mvm: ik heb de flessen in de gangkast staan, kan de kleine er niet bij, hoef ik die lucht niet te ruiken en andere mensen zien ze niet staan. Wij hebben een hoge vensterbank en achter een boek het kannetje staan. Smeren: ik smeerde bij zl met die van de etos en zwitsal en heb een heeeel klein plekje bij mn navel. Ik liet vl meestal smeren toen we de kleine eenmaal konden voelen zodat ze even met elkaar konden spelen . hb's ik heb net mn oude ( kleinere cupmaat) weer uit de kast moeten toveren. Borstvoeding is terug gelopen dus heb nu 2 theezakjes
Grappig! Bij mij met 73% een jongen. De chinese zei een meisje. Idd tegen striae kun je niet smeren. Ik vond de crème van etos eigen merk fijn. Lekkere geur en niet te vet. Ik wisselde af met een normale lotion van the body shop. In het begin van mijn zwangerschap ook Palmers geprobeerd maar kon niet aan de geur wennen. Bah.
goedemorgen allemaal, bij mij zegt de jongen/meisje test 66% meisje, Chinese kalender meisje en pendel jongen... mijn zwangerschap is nu anders dan mijn vorige, weinig puistjes, koude voeten, honger, heel apart dat dat zo kan verschillen (heb al 3 meiskes) even geduld hebben dan maar groetjes
Incognito, succes vandaag, ik duim voor je. Ik heb net maar nieuwe bh laten aanmeten omg. Van 70b naar 70d! Maar hij zit heerlijk, daar gaat het om
Eefje: Fijn, die 3+ ! Yvjuh: Fijn dat jij ook een 3+ hebt Steffie: maar voor de termijn zag ze dan toch wel voldoende? Jackiest: Ik heb vlagen van zenuwen, maar echt heel zenuwachtig ben ik niet. Mijn gevoel zegt wel dat het goed zit, ondanks het bloedverlies. Lief dat je ernaar vraagt Het zal wel goed gaan bij jou toch? Ik vind het ook altijd lang duren hoor, zelfs als ik eigenlijk de 19e had mogen komen ipv vandaag. Ilona: Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor. hier niet zo'n extreme grootte, maar wel een lastige maat, zit nu op 70D en einde zwangerschappen meestal 75G, ook niet handig en dan kom je ook op die dure dingen uit. Ik snap je dilemma dus wel. Ik ben ze even kwijt, liggen nog ergens in een opbergbox Maar ik laat t je weten zodra ik ze heb! Oh, ben jij ook al zo spiritueel ingesteld? Leuk! Ik ook, ik heb het nu nog niet gedroomd, maar bij de andere 3 wel en dat zal bij deze ook wel komen Zeeuwse: Ik doe zeker mee met MvM, het is zó'n kleine moeite en het lukt ons hier heel makkelijk om zwanger te worden en ik gun iedereen een kindje die dat wil en ben blij dat ik op die manier kan helpen. Zelfs bij de oudste twee, waar ik last had van HG (extreme zwangerschapsmisselijkheid) meegedaan, maar door ml in de kan laten schenken omdat ik die lucht niet kon verdragen Liana: Dankjewel! Lieverd, ik heb ook geen krampjes en steekjes meer, ik hoop vanmiddag op een goede echo, zodat ik jou daar ook enigszins mee gerust kan stellen! Anoniemmeisje: Gefeliciteerd! Wat fijn dat het eindelijk gelukt is, geniet ervan en welkom hier! Didi: de Griekse kalender? Die wil ik ook wel eens zien Eefje: Waar haal je die olijfzeep? En die kokosolie? Ik was mijn haar sinds vorige week met baking soda, wil geen shampoo meer gebruiken, benieuwd of t echt zo fijn gaat zijn als 'men' zegt! Smeren: Het is natuurlijk nooit slecht, maar als je striae krijgt, krijg je het toch wel, al smeer je nog zo goed....
