1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Wow wat schrijven jullie veel zeg !
    Haast niet bij te houden.
    Ik ben ook al veel met namen bezig...
    Ik heb m'n namen lijstjes van 3 jaar geleden d'r bij gehaald
    Maar d'r zit tot nu toe nog niks bij .
    Als ik eenmaal het geslacht weet ga ik wel ff serieus naar een mooie naam opzoek..
    Het lijkt wel of ik nu ook nog niet teveel met de zwangerschap bezig durf te zijn.... Ff de eerste echo afwachten.
    Wanneer gaan jullie het eigenlijk op jullie werk vertellen?
    Ik zit er een beetje mee dan m'n bazin deze week de vakanties gaat in plannen! Ik vind het moeilijk om met een strak gezicht m'n vakantie in jullie te plannen terwijl ik weet dat ik augustus september oktober en grotendeels november vrij ben,
    Dat wordt sowieso een giga groot probleem op de zaak ( niet mijn probleem maar toch )
    Ik zit er toch aan te denken om een dezer dagen naar zo'n echocentrum te gaan om vast te kijken of het goed zit. En het dan maar meteen aan m'n bazin te vertellen
    En natuurlijk ook voor m'n eigen gemoedsrust.
    Maar aan de andere kant is er natuurlijk een kans dat er nog nie veel te zien is op de echo en dan raak ik helemaal in de stres.
    Lastig lastig
    Hoe doen jullie dat ?

2. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik twijfel ook wanneer ik het ga vertellen op het werk. De vorige keer had ik het rond 13 weken verteld. Toevallig kreeg ik net een uitnodiging voor een functioneringsgesprek. Ik ben dan ongeveer 11 weken. Ik heb dan al wel een echo gehad dus misschien ga ik het dan vertellen. Ben ook bang dat mensen het al snel gaan zien als ik langer wacht.

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik had straks een heel bericht getypt en drukte toen op vorige onderwerp ipv snel reageren. erg irritant en had ook geen zin om opnieuw te typen.

had vooral incognito succes gewenst en had al steeds gekeken toen er nog geen tijd bekend was! hoop dat ze een mooie echo heeft gehad met misschien een kloppend hartje al!!

ilona jeetje flink gegroeid zeg! hopelijk blijven ze niet zo hard groeien ;)

hier heb ik zelf wel een jongens en meisjesnaam. maar wil er pas met man over hebben als we weten wat t wordt..

heb vanmiddag al een luiertas binnen gekregen. diezelfde had ik bij onze tweede ook maar zat een foutje in en kon toen geen nieuwe krijgen omdat ze uitverkocht waren.

heb ook een gratis 9 maanden agenda opgehaald bij de jumbo
    moet je aanmelden bij babydump en dan kun je kiezen ophalen bij jumbo of babydump (thuis bezorgen is 4.95) en dan krijg je gelijk een mail met barcode. heb m op mn telefoon laten zien. is best een leuke! misschien een tip voor jullie

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Oh, dat is wel leuk inderdaad. :) Bedankt voor de tip!

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hier zijn mn vader en oom mijn baas dus ik wacht de echo af en dan vertel ik het. we werken met 4 dames en 1 daarvan is van 30 april tot 19 aug met zwangerschapsverlof. ik zou met 34 weken 28 juli met verlof gaan. en augustus is hier de bouwvak dus ze gaan hier erg van balen!!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
  7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Bij mij zullen ze ook niet blij zijn. Collega waar ik veel samen mee doe vertelde deze week heel enthousiast dat ie z'n tickets voor een verre reis in oktober net geboekt heeft. Dan zijn we er allebei dus niet in oktober en is verder nog geen back-up voor de werkzaamheden die wij doen. Ik denk dat ik het dus nog druk krijg met een collega inwerken. ;)

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    das minder he.. maar bij mij is t dan ook nog mn vaders bedrijf dus das helemaal lastig. anders gaf ik er weinig om.
    we gaan 24e vakantie bespreken en heb 19e echo. nou wilde ze de vakantie eerder bespreken maar heb t gelukkig kunnen redden!

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Met namen zijn wij helemaal nog niet bezig. Ik wil eerst weten of het goed zit, pas dan durf ik er denk ik echt mee bezig te gaan. Voor een meisje vind ik het denk ik niet zo moeilijk, maar wat ik voor een jongen echt leuk vind weet ik nog niet

Die zwangerschapsagenda had ik bij de eerste zwangerschap al gekregen. Maar die ging dus mis. Nu wilde ik 'm weer aanvragen, maar dat kan dus niet. Wel jammer, maar goed.

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    waarom kan dat niet liana? ook niet met een ander emailadres ofzo?

11. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    O bedankt vd tip net meteen zo'n agenda besteld !

12. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    hoe is het gegaan meid?

13. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
  14. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Geen idee, dat kan ik wel eens even proberen. Nog niet aan gedacht ;)

Lieve Incognito, ik ben ook heel benieuwd hoe het is gegaan.

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik ben ook heel benieuwd!! hoop dat je een goeie echo hebt gehad! 🙏

16. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Zo'n zwangerschapsagenda heb ik ook besteld. Maar nog steeds geen mail met barcode ontvangen...zal ik eens achteraan gaan.

Namen vind ik ook ontzettend moeilijk. We hebben het er wel vaker over gehad, en zitten ook totaal niet op 1 lijn. Dus dat word nog wat :)

Incognito, ook ik ben erg benieuwd hoe het was...

Wij gaan het vanavond toch maar aan mijn ouders vertellen...gaan daar eten en meestal drink ik wel iets bij het eten. Ben daar nu al 2x mee weg gekomen, maar het gaat opvallen. Dus dan toch maar vroeg vertellen. Vind het spannend, ze weten niet eens dat we ermee bezig waren, en m'n ouders zijn mensen die heel...praktisch denken vooral. Dat staat een leuke reactie nog wel eens in de weg. We zullen het wel zien..

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    jertedan het komt van Why's only af die mail waar die barcode in staat

succes met vertellen!! leuk toch geniet ervan

18. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ook ik ben benieuwd Incognito!!!

Hier vandaag goed nieuws gehad van mn werk. Over 2 weken over ik overgeplaatst! Moet dan wel een half uur reizen met de bus, maar dat het ik er voor over. Het is ook maar tijdelijk.
    Heb er zin in!
    Ook kan iedereen al een beetje buikje zien bij mij, uiteraard van de darmen, maar toch:).
    Af en toe wat last van borsten en kleine steekjes vagina.

19. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    859
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn helma! Dat is goed nieuws!

Incognito.. Ik ben ook nieuwsgierig :))

Pff wat een gedoe daar in frankrjjk..komt mij te dicht bij..
    Soms denk ik wel eens.. Op wat voor wereld zet ik mijn lieve kindertjes :(

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    vreselijk he eefje.. waar gaat het heen met de wereld..
    weet je wat ik nog het ergste vind? dat wij hierdoor de moslims op aan kijken.. ik bedoel deze mensen zijn geen moslim, kan me niet voorstellen dat er zoiets goedgekeurd wordt door een 'god' . ik snap echt niet hoe je je dit in je hoofd kunt halen om te gaan doen omdat iets je niet aan staat pff

helma fijn zeg.. wel wat reizen maar gelukkig valt dat je niet tegen!

Deel Deze Pagina