Ik ben ook een paar dagen terug gezet. Sta ook nog niet tussen het lijstje. Wacht effe de termijn echo aan. Zou zelf oo 4 september zijn en echo zeggen 8 september, we zullen zien volgende week woensdag. Liefs
k ben niet terug gezet. Misschien morgen wel. Straks even naar dokter voor m zoon en mij. Zoon klaagt wat over zn oren al een paar dagen. En ik heb last van mn anus ivm harde ontlasting. Heb hier al een paar maanden last van eigenlijk. Ook wil me bloeddruk laten controleren ivm duizeligheid en draaierigheid.
@Ilona Dikke knuffel meid!!! Kan me goed voorstellen dat je het even zwaar hebt. @helma Last van aambeien misschien?? Ik wel soms, sinds 9 maanden na de bevalling van zl. Buikje Wow wat een mooie buikjes al!! Die van mij groeit nu ook harder dan bij de eerste, ben benieuwd hoelang ik het nog geheim kan houden. Echo Wij hebben donderdag de intake bij de vk, zij maken helaas geen echo, maar als t goed is proberen ze wel het hartje te zoeken. Over 2 weken de termijn echo en weer 2 weken later de nekplooimeting, dus weer een echo maar begin al zenuwachtig te worden voor donderdag, elke x als ik er aan denk...
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje YvjuhXx, 24 jaar, 1e kindje ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes) ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje 2. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje 3. september ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje ♥Ehdi, 25 jaar, 1e kindje 4. september ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje ♥Priscil, ? jaar, 2e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje ♥Ashleyy, ? jaar, ? kindje 7. september Tientje34, 36 jaar, 2e kindje AnoniemMeisje18, ? jaar, ? kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje Chocochippie, 23 jaar, 1e kindje 9. september Eefje86, ? jaar, 2e kindje ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje zeeuwse, 29 jaar, 1e kindje 10. september ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥SteffiekeVO, 26 jaar, 2e kindje 11. september 12. september ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje Jertedan, 30 jaar, 1e kindje 13. september Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 14. september ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje 15. september Patjuhxx, 25 jaar, ? kindje ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Afspraken; Februari 03: Tientje34 (1e echo+intake vk), Ehdi (echo) 04: JackieSt (intake vk), Helma85 (2e echo), Didi78 (combinatietest en termijnecho) 05: Brondy (intake vk), InCognito (intake en 3e echo gyn) 06: Jertedan (1e echo+intake vk), fruitvliegje (1e echo), Patjuhxx (1e echo vk) 09: Eppo82 (termijnecho vk), YvjuhXx (echo vk), Born2beMom (2e echo en intake vk) 10: Liana84 (echo gyn), Wonderbaby1 (termijnecho) 11: Eefje86 (1e echo vk) 12: zeeuwse (1e echo+info vk), Minaa (termijnecho) 16: Kleinmonster (echo vk), Annelie566 (termijnecho) 17: Ehdi (termijnecho) 18: Brondy (termijnecho), (echo vk) 20: Margjelinde (termijnecho), Patries2310 (termijnecho) 24: Fruitvliegje (echo vk), SteffiekeVO (12 weken echo vk) 26: Wonderbaby1 (vk) Maart 04: Brondy (nekplooimeting) 05: Didi78 (vk) 09: priscil (vk) 12: Patries2310 (vk) 21: Kleinmonster (geslachtsecho) 23: InCognito (geslachtsecho) April 18: Kleinmonster (20wk echo) Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Handbalster en Ilonavp heel veel sterkte! Hopelijk is het inderdaad 3 keer scheepsrecht voor jullie Ilona. Lijkt me vreselijk dat je dit al 2 keer hebt moeten meemaken. Hier gisteren de termijnecho gehad en mijn uitgerekende datum is nu definitief 1 september dus ik heb mezelf even verplaatst in de lijst. Aankomend weekend gaan we het de familie vertellen. Ik heb een shirtje besteld voor mijn dochter. Ik ben benieuwd naar de reacties! Dit is het shirtje. Weten jullie gelijk hoe mijn dochter heet.
