Danknu dank u voor je t weet spelen die hormonen op met het gevolg dat ik of een huilbui of een woedeuitbarsting krijg whahaha
op 2 februari heb ik niet de echo. Ik sta er dubbel op. Hebben jullie dat ook als je verkouden ben en veel moet hoesten, een soort druk bij je baarmoeder/schaamstreek voel?
kleinmonster super fijn!! een goeie echo, super! ik ken hier alleen maar meiden waarbij het gelijk goed ging en ook de tweede x gelijk dus het kan zeker wel! ik heb zelf eerst mk gehad toen onze eerste. weer mk en toen onze tweede. nu gelijk zwanger eerste ronde geen bloedverlies en niet misselijk wat ik bij de andere wel had dus ik vind het ook heel moeilijk en ben heel onzeker. zou het liefste vandaag nog een echo hebben om even te kijken of t nog goed is! bv heb ik niet gegeven. misschien nu wel, heb bij de tweede echt tot na de bevalling bv willen proberen maar toen ie bij me lag had ik toch liever dat ze een flesje maakten. zeeuwse je zou eventueel magnesium tabletten kunnen nemen daar krijg je energie van en mag gewoon
Voorlopig een dag minder geschat. Maar het was moeilijk te meten. Ene keer 8+1, dan 8+2, toen 8+3. Dus weten de 20e februari de uitgerekende datum pas. Maar zo gerustgesteld. Was echt super zenuwachtig nav de bruine afscheiding. Maar gelukkig was alles goed!
Super! Gefeliciteerd. Fijn om te horen dat bruine afscheiding geen slecht bericht hoeft te zijn. Ik mag morgen middag voor de echo. Inmiddels 2 dagen weer gewerkt met nog beetje verhoging maar moest gewoon weer wat doen. Wel kapot moe s avonds lees van 19:00-21:30 extra slaapje. en sinds gisteren wat last van mijn oonderrug (si gewricht) kan je daar nu al last van krijgen?
heel fijn patries!! mooi om te zien wel fijn ff iets anders en ff dat doorbreken jolien! zou idd wel al kunnen si gewricht. even bij de vk melden en langs de fysio
Ja, ben zelf fysio twijfel of het van lang niks doen is of kwaaltje kan zijn. Zal het morgen wel melden bij vk (staat op lijstje) en laat anders donderdag even tapen door collega, lul ik wel dat ik iemand verkeerd heb getild .
Ik heb sinds 2 weken al bandenpijn, exht bizar. En helaas is de misselijkheid toch komen opdagen. Loop nu elke ochtend van 6.15-13.00 misselijk rond en ruik echt alles, lichaamsgeur, voedsel. Blegh. M'n vriend mag ook niet over warm eten beginnen want word ik nog misselijker. Gelukkig nog niet hoeven overgeven. Succes allemaal
jolien dat is handig! hoop voor je dat t weg trekt! margelinde zo bizar is dat niet je kindje is nog maar 12 maanden dus dan zul je t echt eerder voelen.. hier is t kindje nr 3 en ik voelde t in t begin al gelijk net draaien enzo vervelend dat je zo misselijk bent! hoop voor je dat t snel weer weg trekt
goedemorgen allemaal, kleinmonster, wat fijn dat jullie een datum hebben en dat alles goed gaat Patries, Super meid! leuk die echo foto's ik moet nog even wachten tot volgende week vrijdag pfff wachten duurt lang.... Jolien, heb geen idee, maar als je het voelt kan het.. doe maar een beetje rustig aan en luister naar je lichaam maar dat weet je zelf ook natuurlijk groetjes
margjelinde, raar is het idd niet, omdat jullie dochter nog maar een jaar is maar ook omdat het niet je eerste zwangerschap is. het is hier mijn 4de zwangerschap en mijn buik en de rest van mijn lichaam wist al voor de positieve zwangerschapstest wat hij moest gaan doen haha! hoop dat de misselijkheid snel weg trekt en dat je extra kan genieten van je zwangerschap groetjes