Gefeliciteerd voor iedereen die erbij is gekomen!. Gisteren meteen mail uitgedaan naar verloskundige vandaag al mailtje terug. 16/17 januari 1e intake 27 januari 1e echo maar mocht van de gyneacoloog met 6 weken al echo laten maken in het ziekenhuis ivm miskraam de laatste keer. Dus maandag eerst even bellen. Dan hoop ik rond de 12e me 1e echo al te krijgen. Hier ook enorme tester hoor. Vanmorgen weer 1 gedaan. Liefst nu ook weer maar doe het maar niet. Morgen nog maar 1 doen.
Spannend die eerste afspraken patries! Ik ga morgen de eerste clearblue doen met tijdsindicator. Die overigens geheel nutteloos is omdat ik Door de hormonenspuit precies weet wanneer mije eisprong is geweest. Geeft niet het gaat om het idee toch
Gefeliciteerd nieuwe zwangeren! Hier is de misselijkheid gelukkig minder. Nog wel wat last van mn rechter lies. Misschien de banden? Deed voor de gein een test deze middag en werd ook positief, maar was wel wat lichter. Had deze ochtend redelijk veel gedronken, urine was niet zo geconcentreerd. Op 5 januari krijgen we eerste echo ivm met mijn werk. Want ik werk in de gehandicaptenzorg met agressie, want als de eerste echo goed is, word ik binnen 2 weken overgeplaatst
Wat een heftig werk heb je dan Helma! Alle nieuwe zwangere gefeliciteerd! Leuk dat je de eerste afspraken al hebt staan Patries. Ik ga maandag bellen. Maar heb een gelukje, mijn schoonmoeder werkt op de gynaecologie afdeling in het ziekenhuis dus mag bij haar in week 7/8 kijken of het hartje al klopt. Ben ik wel heel blij mee maar zover is het nog niet. Eerst maar kijken of het goed blijft gaan. Ik ben na donderdag gestopt met testen word daar alleen maar onzeker van.
Monifique, die testen met tijdsindicator zijn gewoon leuk haha. Ik weet door ovu testen ook redelijk goed wanneer ik mijn ei heb gehad. Nu op of 1 dag na nod 2-3. Met mijn mk afgelopen oktober had ik op mijn nod 1-2 en een week later nog steeds. Toen wist ik dat het niet goed zat. Kort daarop begon ik ook te bloeden. Helma, goed dat je zo snel een echo krijg zodat je zsm overgeplaatst kunt worden. Bengel, handig dat je schoonmoeder in het zkh werkt! Dat vele testen is ook eigenlijk helemaal niet nodig. Ondanks dat ik dat weet, blijf ik toch testen
Bengel: Het kan heftig zijn, maar elke dag is anders! Daar hou ik van. En wat leuk en handig dat je schoonmoeder daar werkt! Liana: ben ik zkr blij om!
De groep groeit al lekker .. ga mn best doen alle verhalen bij de juiste namen te onthouden Ik kan helaas 5 jan pas bellen maar de eerste echo is sowieso met 7 weken hier ivm zwanger via icsi. Daarna wordt ik pas overgedragen aan de vk als alles natuurlijk goed is.... Kwaaltjes: - vage misselijkheid de hele dag - moe!!!! - slecht slapen/ vroeg wakker - pijnlijke (.)(.) - dikke buik mede door echt mega obstipatie
Goh dat is al gaaf en snel om je kindje te mogen zien. Ik werk ook in de gehandicapten zorg, goed dat je het aankaart ik had nog niet zo stilgestaan bij zwangerschap en agressie. Ik hop echter ook van woning naar woning waarbij gelukkig niet overal agressie is. hebben de dames hier al veel kwaaltjes? Ik heb ontiegelijk veel zin in zoute dingen. Soep, chips, kaas. En sinds gisteren rugpijn tussen mijn schouderbladen
Jolien: zo wie zo de klappen kunnen in een later stadia gevaarlijk zijn, maar ook de adrenaline wat bij je vrij kan komen kan schadelijk zijn.
Hallo dames, Mag ik me ook aanmelden hier? Had de 24ste een test gedaan maar die was met 5 min nog wit en van teleurstelling me bed weer in gegaan toen ik eruit kwam en hem weg wilde gooien stond er nog 1 bij. Dus gister nog maar 1 gedaan en ja binnen de 2 min stonden er 2 strepen. En zoals het internet het uitrekent en alles goed gaat word het rond 1 september 😁 Dit was de eerste rond met clomid 100mg 😊
goeiemorgen dames! hoe gaat het met jullie allemaal? kunnen jullie het al geloven? ik heb zitten kijken wanneer ik een echo kan krijgen en das op zn vroegst hier met 7 weken en dat klinkt nog zo ver weg haha hopelijk gaat de tijd snel voorbij! zal morgen of anders misschien volgende week ook de vk bellen.
Welkom nieuwe dames! Het wordt hier gezellig druk. Hier vanochtend nog een CB test gedaan en hij loopt mooi op. Hopelijk volgende week een 3+ en dan stop ik met testen. Ik ga me morgen aanmelden bij de verloskundige en MvM. Leuk en spannend! Fijne dag allemaal!
Wonderbaby: k voel me redelijk, ben best moe, veel afscheiding en n borsten worden beetje dikker. Ook wat krampjes bij mn liezen. K ga op mn gevoel af en dat is goed!
Jaa voel me ook wel goed! En ja het begint een beetje door te dringen haha. Maar vind het nu al moeilijk om mijn mond te houden. zou het graag me schoonouders vertellen maar vind dat nogal lullig tegen over mijn eigen ouders. En sowieso waren zij allemaal op de hoogte van de afspraken in het Zh dus zal even gaan moeten liegen over me ongesteldheid. Maar ga het gewoon nog even volhouden om me mond te houden☺️ Heb jij het al iemand verteld ?
Gefeliciteerd Stormpy en welkom hier! Mooie CB Jacky! Morgen komt MvM hier. Ben zo benieuwd naar de test. Ik heb knallers, maar die testen die zij gebruiken zijn een stuk minder gevoelig. Zou leuk zijn ook daar een knaller op te zien.
Zo ik heb me meteen ook maar weer aangemeld bij moeders voor moeders! Nog meer dames? Ik heb vandaag wat steekjes in de liezen.. En qua humeur.. Manlief kan niks goed doen :-o
Eefje, Oh ja herkenbaar: ik ben ook niet te genieten af en toe Ik heb me ook aangemeld bij MvM. Morgen komt ze langs!