Ahhh wat een leuk shirt zeg lief hoor... Oohw herkenbaar die kloven..... Vooral s'nachts.... Dan begint het te jeuken. Smeer er zelf Sudo crème op.
ik heb in 10 jaar niet meer zo weinig gewogen, dus had niet verwacht een buikje te zien maar er zit toch iets hahaha. JackieSt: leuk t-shirt!! ik heb deze voor mn zoontje. als we de 16de de termijn echo hebben gaan we het op Facebook bekend maken. Ben op pinterest leuke ideeën aan het op doen. zwangerschapskleding: heb het al wel in de kast liggen maar draag het liefst thuis mn joggingbroeken. mvm: de dames die mee doen aan moeders voor moeders hoe gaat het bij jullie? ik heb er deze week in 4 flessen wat gekregen. Ik drink weinig dus vanaf vandaag als ik iets heb gedronken gooi ik een glas water in een bak om te zien hoeveel ik heb gedronken die dag. Heb inmiddels al 2 cadeau's gehad van klanten van mn vriend. Leuk om te zien hoe mensen met je mee leven. Hebben jullie al iets voor de kleine gekocht? ik ben vorige week bij de prenatal geweest en heb 2 pakjes gekocht, moet toch bij de ikea wezen en die zit er naast . Zoontje heeft vannacht voor het eerst in een groot bed geslapen, wat zijn ze dan weer even klein. Vanmorgen om half 8 hoorde ik zn kleine teentjes over de overloop en kroop hij lekker bij me in bed, heerlijk!!
mooi beginnende buik kleinmonster! Wat een leuk shirt Jackie! Hier net terug van dokter. Heb zelf meegekregen voor kloven en mn bloeddruk was 145/75. Bij mn vorige meting had k 150/90, zal wel goed zijn zkr? Ook voelde hij mn baarmoeder net van onder mn schaambot komen!
@helma Hopelijk verlicht de zalf het @kleinmonster mooi buikje al en leuk shirt zeg! Die wil ik ook!! mvm Ik werk 4 dagen in de week, dus gaat niet zo hard, maar ik moest wel elke dag een nieuwe fles pakken. Moet wel zeggen dat ik smorgens een waterval ben, dan is de kan bijna half gevuld Maar ben t nu al een beetje zat en moet nog 12 weken
Even een paar dagen niet geweest en wat een hoop te lezen zeg. Ik ben echt stront verkouden en het wilde echt even een paar dagen ook niet leeg, ademen door m'n mond met een zere keel was niet echt ideaal en slapen schoot er bij in. Gelukkig is m'n neus nu weer redelijk open. Zo te lezen zijn er best wat hier die verkouden zijn. Ik las dat er 2 dames zijn met een miskraam... sterkte en hopelijk hebben jullie snel een plakker. Buikje.... een broek kan ik niet aan, dus wordt een legging met een rokje erover. Ik was niet van plan om al positiekleding te komen, maar was wel heel blij dat m'n moeder niet geluisterd had, die leggings kan ik tenminste wel een hele dag verdragen. Het is bij mij ook al te zien, ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan omdat ik al geen strakke buik van mezelf heb. Zei al tegen ML dat het al bijna echt 1 buik is Betekend wel dat ik wat wijde shirts enzo draag. Aftellen..... nog 9 dagen en dan hebben we eindelijk de eerste echo, gelijk de termijn echo. Als alles goed is en ik dan inderdaad de 10 weken gepasseerd ben dan vertellen we het die dag ook mijn schoonouders. De rest hoort het wel op mijn verjaardag, de dag na de echo word ik 30 en dan gaat het opvallen dat ik anders eet/drink op een verjaardag. De dag daarna zet ik het denk ik wel op facebook zodat in één keer de rest van de familie en vrienden het ook weet. MvM..... ik moet nog beginnen, ik heb vorige week zelf maar eens gebeld naar MvM omdat ik nog steeds de informatrice niet had gehoord. Kreeg een nummer van de informatrice om te bellen, maar al dagen gelijk de voicemail. Kreeg ik een donderdag een mailtje van een andere informatrice, ze komt a.s. donderdag langs. Vind het aan de ene kant wel jammer dat als je je opgeeft als je bijna 4,5 week zwanger bent, dan 4,5 week later pas iemand langs komt nadat je er zelf achteraan gebeld hebt.
Jaaaa....kloppend hartje gezien vanochtend. En een mooi kindje met arm- en beenstompjes. De termijn is precies 9 weken en 1 dag, dus mijn uitgerekende datum blijft 7 september. Over 3.5 week de nekplooimeting en over 5 weken een nieuwe afspraak bij de verloskundige. Ik zal kijken of ik zelf de lijst aan kan passen. Wij zijn blij!
