Even een paar dagen weinig zin gehad om achter de laptop te kijken, dus had even behoorlijk wat te lezen. Ik zag 2 slaapkamer vragen.... de kleine komt niet bij ons op de kamer. Actief, ja best wel ondanks dat ik me 's avonds beroerd voel. Ergens in de middag begin ik meestal wat minder te worden en 's avonds doe ik weinig anders dan rustig zitten/liggen. Liyana... Gefeliciteerd en ik hoop dat het dit keer wel goed gaat. Patjuhxx.... ik krijg ook geen vroege echo, de 1e echo die de vk hier doet is altijd de termijnecho ergens tussen de 9 en 12 weken. Ik mag pas als ik 10+1 weken ben. Hier is het eerst een echo en counseling en dan rond de 12 weken pas de intake, terwijl het bij de meeste eerst intake is en dan echo. Dit verschilt dus echt per verloskundigepraktijk. Ilona... goed die hoop houden, zeker als het bloeden nu al minder is. Dat van de tweelingen hoor je vaker dat er 1 vruchtje vroeg af komt terwijl de andere gewoon blijft zitten. Kleinmonster... lastig die onzekerheid maar over 2 weken is er vast een mooi hartje te zien. Wat leuk om al die goede echo's te horen, ik moet nog 4 weken wachten en ben stiekem al aan het aftellen. In de envelop met info zat een stukje over de pretecho, wie gaat dit doen? Ik wil zelf beide dus de geslachtsbepaling en de 25-27 weken. Ik dacht dat het duurder zou zijn maar vind 100 euro totaal voor beide nog wel mee vallen eigenlijk.
hoop dat jullie snel een goed plekje vinden voor jullie gezinnetje en dat jullie snel kopers hebben voor dit huis
Kleinmonster heh dat is vervelend. Hopelijk volgende keer beter. Eppo82 oh fijn! Toch fijn dat je zekerheid extra hebt. Zelf ben ik al 5 weken duizelig. En hongerig. Soms zelfs tot bijna flauwvallen toe.
wat leuk dames, we komen vanuit het hele land! wij wonen ook in Overijssel vandaag moeders voor moeders gehad en mag al beginnen, mijn test was duidelijk genoeg! Yeah! kreeg er ook een wikkeldoek bij, altijd leuk cadeautjes trouwens dames, gaan jullie ook naar "de negenmaandenbeurs"? Ik ga samen met mijn moeder vrijdag 27 februari als alles goed gaat ben ik dan 12 weken groetjes fruitvliegje
O gaaf zeg eppo82 gefeliciteerd ... Ik was ook van plan om zo'n pretecho te laten maken ... Maar ik was bang dat ze misschien nog niks zouden zien en daar zou ik dan echt gestrest van raken . Dus toch maar ff 2 weken wachten Zo Zeeuwse 100 euro valt zeker mee ! Ik ga hier bij het echocentrum ook maar even kijken of ze zo'n aanbieding hebben. Ja fruitvliegje de negen maanden beurs ik kan haast niet wachten ! Als het goed is ben ik dan zo'n 13 en halve week dus ik ga toch proberen een geslachtsbepalende echo te laten doen tegen die tijd, Ik weet dat het nog niet zeker is dat het het dan kunnen zien maar proberen kan altijd! Zoooo en dan ga ik helemaal los op de beurs . 3 jaar geleden op de negenmaanden beurs vond ik het ook leuk maar ik was al zo'n 7 maanden zwanger toen en ik had alles al gekocht... Weten jullie eigenlijk of er nog meer leuke zwangerschaps beurzen zijn? 3 jaar terug was er ook een hele leuke zwangerschaps beurs van wij jonge ouders dacht ik , in Utrecht! Dat vond ik nog leuker dan de negenmaandenbeurs. Maar volgens mij was dat eenmalig
Helma, herkenbaar. Ik deed vrijdag ook nog een test en die was ook lichter. Schrok me helemaal wezenloos. Maar waarschijnlijk komt het idd door de toename van hCG. Niet meer testen hoor, ga ik ook niet meer doen. Heb er wel van geleerd Pretecho, wij gaan waarschijnlijk met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen. Fruitvliegje, je test ziet er goed uit! Lekker zacht zijn die wikkeldoeken inderdaad. Ik heb er twee, de vorige keer dat ik meedeed eindigde in een ma.
