1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Lyana Sterkte en hopelijk toch nog goed bericht .... :(

2. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    #1082 ilonavp, 22 jan 2015
    Laatst bewerkt: 22 jan 2015
    Ach meid dat is balen. En gezien je banner :( hopelijk toch goed nieuws. Heb je wel 24 januari de echo?

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Jeetje Lyana, wat vreselijk :( Ik hoop dat er snel duidelijkheid is waarom het steeds mis gaat. Schildklier en suiker al getest?
    Heel erg veel sterkte in elk geval en ik hoop dat je ons toch heel snel kunt komen melden dat er een prachtig plak beebje in je buik zit.

4. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Born2bemom; van harte gefeliciteerd!

5. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Heel veel sterkte Liyana... :( Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken waar ze jullie mee kunnen helpen. Dikke knuf!

6. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    Inenten/borstvoeding/fles/thuis-ziekenhuisbevalling/keizersnede/badbevalling/werken/thuismama

Zoveel verschillende opties en meningen: ik kwam net een leuk filmpje tegen op Facebook (einde is een beetje overdreven, maar vind het wel een grappige weergave en (be)-veroordeling van soms huidige gemeenschap/mensen :) )

Mommy Wars: Zo absurd is het om andere ouders te veroordelen - Famme - Famme.nl

7. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Aah Liyana wat erg... Heel veel sterkte, hopelijk komt er inderdaad iets uit zodat jullie een gezinnetje kunnen stichten.

Margjelinde geweldig filmpje haha.

Born2bemom gefeliciteerd

8. fruitvliegje

fruitvliegje Bekend lid

16 apr 2013
    773
    0
    16
    mama zijn, heerlijk!
    ♡In ons huisje
    ahh nee! :(:(:( heel veel sterkte jullie...
    heb je nog wel een echo?
    #dikke knuffel#

9. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    Liyana.... Sterkte, wat ontzettend naar. Hopelijk komt er snel iets uit de onderzoeken waarmee jullie iets kunnen en is het snel een plakbaby voor jullie.

Leuk filmpje trouwens ;)

De bingo-kaart voor overgeven, goed idee jolien ;)
    Hier is het gelukkig met vlagen, zo een paar dagen alleen maar misselijk maar niet overgeven, soms een paar dagen wel wat overgeven.
    Gisteren volgens mij voor t eerst dat ik van 's ochtends tot 's avonds heb overgegeven.
    Gelukkig heerst er griep, want een vriendin kwam ff langs en ik hing met me hoofd boven de wc. Ze dacht gelukkig dat ik ook ziek was.
    Ach op zo'n overgeef-dag denk ik maar het hoort erbij/gaat vanzelf wel weer over en zit er over te grappen naar ML, dat die kleine vast bang is dat ik vergeet dat ik zwanger ben en me daarom maar pest.

10. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Even een vraagje aan alle dames hier die dragen.... Heet één van jullie hier toevallig v e r a ?

Ik zag namelijk het artikel over (ver)oordelen van andere (moeders) meningen etc gedeeld op draagpraat.

:D

11. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Ik zag hem ook al voorbij komen op FB. ;) Famme wordt wel veel gelezen.

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0

Hahhaha, hoeft natuurlijk niet iemand van hier te zijn inderdaad ;)

13. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Eh, wie weet het nog? Sterretjes, sterretjes en nog eens sterretjes voor mijn ogen (van die wegschietende lichtflitsen/glitters zeg maar). Waar kon dit op duiden?

14. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Hey Dames!

Sorry dat ik de laatste dagen nogal afwezig was, hopelijk gaat alles goed met jullie.
    Hier alles dik in orde!
    Deze ochtend bij mijn gynaecoloog geweest en we hebben een mooi hartje gezien <3
    Uitgerekende datum 10 september!

15. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hoge bloeddruk toch? Volgens mij was dit één van de dingen waar ik op moest letten aan het einde van mijn eerste zwangerschap. Ik had toen een beginnende zwangerschapsvergiftiging.

16. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Super! :)

17. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Steffie van harte gefeliciteerd!!!!

JackieSt: Verrek, nu je het zegt! Ik had het aan t eind van mijn eerste zwangerschap ook, had toen ook beginnende zwangerschapsvergiftiging... Gek, geen idee hoe ik daar nu aan zou komen, normaal is mijn onderdruk zo tussen de 45/55, dus juist erg laag. Laatste 2 keer bij de gyn wel al onderdruk van 80, voor min doen dus heel hoog. Even in de gaten houden dan maar!

18. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd steffieke!

Kan ook migraine zijn.. los van je zwangerschap.

19. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.265
    6.159
    113
    Wat verdrietig Lyana, ik hoop dat je snel zwanger mag zijn van een plakker!

Gefeliciteerd steffiekevo!

Vanochtend voor het eerst overgegeven, maar ik denk dat het ook kwam omdat ik me druk zat te maken (kinderen waren vreselijk vervelend en luidruchtig en daar heb ik een hekel aan, helemaal op de vroege ochtend.)
    Dus hoop dat het eenmalig was :)

Incognito, ja klinkt wel als hoge of juist lage bloeddruk. Heb je het bij opstaan vanuit zit of lig of juist als je zit? Even in de gaten houden.

Oh ja, ben bij de vk op intake geweest. Was een nieuwe praktijk, dus heb weer heerlijk over m'n vorige bevallingen kunnen praten haha. Verder een nadeel van het niet-overgeven: ik ben inmiddels al een kilo zwaarder.;) de vorige keer was ik de eerste 16 weken 3 kilo kwijt. Ben benieuwd waar ik deze zwangerschap eindig..

20. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik was bij mn vorige zwangerschap ( schrik niet) 35 kilo aangekomen!
    Nu ben ik 2 kg afgevallen.

Deel Deze Pagina