ilona jeetje wat vervelend dat t zo moeilijk ging en je nog niks zag ik hoop dat je over 2 weken een mooi kloppend hartje ziet!! Ik ben ik benieuwd hoe het met de rest vandaag gegaan is.. incognito patries meen ik en wie nog meer
Wonderbaby, Yes! Mooie echo! Ilona, bah, wat balen dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent! Dan duren twee weken nog lang. Patries, hoe is het met het bruinverlies? Ik heb het vorige week ook gehad. Is meestal oud bloed en kan dan weinig kwaad. Bij mij heeft het anderhalve dag aangehouden, daarna was het over. Hoe is het met de rest van de echo's gegaan? Darmen, een warme kruik is misschien wel een idee als ik er weer zo'n last van heb. Gelukkig nog niet weer zo'n last gehad als afgelopen zaterdag avond.
Wonderbaby wat fijn, ook bij jullie alles goed. Ilona wat jammer, hopelijk heb je binnenkort meer zekerheid. Bij ons.... Jahoor een kloppend hartje!! Tjee wat een opluchting en wat klopt het snel. Het was lastig meten maar ze denkt dat ik 8+2 ben, dus iets eerder uitgerekend maar dat weten ze pas met de termijn echo. Blijf nog even vrolijk bij jullie mee schrijven. Afspraken voor de volgende echo moet ik nog maken maar omdat wij ook de combitest willen moeten we naar een echo centrum. Nu heel veel leeswerk na alle info vanmiddag!
Volgens mij ben ik de laatste vandaag.. 21.15 uur pas!! Ilona zeer.vervelend voor je!! Mooie echo's al gezien! Daar hoop ik ook op!! Tot zo
Toen ik vanavond thuis kwam van het werk had ik wel weer wat bruinige afscheiding. Maar net toen ik onder de douche uitkwam was er weer niets. Heb ook de verloskundige mail gestuurd en die zei ook dat het misschien nog een innestelingsbloeding zou kunnen zijn. Maar oud bruin bloed kan niet altijd kwaad. Ik hou ook wel beetje vast aan het kloppende hartje wat we hebben gezien. Heb voor de rest ook geen echte krampen uds dat scheelt weer. En lees dat er al meer dit hebben gehad ronde dezelfde periode als waar ik nu inzit dat geeft me hoop! Volgende week dinsdag hebben we weer een echo dus nog even geduld! Didi en wonderbaby wat een mooie echo's !!
Didi78 Oh super!!! Mooie echo Thanx meiden ja die onzekerheid Ik heb nog wel goede hoop omdat die 1/4 dat ze zagen niet zo zwart was als vorige keer na mk. Maar goed ik heb geen echo ervaring. Verder vandaag een emodag. Hormonen gieren en wordt er gek van. Veel duizelig en slechter zien (brildragend). Ook mijn borsten voelen erg zwaar. Bhs passen niet meer. Dus heb nog steeds goede hoop. blergh net ff gejankr. Had iets verkeerd begrepen wat mijn vriendin gad gezegd vanmiddag dus ff gebeld. Alles weer goed. Gelukkig na 27 jaar beste maatjes en bog steeds kunnen we wel wat hebben haha. En ook omdat mijn vader niets ervan mee kan maken. (3 jaar geleden onverwachts overleden op 51 jarige leeftijd) dus emotiesemoties. Nu alles weer goed en voel me qeer goed haha. Kruik gebruik ik de afgelopen weken ook veel. Erg fijn.
Fruitvliegje: Ja, hier krijg ik elke echo een fotootje mee Wat een leuke aankondiging zeg, ik vind het hartstikke spontaan Kleinmonster: Het zal vast goed zitten meid, hopelijk is deze week snel voorbij! Wonderbaby: Jeeeeeeeeeeeeeej! Gefeliciteerd! Jolien: Heel veel beterschap! Ilona: Jeetje wat vervelend zeg Hopelijk over 2 weken een mooie echo! Dikke knuffel, ik vind het logisch dat je zo emotioneel bent! Didi: Hoera, gefeliciteerd! Patries: Had jij vandaag ook de echo?
