Net verloskundige gebeld. Ik heb op 3 februari de eerste echo en intakegesprek. Kan niet eerder door zakenreis van mijn man. En daarvoor is het niet heel zinvol. Pfff...tot 3 februari. Ben dan 9 weken! Kan iemand het toevoegen op de lijst?
liana84 ja was erg frustrerend. Gelukkig wild3 de verloskundige me wel helpen en hebben er een en ander over opgezocht begreep ik. Ook de ha van mijn tante kent het. Want alle vrouwen hebben het. Nu moet ik zeggen dat de maandstonden na de miskraam goed te doen waren. En met 4 weken al positieve test geeft moed. Maar durf er dus geen meer te doen haha.
hallo allemaal, allereerst hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! mag ik met jullie mee kletsen? mijn uitrekendatum is, als het goed is, 13 september maar helemaal zeker weten doen we het niet... Mijn eitje is tussen 21 en 23 december gesprongen volgende mijn temp en ovulatietesten.. het kan dus zijn dat ik 2 dagen terug word gezet maar dat zal ik in de groep gooien maar gelukkig mag ik de 27ste naar de VK voor de intake en hoop ik dat ik snel een echo krijg zodat we meer weten groetjes fruitvliegje
Hoi allemaal! Ik wil me ook even voorstellen! Ik ben 25 jaar en in oktober gestopt met de pil. Afgelopen zondag, 4 januari, positieve test in mijn handen We zijn er ontzettend blij mee, al is het allemaal nog wel erg spannend. Mijn uitgerekende datum is 15 september.
Welkom nieuwe dames! Hier de tweede dag weer aan het werk maar het valt nog niet mee... Ben de dagen alweer aan het aftellen tot het weekend.
Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! Nou gebeld voor mijn termijnecho. 9 februari. Nog een hele maand Kon een week eerder maar dan is m'n vriend een week weg voor z'n werk. Wat dat betreft zitten we in hetzelfde schuitje, tientje34. Gedeelde smart Enten: ga me niet in de discussie mengen, ik ga wel enten. Borstvoeding: bij de eerste twee niet gelukt (allebei ong 6 weken gekolfd, hapten niet goed aan) maar ga het nogmaals proberen. 3 maal is scheepsrecht!
@Eppo: inderdaad: gedeelde smart! Ik wil namelijk niet alleen naar de eerste echo en dat wil mijn man ook zeker niet. Extra wachten dus. Zucht....
Sinds vandaag draag ik al een zwangerschapsbroek! Zit heerlijk! Want mn andere broeken zitten niet meer lekker in mn buik. Heb in de was nog 2 andere broeken liggen en die nog lekker zitten. Dragen jullie ook al zwangerschapsbroeken?
Gefeliciteerd nieuwe dames, het wordt nog druk hier Ik heb net gebeld naar de verloskundige en mag nog net voor mijn 30e verjaardag langs. Geduld is een schone zaak toch, ik ga toch al de weken af tellen want ik mag pas om 12 Februari. Normaal bij 9 weken maar omdat die week bij hun al vol zat wordt het bij 10 weken en dan gelijk de intake & termijnecho in 1x Wil iemand het op de lijst zetten?
Nee, ik heb nog geen zwangerschapsbroeken aan, die moet ik nog gaan halen haha. Heb helemaal niks meer. Tot nu toe red ik het prima met een gaatje losser op de riem. De vorige 2 keren had ik ook 'pas' met 15 weken behoefte aan een zwangerschapsbroek, dus ik ging er een beetje vanuit dat dat nu weer zo zou zijn.
Nog een vraag aan jullie? Hebben jullie een voorgevoel over het geslacht van het kindje? Ik weet dat het niets zegt, 50% kans Maar mijn dochter (die we overigens nog niet ingelicht hebben over de zwangerschap) heeft het dus al de hele tijd over dat ze een zusje krijgt. Ze is ook al vanalles aan het maken voor haar zusje, hihi. Ik ben dus reuze benieuwd of ze gelijk heeft. Maakt me overigens geen bal uit hoor, maar dat maakt het wel spannend deze zwangerschap.
