1 t/m 15 september 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door jj1308, 20 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonavp

ilonavp Actief lid

17 jul 2014
    168
    0
    16
    Tilburg
    #1121 ilonavp, 23 jan 2015
    Laatst bewerkt: 23 jan 2015
    Gewicht?
    uhm als deze zwangerschap nog loopt en goed gaat hoop ik niet teveel bij te komen. heb al genoeg overgewicht

Fotos
    geen idee eigenlijk.

Leuk filmpje trouwens haha

2. Minaa

Minaa Lid

4 jan 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tijdens mn vorige zwangerschap maar 7 kilo aangekomen. Na de zwangerschap 13 kilo lichter dan ervoor.. Dus in totaal 20 kilo lichter met zwangerschap erbij. Was echt mager toen, nu vliegen de kilo's er echt aan!

3. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Ik teken ervoor dat ik na de bevalling lichter ben dan voor de zwangerschap ;) hier geen overgewicht hoor, prima gewicht, maar zou toch graag 10 kilootjes minder wegen.

4. Ehdi

Ehdi Actief lid

21 aug 2014
    218
    280
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nog geen kilo erbij gelukkig. Het is nog gewoon zoals 8 weken terug ook was.
    Net boodschappen gedaan en ik ben nu zo moe..
    Ik heb ook wat steekjes in mijn onderbuik.
    Er is daar iemand flink aan het groeien hoop ik.

De misselijkheid valt gelukkig wel mee. Ik mag niet klagen.

Fotograaf vind ik te duur.. hoop dat er iemand is die dat dan kan doen. Ik ben bang dat m'n vriend onwel wordt haha ..
    Hij denkt daar het liefst nog niet te veel aan..het moment sûpreme. Herkennen jullie dit ook?
    Verder issie heel lief hoor en we praten er veel over. Maar hij heeft nu al gezegd dat ie het niet ziet zitten om bij de bevalling te zijn. Ik denk / hoop dat het t.z.t wel meevalt...

nog even over mn cravings : alles wat nu heel goed voor me is zoals fruit en groente zie ik op het moment echt niet zitten..
    krijg er al een rare smaak van in mijn mond als ik eraan denk ..

5. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ehdi, hier ook vriend die tegen bijna niks kan. Hij wil er wel bij zijn. Vertelde ik, mag jij de navelstreng doorknippen. Toen werd ie helemaal bleek. Haha sschatje.... Op tv worden ziekenhuis beelden snel doorgezapt. Hou mijn hart vast, denk dat ik zijn handje mag vasthouden. :) denk dat ik daarom mijn moeder er maar ook bij wil hebben, die is lekker nuchter, en kan mij goed sussen als ik alles even niet meer trek.

6. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik zou zelf ook niet bij de bevalling van een ander willen zijn..maar ik denk dat het goed komt.. Je weeën beginnen een keer en dat gaat langzaam erger worden.. En ik denk dat je man dan soort van gewend raakt aan de situatie..
    Mijn man zat naast me en gaf steeds mn flesje water aan tussen de weeën door en mn washandje (daar kneep ik in hihi..Kon niet zonder.. WAAR IS MN WASHANDJE!!!! IK WIL EM NUUUUUU!)
    Ach komt best goed.. Hij zal wel moeten.. Vind ik ;)

7. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Mannen maken zelf ook zoveel adrenaline aan tijdens de bevalling dat ze ineens veel meer aankunnen dan ze zelf denken. Komt helemaal goed!

8. Minaa

Minaa Lid

4 jan 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou mijn man heeft van 9.00 uur tot 15.30 met z'n iPad in een hoekje in de ziekenhuiskamer gezeten.. Hij mocht niet eens in mn buurt komen (van mij). Toen had ik ineens een druk daar beneden, VK kijken.. Had ik persweeen. Toen heeft ze gelijk hem dr bij geroepen en binnen 2 persweeen (nog geen 5 minuten) was dochterlief er!

9. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vorige keer 9 kilo aangekomen ondanks zwangerschapssuiker.
    Heb nu nog niet gewogen dus weet niet hoe hard het gaat.
    Vorige keer had ik ook rond deze periode een flinke buikgriep. Viel toen veel af in korte tijd waardoor deze periode ook eigenlijk niet te vergelijken is. Ben benieuwd want heb nu echt veel honger. Eet ook om de misselijkheid kwijt te raken. Denk echt dat ik dit keer veel meer zal aankomen. Maar ja, eerlijk? Ik probeer er niet zo mee bezig te zijn. Ik eet gewoon lekker.

