Wow Incognito gewoon al een week. Bij mij was die vandaag pas positief. Terwijl ik gisteren al heeeel licht streepje dacht te zien op de kv test 2v5. Maar clearblue nog aangaf niet zwanger. Maar vanmorgen nog kv test en streepje was nu duidelijker. En clearblue gaf wel degelijk zwanger aan. Had deze maand al zo'n voorgevoel dat het ging lukken! Wel toevallig dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn!! En Liana ja ik mag me eindelijk melden.. Was wel afzien hoor de afgelopen dagen. Vriendin afgelopen maandag bevallen en dan is het ook weer moeilijk.
Wat leuk dat je erbij komt Patries! Zag vanochtend op het NOD forum je test voorbij komen! Wij gaan verder ook nog niets zeggen vandaag bij mijn schoonfamilie hoor. We wilden het gisteren eigenlijk ook niet vertellen, maar omdat mijn ouders bedacht hadden vandaag een verre vakantie te boeken rond aug/sept. hebben we het toch maar uit de doeken gedaan. Lijkt me echt verschrikkelijk als mijn ouders er niet zijn bij de geboorte. Hier ook vlagen van misselijkheid. Herken ik niet uit mijn vorige zwangerschap. Merk wel dat het met de dag meer en intenser wordt. Hoop dat het te doen blijft! En anders maar.. wat moet dat moet! Ik zit nog teveel in euforie om het vervelend te vinden Dus.. vanmiddag weer mijn poker gezicht op en de wijn doorschuiven naar vriendlief! Fijne dag allemaal!
Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd! Hier ook verteld.. alleen mn schoonzus reageerde enthousiast... de rest een beetje van: oke nou leuk.... iemand anders nog iets boeiends te melden?... Was er wel een beetje verdrietig van maar ben niet anders gewend.. Hihihi incognito hier nog zo'n testjunk.... lang leve de goedkope testen van de action! Scheelt me klauwen vol geld
Born2bemom; wat sneu zeg zo hebben ze hier bij de tweede ook gereageerd bij m'n schoonouders. Snap dat het je verdrietig stemt zeg.
patries; ik ben gewoon een test addict Ik hoop dat we allemaal gewoon een goede zwangerschap hebben nu.
Hoi hoi, ik wil,mij ook aanmelden. Omdat mijn cyclus niet helemaal stabiel is/was is precieze datum beetje lastig nu maar volgens gemiddelde berekening komt het op 2september. Gefeliciteerd mama"s!
Whaaa wat kletsen jullie veel! Kan het bijna niet teruglezen, maar even een korte reactie... @ Patries en Jolien welkom en gefeliciteerd! @ Monifique; Hoe reageerden je ouders? Snap dat je ze dan hier wilt hebben hoor! @ Born2bemom; He wat jammer dat ze zo koeltjes reageerden. Snap dat je daar verdrietig van wordt. Kwam het misschien nog niet helemaal binnen? @ Incognito; Haha al die testen! Lopen wel mooi op! Ik heb ml er net op uitgestuurd in de sneeuw om een Clearblue inducatietest te halen, leuk voor in het fotoboek! Zal hem straks showen! Hier weten alle ouders en broers en zussen het nu. Het vertellen was erg leuk en de reacties priceless! Hebben er een paar leuke foto's van gemaakt. Nu weer 3 weken geheim en dan komt de volgende lichting na de eerste echo. Wanneer vertellen jullie het verder?
Hoooooi.. Mag ik me ook aanmelden hier:d Sinds gister positieve test.. Toch nog.. Dacht dat ie negatief was.. Toen ik hem later weer erbij pakte was hij ineens positief!! Ik dacht nog aan een indroger maar vanmorgen ook positief al duurde het wel lamg voordat de streep er kwam te staan maar zeker tussen de 5 en 10minuten! Ik lees dat de kv testen laatste tijd vaker laat positief worden.. Straks een cb halen! Mijn uitgerekende datum is als het goed is 9 september.
