk op gang te komen en veel zin in slecht vreten :-o.. Maaar heb nu toch een bakkie gezonde zaden en nootjes op schoot Ik ga zo douchen en op bedje.. Morgen met zoontje naar de homeopaat voor zijn eczeem en ws het ontstoren van de vaccinaties.. Ben benieuwd!
Nee, ik voel me eigenlijk ook wel prima! Stormpy ik vind het een leuk idee. Moet je doen! Wij wachten ook tot 12 weken met vertellen. Onze ouders weten het al
Ik voel me eigenlijk ook top. En als ik me dat besef weer onzeker Hahaha. Wat een toestand. Hopelijk snel duidelijkheid!
Helma: Gefeliciteerd met je goede echo! Piccolina: Ik beval om dezelfde reden ook halverwege tot eind augustus, maar blijf in deze groep, omdat de ontwikkeling van je kindje toch gelijk loopt met de groep waar in je dan schrijft. Kleinmonster: hahaha, ja dat moest je het wel vertellen, hoe waren de reacties? Wonderbaby: Mooie test! Ilona: Geen idee, zou gewoon eens bellen en het navragen. Stormpy: Wat een leuk idee! Zeeuwse: Wat fijn dat je HCG zo mooi is! Ik heb er ook geen verstand van, maar als hij zegt dat het goed is, zal het wel zo zijn toch? Kwaaltjes: Ik voel me prima en dat baart me zorgen Als ik me straks zo beroerd ga voelen als bij de oudste, dan vervloek ik het weer. Het is ook nooit goed De bof: Zeldzaam of niet, ik heb hem gehad en dat wil je echt niet.... Ik ga me nog verdiepen in het enten en hoe wel of hoe niet
Ivm het bloedverlies zaterdag en gisterochtend toch gisteren de gyn maar gebeld. Assistente aan de lijn en die ging met mijn eigen gyn overleggen vanmorgen. Hij zei, gezien mijn verleden, toch komende vrijdag maar al een echo maken. Gelukkig, weet ik in ieder geval of het goed zit en hopelijk ook een kloppend hartje dan!
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje Sanne006, 22 jaar, 1e kindje Stormpy, 21 jaar, 1e kindje Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje YvjuhXx, 24 jaar, 1e kindje Liana84, 30 jaar, 1e kindje 2. september Monifique, 28 jaar, 2e kindje Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje Helma85, 29 jaar, 2e kindje 3. september JackieSt, 32 jaar, 2e kindje Eppo82, 32 jaar, 3e kindje Ehdi, 25 jaar, 1e kindje 4. september InCognito, 31 jaar, 4e kindje Patries2310, 32 jaar, 1e kindje Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje Priscil, ? jaar, 2e kindje 6. september 7. september Ilonavp, 30 jaar, 1e kindje Tientje34, 36 jaar, 2e kindje 8. september Wonderbaby1, 24 jaar, 3e kindje Minaa, 24 jaar, 2e kindje Chocochippie, 23 jaar, 1e kindje 9. september Eefje86, ? jaar, 2e kindje rbnlin, 35 jaar, 2e kindje zeeuwse, 29 jaar, 1e kindje 10. september Mamitica, 28 jaar, 2e kindje 11. september 12. september Handbalster, ? jaar, ? kindje Annelie566, 24 jaar, 2e kindje Jertedan, 30 jaar, 1e kindje 13. september 14. september 15. september Uitgerekende datum onduidelijk Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje Afspraken; InCognito: 9 januari, 1e echo gynaecoloog Stormpy: 12 januari, ziekenhuis Patries2310: 13 januari, 1e echo gynaecoloog Liana84: 15 januari, vroege echo verloskundige Monifique: 16 januari, 1e echo gynaecoloog Patries2310: 16 januari, intake verloskundige InCognito: 19 januari, 2e echo gynaecoloog Didi78: 19 januari, 1e echo en intake verloskundige ilonavp: 19 januari, 1e echo en intake verloskundige Wonderbaby1: 19 januari, 1e echo verloskundige Minaa: 21 januari, 1e echo verloskundige Chocochippie: 21 januari, vroege echo Eppo82: 22 januari, intake verloskundige Wiwi: 22 januari, 1e echo verloskundige Born2bemom: 22 januari, 1e echo Annelie566: 23 januari, 1e echo verloskundige Patries2310: 27 januari, echo verloskundige Mloeskie: 27 januari, 1e echo verloskundige Kleinmonster: 27 januari, 1e echo en intake verloskundige Priscil: 27 januari, 1e echo verloskundige Minaa: 27 januari, intake verloskundige Jolien 1986: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige Wonderbaby1: 29 januari, intake verloskundige rbnlin: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 2 februari, 1e echo verloskundige Helma85: 2 februari, 2e echo verloskundige JackieSt: 4 februari, intake verloskundige Eefje86: 11 februari, 1e echo verloskundige Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
incognito wat fijn vrijdag al een echo in duim voor je op een kloppend hartje! Je bent nog wel vroeg dus hopelijk zit ie iig goed!! strompy heel leuk!
Volgens mij is dat een hartstikke mooie waarde. hCG waarde boven de 2000, schijnt een 3+ op de cb te geven.