1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    #701 ilonavp, 11 jan 2015
    Laatst bewerkt: 11 jan 2015
    Het blijft helaas bezug. Best veel eigenlijk ook maar nog steeds alleen helder rood. Dus we houden moed. Morgen even bellen met de vk en een bankdag houden. Uitrustdag met films en series haha.

Meer dames ervaring ermee?

2. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Niet leuk ilona.. maakt je onzeker.

Ik had het vorige keer. Dacht toen echt dat ik ongesteld was. Wist toen ook nog niet dat ik zwanger was en kwam er toen pas met 9 weken achter. Was dus ook zoveel dat ik van een menstruatie uitging.

Blijkbaar heeft incognito het nu ook al vaker gehad. Het hoeft dus echt niets te betekenen. Ik zou wel echt even de vk bellen morgen.

Sterkte en houd je iid lekker rustig morgen!

3. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Monifique dank je dat stelt me gerust.
    mijn moeder zegt ook dat zolang het helder rood blijft zonder stolsels het iets anders kan zijn.

De vk bel ik sowieso morgen. Voel me zo verdrietig en moe en heb ook nog eens.een lichte migraine gekregen :( sorry dat ik jullie ermee lastig val maar vind dit zo akelig na vorige keer...

4. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja heel lastig.. Maar bij stolsels zou ik me ook echt zorgen gaan maken. Nu kunnen we je dit natuurlijk wel zeggen. . Maar jij maakt je al zorgen.
    Het is niet leuk.. Maar tot morgen kun je eigenlijk niets.

Wat gebeurde er vorige keer?
    Volgens mij heb je het wel gezegd maar er wordt zoveel gekletst dat ik het niet meer weet:)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.168
    113
    Sterkte Ilona, ik hoop voor je dat het iets onschuldigs is. Mogelijk kan je morgen al voor een echo?

6. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wonderbaby, nog gefeliciteerd! Ik drink ook alleen maar milkshakes van de gele M, dus dat scheelt.

Ilona, je valt ons niet lastig meid. Schrijf het hier maar van je af. Ik kan me super goed voorstellen dat het je ontzettend bang maakt. Daar moet je niet in je eentje mee blijven rondlopen. Kun je het een beetje kwijt bij je vriend/man?

7. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    ilonawat een vervelend bericht.. Ik kan me zo goed voorstellen dat het je zo onzeker maakt..
    Maar zoals de meiden al zeggen..zolang er geen stolsels zijn is er hoop!
    Morgen even de vk bellen dan mag je vast langs komen!!

8. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Vorige keer ging het vermoedelijk al direct mis gelijk acgterstand in groei. De eerste echt toen ik 8 weken zou moeten zijn was er alleen een vruchtzakje. Toen bleek ik pas 4 weken of 5 weken zwanger. Ik had nog geen positieve test vanwege laag hcg aanmaak ivm hormoonstoornis.
    Vanuit de eerste echo opnieuw gaan tellen. Uiteindelijk toch een positieve test en echo gepland. En op week 12 a 13 berekend met die eerste echo kreeg ik een miskraam. 27 juli 2014. Die donderdag erna 31 julie had ik dus de echo staan en was alles schoon. In die periode heb ik ongeveer 4x gevloeid. Waarvan 1x best veel zoals nu en 2x minder en slechts 1 dag en de laatste dus uiteindelijk miskraam 2 dagen nadat het vloeien begon.

Morgen echo weet ik niet. Ik ben morgen precies 6 weken zou dat niet te vroeg zijn?

Mijn vriend kan ik alles gelukkig goed kwijt (13 jaar samen en enorm hecht) en hij is ook erg bezorgd en superlief voor me. Hij voelt zich machteloos. Ik ging in bad om te ontspannen en komt ie zomaar een koo thee brengenen vragen of het gaat. Zo lief :)

9. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ilona, wat ontzettend lief van je vriend!
    Je kunt helaas niet meer doen dan afwachten en dat is ontzettend zwaar. Hoop dat je snel terecht kunt voor een echo. Ze kunnen met 6 weken echt al wel iets zien volgens mij.

10. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super fijn zo' n vriend! Volgens mij kunnen ze wel wat zien.. met een inwendige echo?

11. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Ilona wat naar en onzeker...Hopelijk kan de VK je morgen helemaal gerust stellen en/of kun je snel terecht voor een echo...
    Denk aan jullie!

12. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Ilona; wat vervelend zeg! Hoop dat het niks is! En vooral je hart hier luchten hoor!

Hier vandaag even lekker dagje op pad geweest! Even bij vrienden langs geweest en daarna lekker uit eten geweest!

morgen ochtend vroeg op en dan naar het Zh voor de eerste afspraak! Ben best zenuwachtig!

Nu nog maar even lekker voor de tv hangen!

13. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Spannend Stormpy! Hoop op een mooie echo!

14. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Ilona wat naar en wat een spanningen...
    Sterkte en suc6 morgen

Stormpje ook succes morgen!

Ik ga even heeeel veel teruglezen... mijn 'straf' voor een paar dagen afwezigheid

15. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    63 % kans op een jongen volgens die stelling van pythagoras ....

Chinese geslachtskalender voorspelde/voorspelt:
    1e een meisje - klopt dus
    2e een jongen - klopt dus
    3e een jongen

Agenda meteen besteld.. thnx voor de tip!
    Had m bij zoon ook :)

16. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heb bij de eerste heel veel gesmeerd maar heb een ontzettend tijgervelletje... smeren met iets wat je lekker vind en geen dure onzin kopen omdat je denkt dat het helpt.. is echt zonde van je geld...

17. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Stompy:
    oh spannend! Heel veel succes!

Jullie zijn lief dat doet me goed :)
    gisterenavond om 21.00 naar bed gegaan op aanraden van mijn vriend. Had een migraine erbij. Normaal liggen we rond 23.00 pas op bed en slapen rond 00.00 of later. Dus voor mijn doen bizar vroeg nu maar gelukkig is het bloeden hier nu een heel stuk minder. Dus geeft moed.
    mijn vriend is echt een schat. Stoer doen maar ondertussen haha. Vorige keer was per ongeluk en hij was in paniek. Ik was er helemaal klaar voor maar hij niet. Hij had twijfels. We hebben gepraat wat hem tegenhoud. Want hij is werkelijk geweldig met kinderen. Ben hem altijd kwijt bij familiefeestjes en dan zoek je de kinderen en ja hoor daar is hij.
    En tja ik ben 30 dus klokje tikt haha. Maar waren logische angsten die hij had. Gepraat en toen besloot hij er toch voor te gaan. Ik wilde samen en niet dat alleen ik erachter stond. En nu gepland zwanger. En nu is ie zo bezorgd.

Born2bemommy
    dat dacht ik al. Ik gebruik nu bodybutters van the bodyshop geweldig! En heb teveel staan dus komt goed. Haha

18. Ehdi

Ehdi Actief lid

21 aug 2014
    218
    280
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hé Ilona fijn dat het bloeden minder is geworden. Ik hoop dat je vandaag voor een echo kunt komen. Rustig aan!

Stormpy veel succes inderdaad.. we wachten af..

19. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Verloskundige praktijk gebeld. Kan begin van miskraam zijn. Maar omdat ik geen krampen heb en alleen hekder rood bloed kan het alle kanten op.

Echo nu is te vroeg om te oordelen over miskraam of niet.
    maandag heb ik een echo staan ben dan precies 7 weken.
    als ik miskraam heb moeten ze dan niks zien maar nu moet mijn lichaam even zelf oplossen.
    zoiets vermoedde ik al.

Als het meer wordt moet ik bellen.
    Als het over is ook
    Donderdag sowieso bellen over wat verder.
    Het is nu te vroeg voor een echo en maandag heb ik hem sowieso dus even lichaam zijn werk laten doen.
    hoop zo dat het goed blijft.

20. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Oh wat vervelend zeg Ilona! Hopelijk gaat het de goeie kant op! Duim voor je.

Deel Deze Pagina