1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd patries.. Mooie echo!

2. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Savonds weet ik nog niet.. Ik denk dat ik mijn man een soort hekje laat maken.. Zodat hij/zij er dan niet uit rolt als wij er niet liggen.. Maar ik wil sws de.eerste weken de kleine lekker dicht bij houden.. Wij hebben beneden straks een rieten hangwieg in de woonkamer.. Maarja zien we dan wel..hangt ook van de baby af.. Hoeveel mamahonger ie heeft haha mijn zoon was een plakbaby..

3. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Patries, gefeliciteerd!!! Echt super!

Hier: morgen laatste dienst op werk met agressie.
    Volgende week nieuwe uitdaging! Heb er zin in!
    Zijn jullie soms ook draaierig? Ik ben dat de laatste paar dagen 's ochtends veel een 's avonds echt moe!
    K ga morgen een buikfoto maken denk k.

4. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hier zal het helaas niet gaan dat de baby op onze kamer slaapt die is daar te klein voor kan er net langs 😊

En ik kom uit Rotterdam ☺️

5. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik kom uit Hulst, zeeuws vlaanderen.

6. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik woon in de buurt van Utrecht

7. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik ben niet alleen draaierig (van mezelf al lage bloeddruk 55-90) maar ook misselijk. Al 2 kg afgevallen hierdoor. Weeg nu nog maar 50,5 :( jammer want kan die extra kilo's goed gebruiken.... Grrr hoop dat snel over is.

Wat goede berichten en mooie echo's gefeliciteerd allemaal.

Kindje op slaapkamer of eigen kamer. We hebben in nieuwe huis straks ruimte zat eerste kindje dus denk dat praktijk dat uitwijst. Ledikantje is zo verplaatst.

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.170
    113
    Gefeliciteerd patries met je mooie echo!

Baby komt hier ook op de slaapkamer. Ook uit 'nood', we hebben geen kamer over.:)
    Gelukkig is de slaapkamer ruim genoeg om een babykamer te maken (bedje commode en kledingkast).

9. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik woon tussen utrecht en arnhem in :)

Hier komt de baby gewoon op eigen kamer, dat is echt naast die van ons. Ik word snel wakker van elk zuchtje en heb het bij de eerste geprobeerd, maar op onze kamer gaat hem niet worden.

hebben jullie een voorgevoel welk geslacht het wordt?

Hier ook 2x de echo op de 2e afspraak gehad, nu belde ik de VK en doen ze al een echo bij de intake, gewoon omdat het kan :) dus nog 2 weekjes wachten en dan weten we of alles goed is!

10. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Patries gefeliciteerd met je goede echo!
    Ik ben van plan om de kleine straks meteen in zijn of haar eigen kamer te laten slapen .
    Ik ben benieuwd hoe dat gaat !
    M'n zoontje was best een slechte slaper het eerste jaar . Op aanraden van de verloskundige sliep de kleine toen overdag op schoot of in de box . Daar had ik dus nooit aan moeten beginnen.
    Snachts sliep hij hooguit 2 uur achter elkaar en overdag was hij ook erg veel wakker... Na een maand of 4 wilde ik een draagdoek proberen maar daar kreeg ik m niet meer in . Om hem te laten ging vaak ff rond rijden.
    Nu hoop ik dus dat het me lukt om steeds na de voeding ff te knuffelen en dan m'n kindje weer in zijn of haar bedje te leggen ...
    Ben zeer benieuwd !
    Hebben jullie nog dingen die jullie anders willen gaan doen deze keer?
    O ik woon vlakbij den haag ;)

11. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik weet nog niet wat ik wil met de beeb. Gelukkig nog tijd genoeg om daar over na te denken.

Ik kom uit Overijssel (Zwolle).

12. Jertedan

Jertedan Lid

4 nov 2014
    67
    0
    6
    Vrouw
    Ons huis staat momenteel 2 maanden te koop (wonen in Breda). Het is eigenlijk het huis van mijn vriend. Ik ben bij hem ingetrokken. Het is op zich voor ons samen goed te doen, en zelfs met 1 kindje gaat ook nog wel want we hebben 2 slaapkamers, maar het is wel passen en meten, met name in de woonkamer met box en in de gang met de wagen... Het is een benedenwoning, en over de breedte zijn het eigenlijk 2 woningen, maar de ruimte zit vooral in de slaapkamers. Groot voordeel is dat we een grote tuin hebben en dat is voor onze grote hond (Sint Bernard) wel erg fijn. Maar doordat alles beneden is en onze slaapkamer deur altijd open is, is het voor ons geen optie om kindje op de kamer te leggen als er ook nog af en toe en hond binnen stiefelt.

Hopelijk kunnen we het verkopen en vinden we iets voordat ons kindje er is, maar daar durf ik eigenlijk niet vanuit te gaan.

13. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    nou hier geen goed of slecht nieuws eigenlijk. er was een vruchtzakje en een dooier zakje te zien maar nog geen hartje, ik ben dus minder ver dan gedacht. Ik heb voorzichtig gevraagd of hij leeg kon zijn maar ze zei omdat hij gegroeid was dat dit niet het geval is. Ze zei dat ik niet verdrietig moest zijn omdat het nog alle kanten op kan. Over 2 weken moet ik opnieuw komen. Dus een spannende 2 weken.

14. priscil

priscil Bekend lid

22 aug 2011
    713
    1
    18
    Jeetje kleinmonster dat is Baalen zeg ! En hoe ver ben je nu?
    Nu moet je dus nog 2 weken in spanning zitten ....
    Sterkte met wachten

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.170
    113
    Wat een onzekerheid kleinmonster, hopelijk over 2 weken een mooie echo!

Hier even ego: ik heb toch een pretecho laten maken, anders had ik nu nog 4 weken moeten wachten, ik vond het echt te lang. Mede omdat ik niet misselijk ben, terwijl bij mijn vorige 2 zwangerschappen ik vanaf 5 weken al boven de pot hing.
    Maar een mooi kloppend hartje en redelijk op de termijn waarop het zou moeten zitten (6w5d). Ik ben blij:D

16. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    waarschijnlijk nog net geen 6 weken. Ze zei dat er waarschijnlijk met 5 dagen een hartje te zien is maar dat het er om hangt dus liever over 2 weken want dan moet hij echt te zien zijn

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ah bah, nog langer in onzekerheid. Dikke kans dus dat je te vroeg bent, zeker als je nog net geen 6 weken zwanger bent. Duim voor je dat je over twee weken een mooi hartje te zien krijgt.

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je een pretecho hebt laten maken. Wat super fijn dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien! :)

19. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Kleinmonster: hopelijk over 2 weken goed nieuws!!
    Eppo: heerlijk nieuws!!! Gefeliciteerd!

Hier: had nog een kv test over en gedaan. Streep kwam wel, maar lichter dan voorgaande keren. Zal waarschijnlijk door hcg komen. Eigenlijk had k t niet moeten doen.

20. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    Nou mijn baarmoeder ligt ook gekanteld en ik heb heel veel buikvet. Daar hadden ze vorige keer al moeite mee namelijk.

Deel Deze Pagina