1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minaa

Minaa Lid

4 jan 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste kon ik geen vlees bakken of eten en nu ben ik juist gek op vlees.. En eet heel veel rijstwafels met pindakaas honing crunch haha..

2. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Koffie drink ik ook nog wel af en toe. Ben ook dol op een milkshake op zijn tijd, maar een vriendin van mij praatte me daar angst over aan. Maar het kan dus geen kwaad als ik jouw reactie zo lees. ;)

3. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Incognito wat fijn, een mooie echo!

Cravings heb ik ook (nog) niet. Sterker nog, ik eet op het moment vrij slecht...heb continu het gevoel dat ik vol zit. Eet maar extra veel groente en fruit...

Dromen heb ik altijd al extreem, dus heb er nu in ieder geval gevoelsmatig niet meer last van...

M'n ouders reageerden gelukkig super leuk. Hadden kopjes gekocht met I💜 opa, I💜 oma en I💜 oom. Na het eten koffie gezet in die kopjes en die op tafel gezet, duurde even maar uiteindelijk viel het kwartje :)

4. Ehdi

Ehdi Actief lid

21 aug 2014
    218
    280
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    He allemaal!

Incognito ik had gisteren ook al wat vaker gekeken en was vanmorgen blij dat ik je berichtje zag. Mooi man! Ik ben heel erg blij voor je.

Kwaaltjes: 's ochtends en 's avond misselijk. En vandaag was ik na een week werken even vrij dus ontzettend moe. Officieel een met-een-kleedje-op-de-bankdag! En het weer was daar ook perfect voor nou.

Cravings heb ik bij mij nog niet ontdekt..

Dromen: Droom wel sowieso elke nacht en ik beleef ze inderdaad ook vrij intens. Dat is herkenbaar. En ik moet 's nachts extra naar de wc.. dat hoefde ik anders nooit.

Namen: nog niet over nagedacht. Eerst de echo.
    Deze week ga ik ook de VK bellen dus dan weet ik ook wanneer ik mijn eerste echo heb.
    Tot die tijd hoor ik graag hoe die van jullie was!!

5. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Die sigaret is erger dan die cola idd. Haha

Ik drink geen alcohol nu. Normaal hooguit 1 biertje of wijntje per maand. Rook niet nooit gedaan ook, gebruik geen drugs ook nooit gedaan. En een vriend die blowt, blowt niet als er zwabgere dames en kinderen in de buurt zijn.

Heb cravings. Jawel hazelnoten!!!!!! Heerlijk haha

6. Didi78

Didi78 Actief lid

5 dec 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Gaat allemaal zo snel, probeer hier en daar op te reageren :) Cravings: hmm nog niets bijzonders.
    Koffie: dronk dagelijks toch een kop of 6 cappucino. Nu bijna niets meer (het smaakt ook niet meer)
    Dromen: geen "last" van.

Incognito: wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien!

Gisteravond lag ik om 21.15 al in bed, drukke tijd op het werk en slaap slecht (geen dromen) ben met regelmaat 's nachts wakker.
    Heerlijk!

7. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik meld me hier ook ;) ben al een tijdje een meelezer, kom uit hetzelfde topic als wonderbaby, die wees me op dit onderwerp.
    Hier 28 jan intake en echo, ben echt superblij als die twee weken om zijn.
    Las iets over milkshakes en die heb ik erg veel gedronken bij mijn dochters zwangerschap, wist niet dat het niet mocht, maar zoo lekker toen!

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Jertedan, wat fijn dat je ouders zo leuk reageerden!

Ik heb net een mc flurry gegeten. Was echt donders lekker ;)

9. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Cravings: augurkjes met boterhamworst :) gister voor eerst echt beroerd (hele dag) lang leve kant klaar maaltijden, moest niet aan koken denken! Vond ook alle mensen stinken in supermarkt. (te veel parfum, iemand uit manege, shag met regen lucht, zweet) bah was mijn avontuurtje wel. Heb het overleefd zonder het winkelmandje vol te spugen.
    Ook herkenbaar voor sommige hier?

10. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Herkenbaar! K kan nu moeilijker tegen vieze luchten uit mond van iedereen! Zeker als iemand koffie of alcohol gedronken heeft, bah!
    Ik ga werken, mn laatste week bij die locatie en daarna op naar een nieuwe tijdelijke ervaring!

11. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Pfff. Maak me zorgen. Gisteren avond een bloeding begonnen. Niet superveel maar genoeg om maandverband te gebruiken. Voelde me al de hele dag niet geweldig. Heb donderdag en vrijdag veel gedaan en vrijdag sex gehad dus hoop dat het daardoor komt. Als het maandag nog zo is als vandaag ga ik de vk bellen want wil niet hetzelfde als vorige keer :(

12. rbnlin

rbnlin Actief lid

28 jul 2014
    314
    12
    18
    NULL
    NULL
    Ow jee meid, hopen dat het inderdaad door de sex komt. Het is allemaal beter doorbloedt nu natuurlijk aan de onderkant.
    Sterkte.

13. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    ilona Oh nee.. dat is balen:( kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Hopelijk stopt het snel. Wanneer had je je eerste echo? Misschien niet onverstandig om hem naar voren te halen of sowieso maandag de vk te bellen. Dan zit je ook niet met de stress..

luchtjes Hier ook sinds gisteren last van alle vieze luchtjes. Voelde me gisteren sowieso niet top. Heel futloos en misselijk. Hopelijk vandaag weer wat normaler. Ons zoontje werd last wakker dus het goede begin is er.

14. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Rbnlin en monique

Ja idd. Vandaag ook nog met mijn vriend de beurs op. Dus maandag rust houden. En als het dan niet over is idd vk bellen.
    19e echo namelijk week later

15. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Zijn jullie ook emotioneler dan anders? K moest gisteren tijdens de sex huilen en werd met een lachbui wakker. Echt heel vaag.
    Ook ben ik wzat prikkelbaarder.

Ilona: hopelijk stopt het bloeden snel!

16. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    O dat is schikken zeg Ilona
    Ik zou sowieso maandag ff gaan bellen naar verloskundige

Wat fijn incognito dat je echo goed was !

Ik heb gelukkig nog geen kwaaltjes verder alleen wat vermoeider als normaal en last van ongeduldigheid.
    Heb ook echt het gevoel dat ik een hele dikke pens heb gekregen !
    Maar met 6 weken kan dat natuurlijk nog lang niet!

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Dankjewel voor alle lieve reacties! Het is razend druk hier, zal even proberen om zoveel mogelijk te reageren, maar moet zo weer weg ;)

patries: Dat denk ik dan zeker wel! Het gaat in de 6 week kloppen, dus de week dat je van 5 naar 6 weken gaat zeg maar :)

Monifique: Hahahaha, inderdaad ja ;)

Eefje: Hopelijk is je man dan gewoon thuis, is toch veel leuker, die eerste echo met zijn tweetjes te doen :)

Liana: Milkshake kan echt geen kwaad meid, lekker drinken. Het is alleen wel een suikerbom, dus ik zou meer in die zin oppassen en het in de categorie 'snoep' plaatsen, maar kan echt geen kwaad voor je kindje hoor. :)

Jertedan: wat leuk dat ze zo reageerden, super!

Happygirl: Gefeliciteerd en welkom hier!

Ilona: Oh jee, snap dat je je zorgen maakt. Ik zou fijn gewoon het ziekenhuis bellen hoor.
    Oh je kunt niet bellen vandaag. Dan morgen maar meteen inderdaad. Sterkte meid !

Cravings: Fruit en sapjes! Zoooooooooveel zin in!

Ik ben DIK aan het worden; mijn buik is zo enorm voor mijn doen, niet normaal. Bij de derde begonnen mensen die het niet wisten het pas te zien met 28 weken, nu heb ik het gevoel dat de hele wereld het al kan zien en ben ook al 3 kilo aangekomen. Ik eet niet méér dan anders, eigenlijk zelfs minder, dus ik snap er geen snars van :(

Koffie: Normaal vreselijk gek op, denk wel 10 koppen per dag (als t er niet meer zijn:), nu blijft het beperkt tot 1 of 2 cappuccino per dag, als ik het al haal, vind het steeds smeriger ruiken ;) )

18. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    InCognito.... wat mooi om het hartje te zien.

Ilona.....wat schrikken, ik hoop dat het snel stopt en zou inderdaad morgen maar even bellen, of t stopt of niet gewoon bellen.

Ik heb gisteren een middagje op bed doorgebracht. Veel gedaan en werd steeds beroerder tot het niet meer ging en even een paar uurtjes me bed in de enige optie was.

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Happygirl, gefeliciteerd en welkon hier.

Ilona, wat naar meid! Ik hoop dat het niks betekent!

Incognito, gezond is een milkshake idd niet ;). Maar gelukkig drink ik het ook niet elke dag, haha.

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ilona hopelijk komt t daar idd van wat ook zeer waarschijnlijk zo is!!

hier gisteren jarig geweest dus een hele drukke dag gehad en heb nu dus barstende koppijn bah hopelijk zakt t

incognito iedere zwangerschap is ook anders dat zul jij wel gemerkt hebben nu met je 4e.. kan t zijn dat die 3kg ook van je darmen afkomen?

milkshake: kun je rustig drinken maar zou ze zeker nu in de winter alleen bij de gele M of burger king ofzo nemen. daar worden die machines meerdere keren per dag gevuld maar in een frietzaak is de kans groter dat de melk ofzo niet meer goed is!

Deel Deze Pagina