Wat spannend Eefje! Gefeliciteerd! Leuk Sanne dat jullie ouders broers en zussen het al weten. Bij ons weten ze het nu ook. Super leuke reacties gehad! De feestdagen hebben wel mee gespeeld met het zo vroeg al vertellen anders hadden we nog wel even gewacht denk. Nu de eerste echo afwachten vind het best spannend en duurt nog zo lang! Hebben jullie al veel last van kwaaltjes? Ik voel alleen mn borsten en ze zijn groter en krijg na het avond eten wat last van mn buik. Verder is mn eetlust minder en ben ik elke dag vet vroeg wakker (niks voor mij). Valt dus nog heel erg mee. Hoe is dit bij jullie?
Ja wij wachten met vertellen tot na de echo.. Bij de eerste wist iedereen het al snel.. Ik vind het nu toch wel leuk om het nog even voor ons drietjes te houden.. Al krijgt Zl er nog niet zoveel van mee.. Ik heb ook bijna geen symtomen hoor.. Ik had wel het gevoel dat het raak was.. Maarja of dat een gevoel is of een hoop. Ik had na ei ineens pukkels op mn rug. Was een paar dagen kei sjaggie. Krampjes en steekjes. Mijn baarmoeder mond is hard. Geen grotere of pijnlijke borsten..Had ik met zl ook niet. En voor alle dames hier nog... Gefeliciteerd! Super spannend allemaal (weer) Ik heb wel meteen twijfels of ik het allemaal wel ga redden straks met 2 kleintjes.. Ben vaak ook weken alleen door werk van manlief.. Maarja de roze wolk overheerst.. Straks hopelijk twee van die prachtige kindjes die lekker samen kunnen opgroeien!
Gefeliciteerd Eefje! Welkom! @Sanne Mijn ouders waren natuurlijk super enthousiast! Verbaast ook dat het zo snel is gegaan met alle medicijnen en hulp van het ziekenhuis! Hier een paar 'kwaaltjes' maar totaal niet erg en overheersend aanwezig. - Slecht slapen en vroeg wakker. - Na het eten echt opgeblazen buik. - Misselijk/leeg gevoel maar geen zin om te eten. - Jeuk/gevoelige borsten. Zoals ik al zei. Alles minimaal. Maar had ik bij mijn zoontje ook.
Mijn zoontje is trouwens van Juni 2013 eefje. Zie dat die van jou van Mei 2013 is. En nu ook beide rond dezelfde tijd! Wat grappig!
Welkom nieuwe dames! Even snel een mobiele reactie. Ben onderweg naar Duitsland en heb zo geen internet meer. Ik ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben met weinig kwaaltjes. Stelt me wel een beetje gerust. Hier nog een test addict trouwens😅 Zal vanavond of morgen ff uitgebreider reageren. Fijne dag!
Leuk idd monifique!! Aan het kerstdiner had mijn zus het over een vriendin met een tweejarige en een baby whaha ze zei.. Nou als ik jou was dan wachtte ik mooi nog even... Ik dacht je moest eens weten.. Ik moest ook erg mn best doen om geen rood betrapt hoofd te krijgen Ik had gister trouwens ook.erg opgezette ik buik.. Dit had ik ook bij mn zoon.. Darmenbuikje
Hier dus de testen van de afgelopen week (de onderste twee zijn van vanmorgen) en onze kerstboom met daaronder de eerste babykleertjes! Gekregen van mijn schoonmoeder en ouders! Met betrekking tot klachten: - Moe (vooral na 8 uur knap ik finaal af) - Gevoelige borsten en jeukende tepels (loopt ook een hele metrokaart aan aders overheen) - Flinke darmenbuik (kan mijn broeken 's avonds al niet meer dicht krijgen) en soms ook wat buikkrampen - Af en toe uit het niets kokhalzen, maar hierbij niet misselijk - Emotioneel bij zielige films of soms zelfs dingen die helemaal niet zo zielig zijn! Al met al valt het me gelukkig reuze mee! Vooral genieten dus!
hallo dames ook ik mag me bij jullie melden! 8 september uitgeteld van de 3e! hebben al 2 zoons. ben benieuwd of we een derde zoon erbij mogen krijgen of misschien een dochter deze x. mn gevoel zegt een zoon! heb ook weinig kwaaltjes. alleen aderen op mn borsten sprongen er zo uit en vanaf eisprong dacht ik al steeds zwanger te zijn heel vreemd! heb mn test van vanochtend erbij gedaan!