Lieverds dat jullie zo meeleven, dat vind ik zo fijn aan ZP he Ik mag vanmiddag om 14u. Maar zal wel wat uurtjes later zijn voordat jullie wat horen, zit meestal uuuuuuuuuuuuuren te wachten daar
Succes vanmiddag inCognito. Smeren.... mijn tante smeerde altijd met olijfolie en mijn moeder met babyolie, beide hebben ze geen straie gehad. Doordat mijn boobs vroeger ineens heel snel van B naar D gingen had ik straie en na een paar maanden goed in te smeren met babyolie verminderde de straie tot het uiteindelijk weg is. Dus ik ben nu ook gelijk begonnen met smeren met babyolie. Kwaaltjes... hier blijft de hoofdpijn en misselijkheid mij verblijden Mijn boobs zijn iets minder pijnlijk maar ik kan 's avonds echt geen BH meer verdragen. Krampjes en steekjes in m'n buik voel ik nog steeds, voelt eigenlijk ook wel prettig en geruststellend. Zojuist de uitslag van de toxo gekregen en ik ben niet immuun, dus dat wordt geen kattenbak voor mij.
Succes incognito, ben nieuwsgierig! Fijn dat je in ieder geval zelf het gevoel hebt dat het goed zit, dan ga je er toch wat geruster heen denk ik zo.
Nu weet ik in elk geval hoe laat je moet. Was hier al de hele tijd aan het loeren of je al was geweest Ik duim voor een goede echo! Succes straks! Fijn te weten dat jij ook weinig krampjes enzo hebt. Gelukkig zijn er meer met ons.
Volgens de chinese en griekse geslachtskalender zouden we een jongetje krijgen. Ik ben benieuwd... Bij de eerste had de chinese kalender het fout. Ik geloof er niet zo in. Bij de eerste had ik volgens mij iets van Bepanthen om te smeren. Heb het alleen nauwelijks gebruikt en heb gelukkig geen striae gekregen. Ik denk ook niet dat het heel veel uit maakt. Als je het krijgt, krijg je het en als je het niet krijgt heb je geluk. Succes straks InCognito!
Succes incognito!! En volgends beide zou het een meisje zijn en mijn gevoel zegt dat eigenlijk ook! Dus ben benieuwd eerst maar eens maandag af wachten of het goed gaat 😃
incognito ja zeer spiritueel. Altijd opgegroeid dat ernmeer is dan we zien. Heb ook meer gezien dan de meeste doen. Mijn vriendin heeft al jaren voorspellende dromen. En ze komen altijd uit. Ze heeft gedroomd dat wij samen zwanger zouden zijn. Ik van mijn eerste en een meisje en zei van de 2e een jongen. Zij is nu 3 jaar bezig om zwanger te worden van haar 2e en 1 jaar daarvan met iui wat niet lukt. Dus als mijn echo goed is wordt het nog spannend. Succes met de echo!! Ik duim voor je voor een mooi plaatje
@striae: ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap vanaf begin palmer's gebruikt. Heel tevreden over, geen striemen! Ga ik nu weer gebruiken!
Hier hebben de krampjes nu plaatsgemaakt voor buikspierpijn. Alsof alleen mijn onderbuik 300 situps heeft gedaan haha
@incognito.. Ik haal de zeep bij de tuinen.. Allepo zeep heet het.. Kokosolie bij de biowinkel.. Grappig dat je hier ook mee bezig bent.. Ik heb ook gewassen met baking soda en daarna deed ik appelazijn..Las er idd goede verhalen over maar na 6 weken werd mijn haar nog steeds snel vet bij de aanzet en onderin kurkdroog.. Dus niet aan mij besteed haha.. Ik was ook wel eens met traay of urtekram..wissel wat af
Zijn jullie al bezig met namen haha?? Ik kan het niet laten om er al mee bezig te zijn!! Vooral omdat ik het voor een jongen zoooo moeilijk vind! Voor een meisje heb ik al een lijst.. Voor een jongen nog niks hihi... Wordt weer aftitelingen bestuderen
Voor een meisje hebben we al wel een naam. Voor een jongen wordt het nog een hele strijd. Ik heb een bepaalde naam in m'n hoofd en vriendlief heeft z'n mening al bijgesteld van nee naar misschien. Ik hoop dat ie nog kan wennen aan de naam maar hij wil er pas echt over na denken als we weten wat het wordt.