Ik mag ook "pas" de 29ste. Maar de tijd vliegt joh! Is nog weekje werken weekend vieren en dan is het al zover. Verbaasd mij wel dat er zulke grote verschillen zijn in de weken (losstaand van speciale mediche indicaties). Maargoed met dikke 9 weken zal hartje vast goed te horen zijn, en hoef ik mij minder snel zorgen te maken of alles wel goed komt
Ja ik ben natuurlijk een vreemde eend in de bijt he. ik heb de 1e echo/termijnecho ook pas later (10+4) maar heb een pretecho laten doen. Vandaar dat ik al een echo heb gehad
Gefeliciteerd met de goeie echo Monifique! Hier heb ik nog niet echt last van symptomen.. Ik ben wel heel moe! Doordeweeks lig ik al voor 9 uur in bed terwijl ik normaal pas rond half 11 naar boven ging. Verder af en toe last van mijn darmen en is mijn buik erg opgezet. Over 6 daagjes heb ik de echo.. Ben dan 7w1d.
Sinds vanochtend ineens af en toe last van bruine afscheiding Ik hoop zi dat het niets is maar met mijn verleden vrees ik het ergste.
Het is nu weg.. Hopelijk komt het niet terug. Gisteren heb ik heel veel gelopen dus misschien dat het daardoor komt?
Ah liyana dat is schrikken idd. maar kan ook oud bloed zijn. Ikzelf heb morgenvroeg de 1e echo. Ben dan precies 7 weken. na de bloeding precies een week geleden die 4 dagen duurde hoop ik dat het allemaal goed is. Mijn beste vriendin gaat mee want mijn vriend kan geen vrij krijgen omdat het een klein bedrijf is waar iedereen alles van elkaar weet. Als alles goed is gaat hij de 2e keer mee. Nu mijn maatje morgen mee. En ik ben zo zenuwachtig pfoe.
Ilona; snap wel dat je zenuwachtig bent! Hoop ook voor jouw een mooie echo. Fijn dat een vriendin met je meegaat! Zal voor je duimen
Ik hoop dat het oud bloed was. Ben iig blij dat het nu weg weg is! Spannend hoor en gelukkig dat er iemand met je meegaat. Veel succes!
Spannend morgen, mijn duimen draaien voor een goeie echo meid!! Liyana, gelukkig is het weg laat het maar weg blijven.... Hier, we hebben het de familie verteld vandaag ik heb al zoon groot buikje dat het niet meer te verbergen valt.. nu hopen dat alles goed blijft gaan.... hoop dat ik snel een echo afspraak kan maken!! iedereen een fijne zondag nog, groetjes
Liyana, das schrikken. Ik heb donderdag avond en vrijdag ook wat bruinverlies gehad. Had de vk gebeld en die zei dat het waarschijnlijk oud bloed is. Dikke kans dat dit bij jou ook zo is. Zeker als het nu weg is. Ilona, spannend morgen! Heel veel succes! Hopelijk een mooi kloppend hartje! Helma, hier geen ervaring met lenzen gelukkig. Ik had gisteren avond verschrikkelijk last van mijn darmen. Kon bijna niet meer rechtop zitten. Herkenbaar? En tips ter verlichting van de pijn? Kan gelukkig wel redelijk goed naar het toilet, dat scheelt weer. In de avond steeds heel onrustige darmen, maar gisteren was wel het dieptepunt.
Hier vanavond last van gehad, lekker kruikje op mijn buik help wat en ik masseer mijn darmen wat. Goed blijven drinken. Ik ga morgen de huisarts eens bellen loop nu al week rond met verhoging en koorts tussen 38.2 en 39,2 . Had verwacht dat het wel af zou zakken, maar schiet nog niet op. Ilona: succes morgen, op een mooi kloppend hartje.
Helma, nee geen problemen met mijn lenzen. Sinds gisteren meer vermoeid, vindt het maar niks. Maarja kan niets anders doen dan eraan toegeven he. Misselijkheid komt in vlagen. De ene dag nergens last van en de volgende kan ik de hele dag last hebben gewoon zo'n rot gevoel de hele dag door. Bij ons ook morgenmiddag de eerste echo, vl gaat mee. Spannend maar ben nog niet zenuwachtig. Enige wat mij beetje zorgen baart is steeds dat rare gevoel in mijn onderbuik bijna de hele dag door (veel aan de linkerzijde) soms alsof je ongesteld bent en soms steken. Als het maar niet buitenbaarmoederlijk is.... (darmen zijn wel enorm aan het rommelen) Kan niets anders doen dan afwachten en duimen.
Hier was het vanmorgen ook ff schrikken. 1e keer dat ik ging plassen nog nergens last van. 2e keer bruinige afscheiding. Daarna nog keer geweest was er niks. Moet ik me zorgen maken? Heb geen echte krampen. Maar meer omdat ik niet naar de wc kan. Misschien is dat het probleem? Daar denk ik nu nl aan. Aangezien al mijn andere klachten nog in ruime mate aanwezig zijn!