Lyana; dat is schrikken! Hoop dat het weg blijft inderdaad! Ilona; snap dat je zenuwachtig bent, hopelijk een prachtig mooie echo dadelijk! Jolien; inderdaad maar even bellen dan. Voel je je ook ziek? Fruitvliegje; wt leuk! Hoe reageerden ze? Die buik is herkenbaar, zou t zijn omdat het de vierde is? Didi; ook vandaag de eerste echo!!hopen op een mooi kloppend hartje
Hier; vanmiddag tweede echo. Ben er wel blij om, want voel nog maar zo weinig dat ik er de kriebels van krijg....
spannend veel samen met mij een echo vandaag! ik ben echt zenuwachtig!! jullie ook? hopelijk is alles goed voor ons.. ik heb m om 10:45 lyana jeetje schrikken zeker met jou voorgeschiedenis maar dat t is weggebleven is iig al een goed teken! duim voor je dat t goed blijft gaan fruitvliegje ben benieuwd hoe ze reageerden! wij zullen t nu ook deze week bekend maken.. ben benieuwd hoe iedereen reageert liana ik heb ook zo'n last van me darmen! zelfs dat ik er paar dagen terug snachts wakker van werd! niet fijn he
InCognito, Didi78, ilonavp en Wonderbaby1: veel plezier en succes bij de echo! Hier nog 2 weken wachten tot de eerste echo.
dat lijkt nog lang he jackie maar vind de tijd wel echt al snel gaan! woensdag weet ik t al 4 weken heb toen al heel licht positief getest! hoop dat t voor jou ook snel gaat! bedankt trouwens
goedemorgen allemaal, Liyana, hoe is het nu? alles verder weg gebleven? heeft het duimen geholpen? InCognito, Didi78, ilonavp en Wonderbaby1, veel plezier bij de echo straks krijg je dan ook al een fototje mee? Reactie van vrienden en familie, alleen maar positief eigenlijk, (nog) niets negatiefs gehoord mijn oudste dochter is al dingen aan het zoeken die oma zou kunnen maken voor de nieuwe baby en de andere 2 vertellen zelfs tegens mensen op straat dat mama een baby in haar buik heeft echt schattig Verder hebben een paar nichtjes en mijn zusje al op facebook gezet dat ze een nichtje of neefje erbij krijgen dus volgens mij is hij/zij nu al meer dan welkom echt een super gevoel!! We wilde eigenlijk wachten tot een goed moment maar op de verjaardag van oma kon onze oudste zich niet inhouden, we waren en niet boos om was best schattig "hey allemaal, moeten jullie is luisteren ik krijg er nog een broertje of zusje bij!" door het hele huis hahaha iedereen lachten ahh echt?!? wat leuk! hoop dat ik niemand vergeten ben groetjes
hallo meiden ik heb me een beetje afzijdig gehouden, merk dat ik dat nu erg prettig vind, even niet te veel met baby dingen bezig te zijn. Richt me nu even op een nieuwe kamer van ons zoontje. de kleine probeert me volgens mij wel te vertellen dat alles goed is want ben bijna de hele dag misselijk en heb moeite met eten maar moet wel iets binnen krijgen en ben ook erg moe. En draag veel mn bril ipv mn lenzen. Maar bij elk krampje schrik ik, nog iets meer dan een week dan weten we meer.
@ patries: niet leuk! Heb het van het weekend ook gehad en schrok er ook van. Het is nu weg en hopelijk blijft het weg. Hopelijk bij jou ook! @fruitvliegje: jaa het heeft geholpen! Sinds gistermiddag geen bloed meer gezien! Wat leuk dat iedereen zo positief reageert! Iedereen die vandaag een echo heeft succes!!
Jaa gefeliciteerd wonderbaby! Hoe is het de rest vergaan vandaag? Nou ik mag voor zekerheid urine inleveren Ivm de aanhoudende koorts, kan op een ontsteking duiden . Heb in het Verleden nierbekkenontsteking gehad dus ben Er wel voorzichtig mee. Voel me verder heel slap en misselijk maarja dat kan ook gewoon de zwangerschap zijn . Lastig onderscheid in te maken. Verder paracetamol slikken om koorts te onderdrukken.
jolien rustig aan dan! wanneer krijg je de uitslag? ze houden nu gewoon nog mijn eigen berekening aan en met termijnbepaling doen ze dan pas de meting aanhouden
Wonderbaby wauw super! Kleinmonster begrijpelijk. Hopelijk is alles goed. Nou hier weer eens een lichaam dat niet meewerkt Baarmoeder lag zover gekantepd dat de vk er niet bij kon. Op naar de gyneacoloog rontgenecho afdeling. met veel moeite mijn baarmoeder gevonden maar konden ze maar 1/4 in beeld krijgen. Zover lag hij gekanteld. Was ook geen prettig gevoel. Na de miskraam vorige keer was mijn baarmoeder een groot zwart vlak en het deel dat ze wel vonden was donkergrijze massa. Zelfde instelling en zelfs zelfde apparaat als vorige keer. iver 2 weken op 2 februari 2e echo. In de hoop dat er dan meer te zien is en mijn baarmoeder meewerkt. was trouwens inwendig. Uitwendig was helemaal geen succes vanwege veel buikvet. Dus helaas nog steeds in onzekerheid
Gefeliciteerd wonderbaby! Jammer dat je zo'n tijd in onzekerheid moet zitten Ilona ik hoop dat het allemaal goed zit. Jolien, oei, dat is niet zo mooi. Hopelijk is het niks en gaat de koorts snel weg. Wie had er vandaag nou nog meer een echo? Ik hoop dat alles goed is. Lenzen, ja erg last van, ik zie ook een stuk slechter helaas. Hopelijk trekt het nog bij gedurende de zwangerschap.
Wat vervelend Ilonavp. Nu weet je nog niet waar je aan toe bent. Hopelijk kunnen ze het over 2 weken beter in beeld krijgen.