Ik las hier laatst op het forum dat iemand daarover had gebeld met Kruidvat. Weet even iet meer of dat op nod of clomid forum was. Kruidvat gaf aan dat hun testjes daar ook niet voor bedoeld zijn en dat de intensiteit van de controleep vaak i relatie staat tot de intensiteit van de teststreep. Mijn dipstick van zwanger en kids loopt wel op. Maar heeft echt nog een super lichte streep waar kruidvat echt al knalt.
typisch he... Ja, de teststreep is verhouding met de controle streep wel donkerder geworden, zit wel goed hoor of mijn gevoel moet me gigantisch in de steek laten. krijgen jullie al gekke dingen? Ik spreek er sinds afgelopen vrijdag steeds 'naast', toen zei een zwangere vriendin al; je kon ook wel zwanger zijn, je spreekt precies zoals ik! Daarnaast begint de koffie me minder te smaken (alleen maar goed natuurlijk) en is mijn eetlust niet echt 'je van het'. Afgelopen zaterdag misselijk, maar slecht gegeten en daarna geen last meer van gehad. Heb bij de tweede last gehad van hyperemesis gravidarum, in t ziekenhuis aan t infuus gelegen, bij de tweede hadden we het sneller onder controle gelukkig en ik hoop dat t me nu bespaard blijft
Hallo dames, Graag meld ik me ook aan, vandaag positief getest!! Wel op cyclus dan 54, maar dat mag de pret niet bederven! klachten hier zijn: misselijk gevoel, gisteren en vandaag paar keer spugen. Hebben jullie ook al wat last van bandenpijn? Ik lijk ze namelijk al te voelen als ik veel doe in het huis.
Oja, ik ben net 29 geworden. Was toen net zwanger, maar dat wisten we nog niet. Ik denk dat we rond de 9de uitgerekend zijn. Dat zou mooi zijn, want dat is onze trouwdag! Ik werk in de gehandicaptenzorg, cliënten met agressie, dus maandag even langs mn baas gaan voor overplaatsing. Oja, toen we het onze zoontje vertelde zei hij "mama baby buik" en gaf mn buik een dikke kus
Brrrr, mijn KV testen worden steeds lichter en die van sensitest steeds donkerder? Normaal had ik al een knalstreep op m'n test staan nu, nu blijft hij overduidelijk, maar nog lang niet zoals de controle streep....
@ Incognito; Ik mag bij twijfel in het ziekenhuis altijd even HCG in mijn bloed laten controleren. Misschien is dit een optie om je gerust te stellen? @ Monifique; Ik heb altijd alleen Kruidvat gebruikt, dus zou niet weten wat meer knalt als de ander. Zelf denk ik persoonlijk als je al een knaller gehad hebt dat je het daarna maar gewoon moet laten. Je maakt jezelf anders helemaal gek als hij iets lichter of donkerer is als eerder. Toch? @ Helma; Welkom en gefeliciteerd! Hier gisteren verteld aan schoonouders en -zus, erg leuk! Vanavond zijn mijn ouders en broers aan de beurt. Voel me opzich wel prima. Mijn (.)(.) doen flink zeer bij aanraken en heb echt al een darmenbuikje waar ik 's avonds mijn broek liever opendoe, maar verder mag ik niet klagen! Ben wel moe en moet af en toe uit het niets kokhalzen, maar gelukkig niet misselijk.
Hoi meiden, Mag ik me ook bij jullie aansluiten? Ik ben Jackie, 32 jaar en moeder van een prachtige dochter van 13 maanden. Vanochtend als kerstcadeautje een mooie knaltest gehad van KV. Ik zal m'n rijtje even bijvoegen. Als alles goed gaat dan ben ik rond 3 september uitgerekend. Ik heb wat rommelende darmen en last van slapeloosheid en rare dromen maar verder geen klachten. Had ik bij de vorige zwangerschap ook niet dus hopelijk blijft het me nu ook bespaard. Ik denk dat ik me volgende week ga aanmelden bij de verloskundige en MvM. Wij vertellen het pas na een goede echo. Ga ervan uit dat ik die pas met 10 weken krijg dus we houden het voorlopig geheim. Fijne feestdagen allemaal!
