Net een heel mooi kloppend hartje gezien! Was meteen te zien. Vl zag hem nog eerder dan mij!. Voel me gelijk weer stukken beter!
Wat fijn Patries! Ik las net een stukje over miskramen.. De kans is het grootst met 4, 5 en 6 weken.. Moet ik ook helemaal niet lezen maar is toevallig in mn omgeving iemand die net een MA heeft gehad, lijkt me zo erg.. Denk er continu aan dat dat ook nog kan gebeuren.. Kan echt nog niet genieten van mn zwangerschap..
Patries ooooh super!!! Zo fijn om zekerheid te hebben. Minaa het is ook klote maar hoort erbij. Miskramen komen enorm vaak voor en zelfs hebben vrouwen het vaak niet in de gaten. Zoals vroeg testen positief en toch menstruatie. Dan is het geen valse positieve test want volgens de verloskundige kan dat niet omdat je een bepaalde waarde hcg moet hebben die alleen met zwangerschap er is.
@Patries: gefeliciteerd, superfijn! Wat een mooi moment he? @Minaa: ik snap precies wat je bedoelt. Ik kan me ook helemaal gek maken. Voel ik nog wel iets? Waar zijn mijn kwaaltjes ineens? Waarom heb ik buikpijn? Gekmakend. Feit is dat je er zo niks aan hebt om je zo'n zorgen te maken. Ik probeer (ja probeer, want het lukt lang niet altijd) altijd maar tegen mezelf te zeggen dat er 10-15 % kans is dat het fout gaat (afhankelijk van leeftijd) en dat de kans dat het goed gaat vele malen groter is. Maar ik snap je volledig!
Wat fijn die goede echo's Stormpy en Patries!! Gefeliciteerd! Hier nog steeds weinig kwaaltjes...zit nu zelfs zonder moeite gewoon aan de koffie
Wat fijn dat je er zo goed over kan praten met je moeder, en het lijkt me ook prettig dat ze (ongeveer) het zelfde heeft gehad. mijn duimen draaien voor een gezonde baby voor jullie #knuffel#
Stormpy: Gefeliciteerd met je goede echo! Hahaha, leuk dat ze allemaal zo blij waren! Ilona: Toch stom dat je niet mag komen. Dat gaat in het ziekenhuis wel anders. Hier dus 2 x bloedverlies gehad en lang zoveel niet als jij en mocht toch komen. Hij heeft het vruchtje opgemeten en dat kwam op +/- 5 mm, wat klopt met de termijn. Dat vind ik zo stom aan die verloskundigen he, dat ze je veel minder snel laten komen dan de gynaecoloog. Liyana: Gefeliciteerd meid! jeetje, wat heftig, om nog zo relatief laat steeds een miskraam te krijgen. Hopelijk brengt deze zwangerschap alle geluk met zich mee dat jullie nodig hebben! Patjuh: Bij 9 à 10 weken de eerste echo is heel normaal. Kreeg bij de eerste ook toen 'pas' de echo en bij de tweede met 8 weken geloof ik. Nu zo vroeg door de voorgeschiedenis. Patries: Van harte gefeliciteerd met het mooie kloppende hartje! Slaapkamervragen: Kleine komt denk ik wel bij ons op de kamer de eerste tijd. Bij de oudste 2 ook gedaan, de derde heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen en was gewend 'alleen' te slapen, dus haar hebben we meteen thuis op haar eigen kamertje gelegd. Nu vind ik het toch wel fijn om deze weer bij ons op de kamer te pakken. En eh.... actief in de slaapkamer.... veel actiever dan anders
Hier komt een cosleeper naast ons bed.. Baby heeft 9 maanden in mijn buik gezeten.. Dus daarna ook lekker bij mama.. Dat is wat ze het allerliefste doen en waarbij ze zich het veiligste voelen.. Al is het soms even aanpassen hier en daar Ook veel handiger met voeden zo naast je bed Uit welke regio/stad komen jullie? Ben ik wel benieuwd naar Ik kom uit de buurt van Arnhem!
Ben blij dat ik niet de enige ben hahaha dacht al dat ik raar was Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd! Misschien is het leuk een ♥ achter de namen te zetten in de lijst?
Cosleeper overweeg ik ook, maar vroeg me laatst af... hoe doe je dat s avonds? Ga je de tegelijk met de kleine naar bed of slaapt de kleine beneden tot papa en mama ook gaan slapen?
Incognito: nou ze zei ook omdat ik gisteren precies 6 weken was dat er qua hartslag misschien nog niks te zien was. Tevens heb ik heel erg veel overgewicht wat het ook niet makkelijker maakt. En als ik vloei konden ze sowieso nog niet zien of ALS het een miskraam zou zijn alles weg was. Vandaar dat ze willen wachten tot het weg was. Als ik donderdag bel heb ik kans dat de echo vervroegd wordt. Ik moet sowieso naae ziekenhuis voor de echo. Tilburg afdeling terra. Maar is nog wel van de verloskundige volgens mij. Maar hierna zal ik denk ik wel bij de de gyneacoloog moeten lopen als ze me gaan wegen etc. Ik heb namelijk ongeveer 70 kg overgewicht. wat ook weer bloedingen kan geven. Trouwens erg fijn topic hier. Jullie zijn lief Baby op kamer: geen idee. De deur van de kamer die babykamer wordt ligt tegenover onze deur dus makkelijk bereikbaar. Maar cosleeper sowieso niet. Aangezien ik megaveel draai in bed en bang ben de baby te pletten. Ik heb wel een wieg aangeboden gekregen om te lenen om in onze slaapkamer eebij te zetten maar verder niet over nagedacht. Ik mis de sex nu al haha dus dat zal niet minder worden dan nornaal pff ben blij als de vloed over is en ik bij de vk geweest ben en er duidelijkheid is. Haha maar dan wel voorzichtiger daarna
ilona dat maakt toch niet uit of je overgewicht hebt of niet als ze de echo inwendig maken? mijn baarmoeder ligt achterover gekanteld en dus ook zeker inwendig eerste echo! wel heftig zeg zulke 'late' miskramen pfoe snap dat je daardoor nog meer onzeker bent ik woon tussen helmond en venlo. nog in brabant