Nieuwe dames, gefeliciteerd en welkom! ilonavp, snap dat je niet meer durft te testen. Ik zou dat ook lekker niet doen, want het maakt je waarschijnlijk alleen maar onzeker en dat is zonde. Zwangerschapsbroeken, nu al. Alles zit mij nog gewoon prima, al merk ik wel dat mijn darmen wat meer opgezet zijn. Eppo, ik heb bij deze zwangerschap heel sterk het gevoel dat ik een meisje krijg. De eerste zwangerschap die misging, had ik heel sterk het gevoel dat het een jongen zou worden. De tweede zwangerschap die misging had ik het gevoel dat het een meisje zou worden. Nu heb ik dat gevoel weer. F*ck de Chinese geslachtskalender, die zegt namelijk dat ik een jongen krijg. Enten, ik ga ook gewoon laten enten. Ik zal zo ook ff een poging doen om de Lijst bij te werken. Er moet nogal veel bij, dus als ik wat vergeten ben, neem me niet kwalijk.
Hier ook nog geen zwangerschapsbroeken hoor. Hoop dat dat ook nog wel een tijdje duurt. Merk al wel dat ik op moet gaan passen want ik heb weer vreselijke honger steeds. Vorige zwangerschap ben ik 30 kilo aangekomen en ik hoop het nu wat te beperken. Bij mijn eerste zwangerschap was ik ervan overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen. Was dan ook zeer verbaasd dat het met 16 weken een meisje bleek te zijn. Nu denk ik weer een jongetje maar m'n gevoel heeft me al eens eerder voor de gek gehouden. Zou met allebei even blij zijn maar een meisje zou wel iets praktischer zijn met kleertjes en spulletjes enzo omdat we al een meisje hebben. Voor een jongen wordt het ook nog een strijd om de naam. Ik wil heel graag een bepaalde naam voor een jongen. Vriendlief is al van pertinent nee naar misschien... Dus hopelijk gaat ie toch nog overstag mochten we een zoontje krijgen.
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje Sanne006, 22 jaar, 1e kindje Stormpy, 21 jaar, 1e kindje Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje YvjuhXx, 24 jaar, 1e kindje Liana84, 30 jaar, 1e kindje 2. september Monifique, 28 jaar, 2e kindje Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje Helma85, 29 jaar, 2e kindje 3. september JackieSt, 32 jaar, 2e kindje Eppo82, 32 jaar, 3e kindje Ehdi, 25 jaar, 1e kindje 4. september InCognito, 31 jaar, 4e kindje Patries2310, 32 jaar, 1e kindje Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje Priscil, ? jaar, 2e kindje 6. september 7. september Ilonavp, 30 jaar, 1e kindje Tientje34, 36 jaar, 2e kindje 8. september Wonderbaby1, 24 jaar, 3e kindje Minaa, 24 jaar, 2e kindje Chocochippie, 23 jaar, 1e kindje 9. september Eefje86, ? jaar, 2e kindje rbnlin, 35 jaar, 2e kindje zeeuwse, 29 jaar, 1e kindje 10. september Mamitica, 28 jaar, 2e kindje 11. september 12. september Handbalster, ? jaar, ? kindje Annelie566, 24 jaar, 2e kindje Jertedan, 30 jaar, 1e kindje 13. september Fruitvliegje, ? jaar, 2e kindje 14. september 15. september Patjuhxx, 25 jaar, ? kindje Uitgerekende datum onduidelijk Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje Afspraken; Januari InCognito: 9 januari, 1e echo gynaecoloog Stormpy: 12 januari, ziekenhuis Patries2310: 13 januari, 1e echo gynaecoloog Liana84: 15 januari, vroege echo verloskundige Monifique: 16 januari, 1e echo gynaecoloog Patries2310: 16 januari, intake verloskundige InCognito: 19 januari, 2e echo gynaecoloog Didi78: 19 januari, 1e echo en intake verloskundige ilonavp: 19 januari, 1e echo en intake verloskundige Wonderbaby1: 19 januari, 1e echo verloskundige Minaa: 21 januari, 1e echo verloskundige Chocochippie: 21 januari, vroege echo Eppo82: 22 januari, intake verloskundige Wiwi: 22 januari, 1e echo verloskundige Born2bemom: 22 januari, 1e echo Annelie566: 23 januari, 1e echo verloskundige Patries2310: 27 januari, echo verloskundige Mloeskie: 27 januari, 1e echo verloskundige Kleinmonster: 27 januari, 1e echo en intake verloskundige Priscil: 27 januari, 1e echo verloskundige Minaa: 27 