Hoop mooie echo's vandaag! Wat vervelend ilona... en balen ook dat ze je dan zo lang laten wachten weer zeg. Succes Ehdi! Ik zou je ook nog niet al te ongerust maken patries.. Zo lang het nog niet heftig doorzet....
Hier; Vandaag tweede echo en gelukkig weer een krachtig kloppend hartje. Toch is er een maar.... Er zit een behoorlijke bloeduitstorting boven het vruchtzakje wat er nog uit moet, dat heeft de bloedingen ook veroorzaakt waarschijnlijk. Hopelijk gaat dit zonder gevolgen, maar de kans is nu wel groter dat het nog mis gaat, dan wanneer die bloeduitstorting er niet gezeten had. Over 2,5 week weer terug, om vinger aan de pols te houden... brrrr
Oh jee. Dat heb ik nog nooit gehoord incognito. Kan het nog wel zelf wegtrekken? Hadden ze dat al vaker meegemaakt? Spannend sis nog even..
Dit is trouwens echt een prachtige echo..!super strak en duidelijk Ik vond die van mij al prutswerk maar vergeleken hiermee helemaal!
incognito Fijn van dat het vruchtje goed zit idd. maar balen van de bloeduitstorting. Hopelijk gaat het goed. Zien ze dat vaker?
didi fijn goeie echo!! monifique dit is ook nog uitwendig maar ik ben erg slank dus misschien dat t daaraan ligt? ze moest wel hard duwen incognito jeetje nog even spannend dan.. dan doe ook maar niet te gek en inspannend werk!!
Nou, als ik me niet vergis, maar dit moet ik nakijken in haar dagboek, had ik dit bij de vorige ook... Dat is ook goed gekomen, dus daar moet ik me maar aan vasthouden. Call me crazy, maar had de hele tijd het gevoel dat het er twee waren, ik ga de volgende keer toch eens vragen of dit niet gewoon een tweede vruchtje is geweest dat het niet gehaald heeft (er zit ook zo'n witte rand omheen op de echo, net als om de vruchtzak van het vruchtje) Anyway, ben ik mijn misère helemaal vergeten iets leuks te melden, ik heb het hartje vandaag ook hóren kloppen Nu gauw lekker repeteren, even mijn zinnen verzetten. Fijne avond meiden!
Nou ik weeg ook niet veel.. bmi iets te laag. Dus dat kan het denk ik niet zijn. Nou hebben ze hem bij mij inwendig gedaan. En die vent had nogal haast en was ook bijzonder chagrijnig. Denk dat dat het eerder was.
misschien ook betere kwaliteit apparaat.. daar zit nogal verschil in ook.. bij mij hebben ze alle andere keren ook inwendig gedaan incognito idd toch eens vragen dan! zou best kunnen toch.. heb je een foto?
Incognito dat kan idd ook. hebben mijn tante en moeder ook gehad. 1 vruchtje bleef en andere kwam eraf. Bij mij denken ze er ook aan ivm tweelingen in familie. Je hoort het vaker.
Haii, wij zijn inmiddels terug en ik had een prachtig kloppend hartje. Zoals het nu staat ben ik iets minder ver dan gedacht 7 w 1 , maar daar moesten we nog niet te veel naar kijken. Superrrrrr fijn! 3 febr. weer een echo en 17 termijnecho Kan iemand dat voor mij op de lijst zetten? De datum is nu 7 september.
Fijn zeg een kloppend hartje! Ik had trouwens ook dat ik iets minder ver was. En dus ook op 7+1 zit 😊
Een paar mooie echo's en kloppende hartjes voorbij zien komen, fijn!! Ilona, wat ook ontzettend balen. Hopelijk krijg je volgende keer echt meer duidelijkheid. Jolien, Beterschap! Incognito, dat maakt het wel weer even wat spannender. Fijn dat er een extra controle is! En wat leuk dat je het hartje hebt horen kloppen! Das toch weer iets bijzonders!