1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hier vanmorgen een echo gehad. Was zo zenuwachtig maar was goed een kloppend hartje! Alleen is iets minder lang al dan ik dacht ben 6+1 en word dus de nieuwe datum 6 september 😁😊

2. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de goede echo!!!

3. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    plassen: hier vooral snachts meer soms wel 3 keer :(. Slaap zl eindelijk een beetje door moet ik er nu uit om te plassen.

eten: Bij de 1e had ik veel zin in appelstroop en at ik voor mijn doen meer chocola. Maar net als bij de eerste nu weer weinig zin in avond eten, het koken zelf vind ik niet zo erg maar vooral iets bedenken vind ik lastig want heb nergens zin in. Probeer overdag wat meer brood, fruit en zelfgemaakte smoothies te eten.

slapen: Ga geregeld als zl naar bed gaat tussen de middag ook even liggen. En S'avonds vaak om 8 uur al op bed.

verder veel last van mn rug en darmen en loop thuis dan ook lekker in mn joggingbroek. Zaterdag kregen we vrienden te eten en heb een elastiekje aan mn knoop gedaan en een lag t-shirt zodat ze het niet konden zien haha.

Morgen de echo maar moet wachten tot 7 uur dus heb de dag al aardig vol gepland om mezelf bezig te houden.

Dingen die je niet mag eten als je zwanger bent?! Als je sommige artikels mag je helemaal niets. Geen koffie, thee, pindakaas, groente uit blik, drop, kaneel en zo zijn er vast nog meer dingen te noemen, boven op alle bekende dingen.
    inderdaad met milkshake zou ik een beetje opletten of het er veel verkocht word, en ik eet bv ook geen vis in een steakhouse. Verder gewoon een beetje opletten.

Ik gooi er weer even 2 leuke slaapkamer vragen in :D

kom de kleine straks bij jullie op de kamer te slapen?

en hoe actief zijn jullie nu nog?:D

Hier komt de kleine bij ons te slapen en twijfel of ik een co-sleeper wil.
    En hier was het afgelopen week even iets minder omdat ik moe ben een misselijk

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Fijn Stormpy dat je een goede echo hebt gehad!

@ilonavp: Super vervelend dat bloedverlies. Ik hoop dat het snel stopt en je volgende week gewoon een goede echo hebt. Ik ga voor je duimen. Nu maar even heel rustig aan doen...

Hier komt de kleine voorlopig bij ons op de slaapkamer. Mijn dochter heeft tot 9 maanden bij ons gelegen en ik vond het heerlijk! Was echt even slikken toen ze naar haar eigen kamertje ging maar het was niet meer veilig in haar kleine bedje omdat ze ging staan.

Seksleven staat hier op een heel laag pitje. Ik heb gewoon geen zin en ben als de dood voor bloedingen. Vriendlief begrijpt het wel dus is hier gelukkig geen issue.

Hier nog 3 weken aftellen tot de eerste echo. Zou zo graag even naar binnen willen gluren of alles goed zit maar helaas dus nog een tijdje afwachten.

5. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Hoi meiden, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Heel voorzichtig meld ik mij hier ook. Ik zal me even voorstellen:
    Mijn naam is Liyana en mijn man en ik zijn inmiddels bijna 2 jaar bezig voor een eerste kindje. Het zwanger worden is bij ons geen probleem maar het zwanger blijven helaas wel. Ik heb hiervoor 3 miskramen gehad dus deze weken zijn heel spannend.. Wat de oorzaak hiervan is weten we nog omdat we nog geen onderzoeken hebben gehad. Hier beginnen we deze maand mee. Stiekem hoop ik natuurlijk dat hier niks uitkomt.. dat het zoals de artsen zeggen 'pech' is en dat we over 8 maanden een gezond kindje in onze armen mogen sluiten.

Volgens de berekeningen ben ik 11 september 2015 uitgerekend. Op 24 januari staat de afspraak voor een eerste echo.

:)

6. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Gefeliciteerd! Ik hoop heel hard dat dit goed mag blijven gaan voor jullie!

Hier ook zwanger na een miskraam, gewoon positief blijven!

7. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Pfieuw, de misselijkheid is nu echt wel begonnen!!
    Maar ben ergens heel blij, want dit is een goed teken :)

8. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Aangezien ik niet meer kond wachten het net me schoonouders verteld en ook me schoonzus. Had gebeld naar de ene telefoon en stuurde via de app na de andere telefoon de foto met daarop jullie worden opa en oma / tante! Ze waren natuurlijk super blij en me schoonvader was zo van de kaart dat tie even alles verkeerd schreef zei tie😜 en ja me schoonzus die kon geen woord uit brengen die ging gelijk huilen😊 nu nog even geduld tot mijn ouders mijn moeder liep namelijk te winkelen haha.

9. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL

Dochter sliep 5 maanden bij ons op de kamer
    Zoon sliep 8 maanden bij ons op de kamer

Deze kleine ws langer omdat we nu niet direct de mogelijkheid hebben een eigen kamer te creeeren. En eerlijk gezegd vind ik dat wel best ook.. geen mensen die aan mn kop zeuren dat het echt de hoogste tijd wordt dat ze naar hun eigen kamer gaan...en roepen dat ik overbezorgd ben omdat ik het niet wil...
    Ik laat me er namelijk ombewust toch door opnaaien en had er vooral bij dochterlief best veel verdriet van....miste haar vreselijk!!!

Hoe actief? Nou euhm... meer dan gemiddeld hahahahaha

10. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Oh gefeliciteerd!! Mooi goed nieuws :)

11. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Een voorzichtige gefeliciteerd!

Hopelijk wordt het een plakker :)

12. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Oh en sex? Normaal zo'n 3x a 4x per week en tot vorige week nog steeds. Maar als het nu goed gaat en de bloedingen niks ernstigs zijn, gaan we het maar even rustiger aan doen ;)

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    stormpy gefeliciteerd met je goeie echo!!

Hier allebei de jongens op onze kamer gehad maand of 4 zeker en deze ook als alles goed blijft gaan!
    kindje heeft 9 maanden warm in jouw buik gezeten en dan is t ook fijn om hem/haar vertrouwd bij je te hebben

14. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Wat fijn, een goede echo Stormpy!

15. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd stormpy!
    Het begint bij mij nu ook te kriebelen.. nog vier dagen!

Ons zoontje sliep eigenlijk maar vrij kort bij ons. Weekje of 4. Misschien zelfs maar 3. Vond het niet leuk en ook moeilijk maar hij sliep in zijn eigen bedje veel beter dan in de wieg.
    Zou het met de volgende echt langer willen in de wieg.

Seks hier ook iets minder.. Na het eten moe en misselijk en in de ochtend voor het werk komt het er echt niet van!

16. Didi78

Didi78 Actief lid

5 dec 2014
    141
    0
    0
    Reisadviseuse
    Wervershoof
    Ilona, hopelijk is het een plakker en gaat het deze week gewoon goed.

Stormpy en Incognito wat fijn een goede echo!

Liyana, gefeliciteerd en welkom!

De laatste dagen zijn mijn darmen onwijs in de weer.
    Hoop dat het allemaal wat rustiger wordt. Wat steken in de onderbuik en als ik nies voel ik het ook goed.

Seks ehhh staat een beetje op een laag pitje bij ons. Heb niet echt veel zin eerlijk gezegd. Gelukkig vindt vl het niet erg.

Nog geen idee waar de kleine in het begin gaat slapen.
    Denk eerst een paar weekjes op onze kamer en daarna lekker in zijn/haar eigen kamertje?
    We denken er nog niet te veel over na, eerst maar een goede echo volgende week. Kan de dagen nu echt gaan aftellen

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Gefeliciteerd Stormpy! Zijn altijd leuke berichten.

Ilona, wat vervelend dat je nog een week zo in onzekerheid moet zitten. Het kan inderdaad beide kanten uit gaan. Duim voor je dat het de goede kant uit gaat.

Liyana, gefeliciteerd en welkom hier. Je bent een naamgenoot, alleen schrijf je het anders ;).

Ik heb nog geen idee of de baby bij ons op de kamer komt. Heb daar nog niet echt over nagedacht. Als je bv geeft lijkt me dat wel handig, of niet?

Sja en wat seks betreft: dat staat hier ook even op een laag pitje. Gelukkig is vl vaak ook moe van zijn werk, dus hoef ik me ook niet schuldig te voelen.

18. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Eindelijk vandaag de 1e echo. Vind het zo super spannend.. En zooo zenuwachtig. Vorige keer MA bij eerste echo.

19. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Succes patries! Duim voor een goeie echo voor je 😊

20. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014