Vandaag heerlijk in de sneeuw gespeeld!

10. Born2beMom

Born2beMom Fanatiek lid

9 dec 2014
    1.484
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gisteravond een minipizza en ben&jerrys laten bezorgen... ik was zoooo blij!!!

11. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik heb nu lekker bananenpudding gemaakt met slagrooooom!!
    Waarom heb ik alleen maar zin in slecht voedsel?!
    Ik at zo gezond.. Geen enummers..geen suiker whaha ai ai ai..
    Nu ik zwanger ben en juist gezond moet eten snakt mn lijf naar vreselijke dingen :p maar eet gelukkig wel wat gezonds vooraf.. Dat helpt toch ook ;)

12. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Goedemorgen meiden, wat is het rustig de afgelopen 24 uur ;)

13. Minaa

Minaa Lid

4 jan 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lag vroeg in bed.. Echt verschrikkelijk! Ben zo moe, en heb zo'n honger.. Ken dit niet van mezelf, ook echt alleen maar trek in ongezond eten! Vorige keer niet zo ervaren met de zwangerschap.

14. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Ik lig er ook steeds vroeg in, koud moe en idd veel eten en snaaien om dat misselijk gevoel maar weg te krijgen, dan ga ik liever slapen heb ik er niet zoveel last van ;)

15. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zoo herkenbaar happygirl en minaa.
    Had dit bij mijn zoontje echt niet. Ik zit in de overtreffende trap van moe. Je hebt moe en dit. Niet normaal.

Deze week wel een leuke week! Met mijn zoontje gaan weer kijken bij een peuterspeelzaal. Vrijdag echo. En ook nog naar de vrienden van Amstel!

En tussendoor weer heel veel slapen..... :p

16. InCognito

InCognito VIP lid

19 nov 2009
    5.722
    0
    0
    Zooooo herkenbaar! Ik ben ook echt over the top moe, slaap elke dag overdag zeker een uurtje als ik t red met de kids.

Monifique; leuk! Veel plezier deze week :)

17. Ehdi

Ehdi Actief lid

21 aug 2014
    218
    280
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben heel blij dat ik niet de enige ben met zo'n vriend! Ik ben benieuwd hoe het bij ons gaat.
    Hij zal wel moeten, dat vind ik ook. Tenzij ik hem op dat moment niet meer kan verdragen. Deze week nog op het nieuws geweest he.

Ik ben gisteravond even wezen stappen maar poeh nu ben ik pas echt moe!!
    Wie heeft er morgen een echo??

18. Stormpy

Stormpy Bekend lid

3 nov 2014
    710
    360
    63
    NULL
    NULL
    Hier ook erg moe en dan vanmorgen om half 4 al gebeld worden Pff. Gelukkig kon ik daarna weer terug en nog even een klein tukkie gedaan.

Net kaarten besteld voor de toppers 😜 gezellig met de hele familie😁 nog meer die daar heen gaan ?

Alles voor de rest goed met jullie?

19. Minaa

Minaa Lid

4 jan 2015
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha we zitten allemaal in hetzelfde schuitje, zo te lezen!

Oh ja ben ook niet te genieten, heel chagrijnig om niks.. Echt niet leuk, ben juist altijd van het "positive thinking".. Hopelijk is dit allemaal met 12 weken voorbij, was bij mn vorige zwangerschap ook zo. ;)

20. zeeuwse

zeeuwse Actief lid

3 mei 2013
    328
    0
    0
    ML die zegt dat hij er tegen kan, maar de navelstreng doorknippen dat doet hij zeker niet. Ik denk dat ML het niet trekt, een operatie bij Grey's Anatomy vindt hij echt al niks, dat moet ik al kijken als hij niet in de buurt is. M'n moeder is er bij, haar wens en ik vind het wel prettig. ML heeft al gezegd dat m'n moeder de navelstreng maar door knipt. Dus ik ben benieuwd als de bevalling zover is of hij er echt tegen kan. Wie weet heeft m'n moeder haar handen vol om hem gerust te stellen ;)

Ik ben 2,5 kilo afgevallen, is dat overgeven toch ergens goed voor ;) Ik wil wel een beetje op m'n gewicht letten, ik ben al te zwaar en wil niet na de bevalling ineens nog 10 kilo extra af vallen.
    Afvallen door de bevalling, daar zou ik zo voor tekenen om na de bevalling zelfs lichter te zijn dan nu.

Deel Deze Pagina