Ilona: Jeetje, wat een verhaal. Sterkte met wachten dan maar meid! Kleinmonster: Oef, niet wat je wil zien en horen.... Hoe ver ben je volgens je eigen telling? Ook iets minder dan 6 weken? Eppo: Gefeliciteerd meid! Fruitvliegje: Gefeliciteerd met je mooie MvM test! Té toevallig, allebei zwanger van onze vierde en ik ga ook de 27e met mijn moeder naar de 9 maanden beurs Pretecho: Hebben wij bij alle kids laten doen, dus bij deze ook. Bij de jongste hebben we met 13 weken in Lommel laten testen wat het geslacht was, bij de jongens met 16/17 weken en bij alle drie later in de zwangerschap nog een mooie pretecho Gewoon omdat het zo leuk is! Regio: Midden Limburg Geslacht: Ik denk nu echt een jongetje. Vannacht een enge droom gehad, kreeg een miskraam al best ver, was echt al een heel kindje van zo'n cm of 5 in foetus houding en het was een jongetje. Ben echt de hele dag al van slag omdat ik droomde dat het mis ging...
Meiden! Mijn werkweek zit er weer op en ben in die dagen altijd iets minder actief. Zag nog iemand met een kloppend hartje voorbij komen! super al dat positieve nieuws. Wij zijn vrijdagmiddag aan de beurt. Als alles goed mag gaan ga ik ook nar de negenmaandenbeurs. Vond het wel een gezellig uitje en met name de korting en inspiratie bij de geboortekaartjes vond ik destijds leuk! Hier trouwens iemand uit de Betuwe!
ja ook ik ga naar de 9 maandenbeurs.. waarschijnlijk de 26e samen met mijn moeder.. Gezellig dagje uit. Waarschijnlijk doen wij gewoon met de 20 weken echo de geslachtsbepaling. Ben zelf overtuigd van een meisje.. Vl van een jongen. Ben al zo benieuwd!!
Incognito, dat is wel heel erg toevallig Pretecho, wij hebben het ook bij alle kinderen laten doen, het is zo leuk om de kleine weer te zien We gaan proberen of we met 15/16 weken een echo kunnen laten maken en hopen dan ook nog horen of we een prinsje of prinsesje krijgen dat maakt het nog leuker.. als deze kleine beeb maar niet zo eigenwijs is als onze dochter daar zijn we 3x voor terug geweest voordat we wisten dat het een meiske werd.. en dan kan ik lekker gericht gaan shoppen! wat leuk dat jullie ook naar de negenmaandenbeurs gaan ben benieuwd, ben er zelf nog nooit geweest namelijk
Liana, dank je wel! we gaan met de dames hier voor plakbaby's, geen MA hier dit jaar doen we gewoon niet aan! alleen gezonde baby's (wishful thinking)
Ik heb vanaf het begin het gevoel dat ik een meisje krijg. En wij willen het ook zo snel mogelijk weten .. Ik wil ook graag naar de Negen maanden beurs als alles goed blijft gaan.
Wij Hebben vorige keer geen pretecho gedaan. Maar zou deze keer wel willen. Duurde vorige keer na de 20 weken echo echt lang.. en daarna was de beeb eigenlijk te groot om mooi in beeld te krijgen.
Daar houden we het op fruitvliegje! Ohh Helma, het begin is er leuke foto! Bij mij is er nog niets te zien.
sommige denken dat we verder zijn of een tweeling. Ben er best trots op, maar is moeilijker om te verbergen.