januari, intake verloskundige Fruitvliegje: 27 januari, intake verloskundige Jolien 1986: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige Wonderbaby1: 29 januari, intake verloskundige rbnlin: 29 januari, 1e echo en intake verloskundige Februari JackieSt: 2 februari, 1e echo verloskundige Helma85: 2 februari, 2e echo verloskundige Tientje34: 3 februari, 1e echo en intake verloskundige JackieSt: 4 februari, intake verloskundige Eppo82: 9 februari, termijnecho verloskundige Eefje86: 11 februari, 1e echo verloskundige zeeuwse: 12 februari, 1e echo en intake, verloskundige Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Ik was bij de 1e overtuigd van een meisje, wat ook zo bleek te zijn. Ik denk nu een jongen, (nu pukkeltjes en hoofdpijn,had ik toen niet). Praktischer zou een meid zijn, alles is roze nu maar een jongen is net zo welkom. En weer reden om opnieuw te MOETEN shoppen
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje Sanne006, 22 jaar, 1e kindje Stormpy, 21 jaar, 1e kindje Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje YvjuhXx, 24 jaar, 1e kindje Liana84, 30 jaar, 1e kindje 2. september Monifique, 28 jaar, 2e kindje Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje Helma85, 29 jaar, 2e kindje 3. september JackieSt, 32 jaar, 2e kindje Eppo82, 32 jaar, 3e kindje Ehdi, 25 jaar, 1e kindje 4. september InCognito, 31 jaar, 4e kindje Patries2310, 32 jaar, 1e kindje Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje Priscil, ? jaar, 2e kindje 6. september 7. september Ilonavp, 30 jaar, 1e kindje Tientje34, 36 jaar, 2e kindje 8. september Wonderbaby1, 24 jaar, 3e kindje Minaa, 24 jaar, 2e kindje Chocochippie, 23 jaar, 1e kindje 9. september Eefje86, ? jaar, 2e kindje rbnlin, 35 jaar, 2e kindje zeeuwse, 29 jaar, 1e kindje 10. september Mamitica, 28 jaar, 2e kindje 11. september 12. september Handbalster, ? jaar, ? kindje Annelie566, 24 jaar, 2e kindje Jertedan, 30 jaar, 1e kindje 13. september Fruitvliegje, ? jaar, 2e kindje 14. september 15. september Patjuhxx, 25 jaar, ? kindje Uitgerekende datum onduidelijk Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje Afspraken; Januari 9: InCognito (1e echo gyn) 12: Stormpy (zh) 13: Patries2310 (1e echo gyn) 15: Liana84 (vroege echo vk) 16: Monifique (1e echo gyn), Patries2310 (intake vk) 19: InCognito (2e echo gyn), Didi78 (1e echo+intake vk), ilonavp (1e echo+intake vk), Wonderbaby1 (1e echo vk) 21: Minaa (1e echo vk), Chocochippie (vroege echo) 22: Eppo82 (intake vk), Wiwi (1e echo vk), Born2bemom (1e echo) 23: Annelie566 (1e echo vk) 27: Patries2310 (echo vk), Mloeskie (1e echo vk), Kleinmonster (1e echo+intake vk), Priscil (1e echo vk), Minaa (intake vk), Fruitvliegje (intake vk) 29: Jolien 1986 (1e echo+intake vk), Wonderbaby1 (intake vk), rbnlin (1e echo+intake vk) Februari 2: JackieSt (termijnecho vk), Helma85 (2e echo vk) 3: Tientje34 (1e echo+intake vk) 4: JackieSt (intake vk) 9: Eppo82 (termijnecho vk) 11: Eefje86 (1e echo vk) 12: zeeuwse (1e echo+intake vk) Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Ik heb de lijst iets aangepast. Misschien iets overzichtelijker zo en wat minder regels? Mochten jullie het niet prettig vinden dan kunnen we gewoon op de oude voet verder gaan.
Dat zal ik waarschijnlijk bij een tweede meisje weer net zo hard doen. Al zou ik me wel een beetje inhouden met kleertjes. Ik heb nog een heleboel dingen van m'n dochter bewaard. Mijn dochter houdt gewoon haar kamer dus we moeten sowieso weer aan de slag voor een babykamer.
Hee meiden! Hier ook nog geen zwangerschapsbroeken. Had ze vorige keer pas na 24 weken nodig... denk niet dat ik het nu zo lang red als alles goed gaat. Ik twijfel of ik morgen nog een clear blue zal doen en zal gaan voor de 3+.. of zal ik gewoon wachten op volgende week vrijdag en hopn op een kloppend hartje? Wat is jullie idee? Hier sinds vanmiddag weer weeeekend! Heerlijk!