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje YvjuhXx, 24 jaar, 1e kindje ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes) ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje 2. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje 3. september ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje ♥Ehdi, 25 jaar, 1e kindje 4. september ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje ♥Priscil, ? jaar, 2e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje ♥Ashleyy, ? jaar, ? kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje AnoniemMeisje18, ? jaar, ? kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje Chocochippie, 23 jaar, 1e kindje 9. september Eefje86, ? jaar, 2e kindje ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje zeeuwse, 29 jaar, 1e kindje 10. september ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥SteffiekeVO, 26 jaar, 2e kindje 11. september 12. september ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje Jertedan, 30 jaar, 1e kindje 13. september Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 14. september ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje 15. september Patjuhxx, 25 jaar, ? kindje ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Afspraken; Februari 03: Tientje34 (1e echo+intake vk), Ehdi (echo) 04: JackieSt (intake vk), Helma85 (2e echo), Didi78 (combinatietest en termijnecho) 05: Brondy (intake vk), InCognito (intake en 3e echo gyn) 06: Jertedan (1e echo+intake vk), fruitvliegje (1e echo), Patjuhxx (1e echo vk) 09: Eppo82 (termijnecho vk), YvjuhXx (echo vk), Born2beMom (2e echo en intake vk) 10: Liana84 (echo gyn), Wonderbaby1 (termijnecho) 11: Eefje86 (1e echo vk) 12: zeeuwse (1e echo+info vk), Minaa (termijnecho) 16: Kleinmonster (echo vk), Annelie566 (termijnecho) 17: Ehdi (termijnecho) 18: Brondy (termijnecho), (echo vk) 20: Margjelinde (termijnecho), Patries2310 (termijnecho) 24: Fruitvliegje (echo vk), SteffiekeVO (12 weken echo vk) 26: Wonderbaby1 (vk) 27: Tientje34 (nekplooimeting) Maart 04: Brondy (nekplooimeting) 05: Didi78 (vk) 09: priscil (vk), Tientje34 (vk) 12: Patries2310 (vk) 21: Kleinmonster (geslachtsecho) 23: InCognito (geslachtsecho) April 18: Kleinmonster (20wk echo) Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Kleinmonster, mooi buikje hoor! JackieSt, wat een ontzettend leuk shirtje! Zeeuwse, jeetje dat is inderdaad niet zo netjes van MvM. Goed van je dat je er zelf achteraan bent gegaan. Tientje, wat een goed nieuws! Gefeliciteerd!
Zeeuwse oei wat slordig van MvM. Ik herken het wel van mijn vorige zwangerschap, toen had ik me ook vroeg aangemeld en kwamen ze pas weken later aankakken. Had niet veel gescheeld of ik had afgebeld, had er echt geen zin meer in. Deze keer hadden ze hun zaakjes beter op orde. tientje Gefeliciteerd! Hoe is het hier verder? Onze zoon kan sinds een week kruipen dus ik heb overdag nu mijn handen vol aan hem..en het slapen gaat ook al weken niet geweldig. Merk dat ik in combinatie met de zwangerschap, mijn moeder en de drukte thuis toch best moe ben. Mja, het is een fase zeggen ze Zijn er meer dames die hun termijnecho al vroeg hebben? Ik heb hem straks met 10+3 en dat vind ik erg vroeg. Bij mn vorige VK was het met 12 weken. Vind het niet erg hoor..maar ik heb met 12 weken dan geen echo meer. Dan zit er wel erg veel tijd tussen de 10 weken echo en 16 weken...
Ik heb hem gisteren gehad met 9+6 en heb tot de 20 weken echo inprincipe geen echo's meer. Tenzij we toch besluiten om de combinatietest te laten doen. Met 15 weken laten we wel een pretecho maken om het geslacht te weten te komen.
Ik had bij m'n eerste 2 een echo met 8-9 weken en dan pas met 20 weken weer. Dus zo gek is dat niet, toch? Scheelt dat er wel naar het hartje geluisterd wordt. En zeker als je de kleine voelt, vond ik de echo's ook niet echt 'nodig' meer (wel leuk natuurlijk, maar niet als bevestiging dat het goed zit bedoel ik). Hopelijk over een paar weekjes weer, die kriebels. Al is de kans groot dat bij mij de placenta dit keer voor ligt. Jammer..
@zeeuwse Dat is wel slordig inderdaad, goed dat je zelf nog even gebeld hebt. echo Hier ook pas na 10 weken de termijn echo. Als ik de combinatitest niet zou doen zou het een week later zijn geweest denk ik. Dus nu heb ik met 10+2 en 12+2 een echo. Normaal bij vk ook alleen maar hartje luisteren en dan bij 20 weken weer een echo. Bij zl een pretecho laten doen voor geslacht, deze x waarschijnlijk niet.