Zo Helma, dat is al aardig buikje. Hier is alles nog plat. Pas zelfs mijn maatje 25 spijkerbroek nog. Ik kom trouwens ook uit omgeving Zwolle.
Hoi meiden, Ik ben gisteren op het werk flauwgevallen. Nog nooit gehad, ook niet tijdens eerste zwangerschap. Ik ben enorm geschrokken. Zelfs bang dat het weer gebeurt. Ben bij arts geweest en heb met verloskundige gebeld. Beide zeggen dat het heel vervelend is maar dat ik me geen zorgen moet maken. Komt vaker voor in het begin van de zwangerschap door plotselinge daling in bloeddruk of laag suikergehalte. Ik vind het echt heel eng. Heb me ziek gemeld en neem vandaag ook rust. Heeft iemand er hier ervaring mee?
Tientje, wat vervelend zeg! Ik weet dat het vaker voorkomt, het is mij nooit gebeurd, maar een vriendin van mij wel. Inderdaad toen door lage bloeddruk. Regelmatig wat drop eten helpt!
Oh jee. Dat is zeker schrikken! Goed dat je vandaag je rust pakt.. ik had het vroeger altijd. Kwam Door lage bloeddruk. Maar moet zeggen dat ik het al zeker 10 jaar niet meer heb gehad. Af en toe iets zout helpt. Bijv. Een zout dropje. Rustig aan!
Ik ga gemiddeld zo"n 3x per jaar plat. Zoute drop helpt, naturel chips en als je je licht in je hoofd voelt ga dan even liggen met je benen omhoog. Ook als je flauw gevallen bent. Dan stroomt er extra bloed /zuurstof naar de hersenen. Kom daarna rustig overeind.
Even snel een ego berichtje hier. ER ZITTEN TWEE KINDJES IN MIJN BUIK Allebei ongeveer 1 cm en een goede hartslag. Dat stemde haar erg positief. Over twee weken weer een echo en als die ook goed is, word ik doorgestuurd naar de gyn. Ben natuurlijk hartstikke blij, maar ook volledig in shock
Whaaaaa Liana hoe super gaaf!!! Kan me voorstellen dat je in shock bent... ik zou volgens mij een dagenlange lachbui krijgen... ik zou het wel heeeeel leuk vinden
Wow Liana wat een super goed nieuws!! Kan me wel voorstellen dat het een shock was. Misschien dat je daarom al wel zo vroeg positief testte!! Gefeliciteerd!!
Wauw Liana! Gefeliciteerd! Ik kan me voorstellen dat je in shock bent. Had je er zelf aan gedacht of komt het bij jullie in de familie voor?
Wow liana wat gaaf Dubbel gefeliciteerd ! O tientje dat is Baalen zeg . Goed dat je even niet naar je werk bent gegaan ff rustig aan doen Sterkte
Vanmorgen toen ik m'n zoontje naar de psz bracht vroeg z'n juf of ik zwanger was.... Lastig is dat altijd he ! Ik kom ook zo onwijs veel aan... M'n buik is ook echt opgeblazen ( stoelgang is ook minder ) Ik heb ook maar gewoon gezegd hoe het zit dat het nog heel pril is maar ik een kampioen ben in dik worden... Hoelang kan ik het nog geheim houden op m'n werk ???