Het was ook een reactie op iemand anders Sanne. Ik test zelf niet meer. Alleen van het weekend nog een keer een clear blue. Voor in het foto archief
Dames! Graag meld ik me ook bij jullie! Ik had afgelopen dinsdag een heel licht positieve dipstick test in handen. Daarna s avonds een clear blue gedaan en die gaf duidelijk zwanger aan. Ben er super blij mee!! Nog wel lastig te geloven af en toe. Ik had voor mn nod al last van mn borsten en ze waren opgezwollen, dit is nog steeds zo. Verder wat gerommel, opgeblazen gevoel en verminderde eetlust. Niet misselijk oid. Ik vind het super spannend. Dit is mijn eerste zwangerschap na een dik half jaar proberen (cyclus 8). Graag praat ik met jullie mee. Mijn familie hebben we vandaag verteld. Ze zijn allemaal super blij, mijn zus is ook net zwanger ze loopt 2 weken voor. Morgen vertellen we het schoonfamilie. Voor iedereen hier: GEFELICITEERD!
Welkom Jackie en Bengel! Wij vertellen het nog niet. Vriend wil het nog niet. Snap ik op zich ook wel. De vorige twee zwangerschappen zijn geeindigd in een miskraam. Incognito, ik snap je onzekerheid, maar ik hoor steeds vaker dat die kv testen niet meer zijn wat het geweest is. Als ze duidelijk zijn is dat toch prima? Je urine kan wisselen van concentratie en de kleurstof in de test kan anders zijn. Er is laatst iemand geweest die twee dezelfde kv testen net dezelfde urine heeft gedaan. De ene teststreep was een stuk duidelijker dan de andere.
Hebben jullie ook veel last van de darmen? Ik had de afgelopen dagen moeilijke stoelgang en sinds gisteren diarree. Of komt dit door de hormonen?
Hier wel rommelend Helma. Verder nog niets. Vanavond change of plans gehad. Toch tegen mijn ouders verteld want ze wilden een vakantie boeken eind augustus begin september! Reageerden heel verbaasd en super enthousiast. Nooit verwacht dat het zo snel zou gaan in het ziekenhuis natuurlijk! Zo wel even wat druk van de ketel, dat is toch weer fijn.
Dames ik kom me ook melden! Na gisteren nog een niet zwanger test vandaag toch echt overduidelijk zwanger op de clear blue! Uitgerekende datum zo rond 4 september. Iedereen hier ook gefeliciteerd! !
Helma, ik heb vooral in de avond last van rommelende darmen. De laatste dagen ook een moeilijke stoelgang, komt idd door hormonen. Monifique, wat leuk dat je ouders zo enthousiast reageerden! Ik wil het ook zo graag vertellen, maar vriend wil het nog niet. Patries, he jij hier . Gefeliciteerd meid!
Hoe was het vertellen aan je ouders en broers? Leuk dat je so's en-zus zo leuk reageerden (dat verneem ik eruit?) Fijn dat je je verder goed voelt Mijn test was vanmorgen beduidend donkerder, dus zal wel goed zitten. Dit wordt mijn laatste zwangerschap en het 'besloten' dat het deze keer wél goed gaat, zonder zorgen. (Bij de andere 3 heel wat meegemaakt) Jackiest: Wauw, mooie test op NOD zeg! GEFELICITEERD en welkom hier Bengel: Jeej, GEFELICITEERD en welkom Wat bijzonder om samen met je zus zwanger te zijn, erg leuk! Liana: Dat zal het wel zijn dan, vanmorgen was ie een stuk duidelijker weer en sensitest loopt enorm goed op, dus ben wel weer gerust Monifique: Wat leuk dat ze zo reageerden! Patries: GEFELICITEERD! En we zijn op dezelfde dag uitgerekend, leuk!
Oeh, vandaag pas NOD en ik weet al bijna een week dat ik zwanger ben, ook apart Straks zal mijn fotootjes van mijn testverslaving even posten