1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Dank je wel Monique en Incognito

2. Minaa

Minaa Lid

4 jan 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stormpy wat fijn van de goede echo. :)

En Ilona wat een onzekere tijd voor jou nu, hoop dat het niks betekend..

Patries veel succes met de echo, dat het maar een mooie echo mag zijn met een krachtig kloppend hartje!

Ben vandaag 6 weken en ik vind dat de dagen voorbij kruipen.. Volgende week woensdag 1e echo.. Kan niet wachten! Blijf bij elk pijntje onzeker of het nog wel goed zit.. :(

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    patries succes Ik duim voor je!!

Hier vandaag ook 6 weken. Ik vind het langzaam gaan maar ik weet het morgen ook al 3 weken dus opzich valt t wel mee..

4. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Oh spannend! Succes en hopelijk alles goed

5. Liyana

Liyana Actief lid

10 aug 2013
    333
    0
    16
    Bedankt meiden! En inderdaad Liana.. Leuk een naamgenootje ;) Ken ik jou trouwens niet van de april 2014 topic of verwar ik je met iemand anders?

@seks: hier staat de seks ook op een laag pitje. Vooral na afgelopen weekend toen verloor ik wat bloed en ik dacht natuurlijk gelijk dat het weer mis was. Maar gelukkig geen bloed meer gezien! Dus voorlopig geen seks meer haha.. Iig tot na de 12 weken als alles goed gaat :p

6. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Dag dames!
    Het valt mij op dat jullie allemaal al vroeg de eerste echo krijgen. Nu is dit mijn eerste keer, en heb ik dus geen ervaring. Maar bij de website van de verloskundige bij ons in het dorp staat dat je pas de eerste intake en echo krijgt met 9 a 10 weken. Dat zou voor mij dus pas half februari zijn. Is dit niet erg laat?

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.170
    113
    #747 Eppo82, 13 jan 2015
    Laatst bewerkt: 13 jan 2015
    Hoi patjuh, ik krijg mijn echo ook pas met 10+4 weken.
    Ik denk ook dat het scheelt of je bij de gyn loopt of de vk en of je miskramen hebt gehad. Dan krijg je vaak wat eerder een echo.

8. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL

Ik had vroeg een echo omdat wij al een tijd bezig waren en nu met clomid zwanger zijn geraakt dus kreeg een echo in het ziekenhuis. Nu ze zij dat alles goed was moesten we een verloskundige zoeken en daar afspraak maken en daar op de site stond inderdaad ook eerste echo rond de 9 weken😊

9. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik had vroeg een echo vanwege mn werk, werk met gehandicapten met agressie. Dit ivm overplaatsing.

10. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Net gebeld naar een vk en heb maandag intake gesprek en dan weer een afspraak maken voor een echo! Beetje jammer dat dat weer niet tegelijk kan.

11. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    hallo allemaal,
    wat schrijven jullie veel zeg :) Gezellig!

Ilona, joe is het met je meis alles weer rustig?

Stormpy, gefeliciteerd, fijn dat je echo goed was :)

Patries, spannend! Laat je weten hoe het is gegaan?

Patjuh, dat is echt heel verschillend hoor, dit is mijn 5de zwangerschap en mijn 4de kindje, bij mijn oudste kreeg ik een echo met 11 weken en een gezond kindje, toen een MK met 10 weken echo ook met 11 weken maar hartje was gestopt met 10 weken helaas, mijn 3de zwangerschap echo gehad met 8 weken ivm die MK en bij de 3de ook pas weer een echo met 9 weken en bij deze weet ik het nog niet maar zal ook rond die tijd liggen ;)
    Sommige dames krijgen ook bij de intake van de VK een echo maar dat is hier helaas niet zo

*Seks, mmm tja, ook op een laag pitje manlief is bang dat hij iets beschadigd ofzo haha wel lief hoor

12. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL

Oooh ik hoop zo dat wij ook naar de vk mogen.. maaarr alleenstaande natuurlijk hoop ik op een mooi hartje.

13. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb de eerste echo ook pas met 9+4. Nog even wachten dus. ;)

@Patries: succes vandaag! Hopelijk kun je straks een mooie echo showen!

Hier een slechte start vanochtend. Op dinsdag passen mijn schoonouders altijd op en toen ik haar weg ging brengen heeft ze de hele auto onder gespuugd. :( Hopelijk was het eenmalig. Ik zal straks even bellen hoe het gaat. Werd er zelf ook hartstikke beroerd van. Pfff, wat een vreselijke lucht... Maar goed, nu dus weer aan het werk.

Fijne dag allemaal!

14. patjuhxx

patjuhxx Actief lid

13 feb 2012
    148
    0
    16
    Nijmegen
    Dankjewel allemaal voor jullie antwoorden! Is nu al een stuk duidelijker :) Gewoon afwachten dus! 9 weken klinkt nog zo ver weg!

15. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Klopt.
    ik heb eerder een miskraam gehad met 12 weken (27 juli 2014) en ook toen vroege echos. Achteraf is het al bij het begin fout gegaan. Ik zou namelijk met de miskraam 16 weken moeten zijj volgens cyclus maar ook dat werd bijgestekd na eerste echo. Was echt hectisch en vreemd.
    en hier ook O.a. omdat miskramen heel veel voorkomen in de familie (3 bij mijn moeder na mijn geboorte steeds op de 16 weken tot 18 weken) mijn tante ook 2 rond de 12 weken en ivm gehandixapten aan beide kanten van de familie.
    dit is mijn 2e zwangerschap en als alles goed gaat 1e kindje.

16. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    fruitvliegje
    hier is het vloeien al veel minder. Nog wel een beetje maar nog steeds helderrood.
    geen weefsels. Het zou kunnen dat het een tweeling is en ik het 2e vruchtje verlies. Heb even geevalueerd met mam en tweelingen zittwn in beide kanten van de familie.
    iom en tante is tweeling en en 2 neven zijn een tweeling ik ben de helft van een tweeling. De 2e kwam er met 6 a 8 weken vanaf.
    mijn neef (gehandicapt) was ook inderdeel van een tweeling en mijn moeder geloof ik ook. Allemaal is maar 1 vruchtje volgroeid. En vorige keer was bij de miskraam ook anders. Dinkerder en wel weefsels.
    nu komt het overeen met wat mam en tante meemaakte met mij en mijn neef.

Vorige keer hevige krampen en nu niet.
    alle symptomen zijn er nog dus ik houd moed.
    ben nog wel bang maar houd moed.

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Patries, hoe was je echo meis?

Liyana, je verwart me met iemand anders. Is er nog een Li(y)ana? ;)

patjuhxx, hier inderdaad ook een vroege echo. Heb 2 miskramen achter de rug.

Ilona, goed dat je hoop houdt! Het kan echt beide kanten uit gaan en de kans is natuurlijk prima aanwezig dat het gewoon goed gaat, of dat het inderdaad 1 van de tweeling is.

18. Minaa

Minaa Lid

4 jan 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen miskramen gehad maar mag toch al met 7 weken komen voor de eerste echo. Vind ik niet erg hoor, vind dit al lang zat duren.. Bij de eerste echt niet zo ervaren! Toen vlogen de eerste weken echt voorbij. ;)

19. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik merk wel dat ik het spannend begin te vinden. Ik heb op zich niet heel veel kwaaltjes en je leest zulke nare dingen hier op het forum. :( Ik merk dat ik daar toch onzeker van word. Nog 20 dagen tot de eerste echo...

20. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Herkenbaar hoor, die weinige kwaaltjes.

Deel Deze Pagina