Hey meiden, ik ben hier niet altijd even actief als ik zou willen, maar ik voel me echt elke dag zo slecht... Ik voel mme enorm grieperig (ookal heb ik geen koorts ofzo) Spierpijn en zo moe! Ook enorm mmisselijk... Pff! Hopelijk betert dit snel.. Hebben jullie ook zoveel wit/sslijmverlies? Maar ik probeer toch wat te "ggenieten"
Echo's, doordat ik een tweeling verwacht, krijg ik meer echo's en controles. Met 7+2 had ik een vroege echo ivm eerdere miskramen. Omdat het er dus twee bleken te zijn, moest ik met 9+1 weer terug komen om te kijken of het nog steeds goed ging. Na deze echo ben ik direct doorverwezen naar de gyn. Daar heb ik volgende week mijn eerste echo met 11+0. Zal dan wel meteen een termijn echo zijn, gok ik. Steffieke, wat naar dat je je zo slecht voelt. Pas goed op jezelf! Hier trouwens ook veel afscheiding. Soms voel ik het er gewoon uit lopen (lekker detail, sorry ).
Hoi allemaal, Heel slecht nieuws vandaag.. Geen hartactie meer. Bij 8 w 3 is het ongeveer gestopt. Ik voel me vreselijk. Dit is de tweede keer op ongeveer dezelfde termijn. Morgen naar de gynaecoloog. Achter mijn naam kan dus ook miskraam.
Ehdi wat naar! Ik wens je heel veel sterkte! Beetje dubbel maar ik wou mij bij deze graag hier melden! Vandaag een vitaliteitsecho gehad! Volgens de termijn tot nu toe 14 september uitgerekend!
ohhhh wat verdrietig ben ik dus ook zo bang voor bij volgende echo.. heel erg veel sterkte! gaan ze je nu onderzoeken omdat t nu de 2e x ongeveer zelfde termijn is?
Dankjewel allemaal.. Het is nog wat onwerkelijk. @wonderbaby ja we kunnen een vervolgonderzoek krijgen. Ik denk wel dat ik dat ga doen. Ik hoop voor jullie dat het goed gaat! Ik blijf zo nu en dan wel eens kijken..
Heel veel sterkte Ehdi... Verschrikkelijk nieuws.. Ik heb het zelfde meegemaakt met de vorige zwangerschap en blijf er nu ook bang voor maar dat jij dit nu twee keer moet mee maken pfff.. sterkte meid!
Wat enorm k.... ehdi! Sterkte... Hier net terugmijn werk. 10 minuten gesprekken gehad. Pfff... helemaal leeg nu maar een te vol hoofd om te kunnen slapen. Dus maar even hier bijlezen en kletsen. Nog geen positiekleding maar zoek wel echt naar comfi kleding en thuis lekker in de joggingbroek. Veel slijmverlies ook... vind het echt een vervelende bijkomstigheid. Vorige keer de hele zwangerschap last van gehad. Welterusten iedereen!
Ehdi, ach meid, wat ontzettend klo/te! Heel veel sterkte toegewenst! Knuff. Faith, welkom hier. Zal je even op de lijst zetten.
♥ 1 t/m 15 september 2015 ♥ 1. september ♥Born2beMom, 29 jaar, 3e kindje ♥Sanne006, 22 jaar, 1e kindje ♥Stormpy, 21 jaar, 1e kindje ♥Didi78, 36 jaar, 1e kindje Mloeskie, 29 jaar, 2e kindje YvjuhXx, 24 jaar, 1e kindje ♥♥Liana84, 30 jaar, tweeling (eerste kindjes) ♥JackieSt, 33 jaar, 2e kindje 2. september ♥Monifique, 29 jaar, 2e kindje ♥Helma85, 29 jaar, 2e kindje 3. september ♥Eppo82, 32 jaar, 3e kindje 4. september ♥InCognito, 31 jaar, 4e kindje ♥Patries2310, 32 jaar, 1e kindje ♥Wiwi, 26 jaar, 1e kindje 5. september Derdedroppie, 27 jaar, 4e kindje ♥Priscil, ? jaar, 2e kindje 6. september ♥Kleinmonster, 27 jaar, 2e kindje ♥Jolien 1986, 28 jaar, 1e kindje ♥Ashleyy, ? jaar, ? kindje 7. september ♥Tientje34, 36 jaar, 2e kindje AnoniemMeisje18, ? jaar, ? kindje 8. september ♥Wonderbaby1, 25 jaar, 3e kindje ♥Minaa, 24 jaar, 2e kindje Chocochippie, 23 jaar, 1e kindje 9. september Eefje86, ? jaar, 2e kindje ♥rbnlin, 35 jaar, 2e kindje zeeuwse, 29 jaar, 1e kindje 10. september ♥Mamitica, 28 jaar, 2e kindje ♥SteffiekeVO, 26 jaar, 2e kindje 11. september 12. september ♥Happygirl86, 29 jaar, 3e kindje ♥Annelie566, 24 jaar, 2e kindje Jertedan, 30 jaar, 1e kindje 13. september Fruitvliegje, 26 jaar, 4e kindje 14. september ♥Brondy, 30 jaar, 2e kindje ♥Faith2015, ?jaar, 1e kindje 15. september Patjuhxx, 25 jaar, ? kindje ♥Margjelinde, 29 jaar, 2e kindje ☆ Sterretjes ☆ Liyana Handbalster Ilonavp (5+6) Ehdi (8+3) Afspraken; Februari 04: JackieSt (intake vk), Helma85 (2e echo), Didi78 (combinatietest en termijnecho) 05: Brondy (intake vk), InCognito (intake en 3e echo gyn) 06: Jertedan (1e echo+intake vk), fruitvliegje (1e echo), Patjuhxx (1e echo vk) 09: Eppo82 (termijnecho vk), YvjuhXx (echo vk), Born2beMom (2e echo en intake vk) 10: Liana84 (echo gyn), Wonderbaby1 (termijnecho) 11: Eefje86 (1e echo vk) 12: zeeuwse (1e echo+info vk), Minaa (termijnecho) 16: Kleinmonster (echo vk), Annelie566 (termijnecho) 17: Ehdi (termijnecho) 18: Brondy (termijnecho), (echo vk) 20: Margjelinde (termijnecho), Patries2310 (termijnecho) 24: Fruitvliegje (echo vk), SteffiekeVO (12 weken echo vk) 26: Wonderbaby1 (vk) 27: Tientje34 (nekplooimeting) Maart 04: Brondy (nekplooimeting) 05: Didi78 (vk) 09: priscil (vk), Tientje34 (vk) 12: Patries2310 (vk) 21: Kleinmonster (geslachtsecho) 23: InCognito (geslachtsecho) April 18: Kleinmonster (20wk echo) Heb je een aanvulling en/of wijziging voor de lijst, geef het dan 'dikgedrukt' door.
Thanx! Ik ben 27 trouwens! 26 februari mag ik voor de termijnecho! Fijne dag allemaal! En voor degene met een echo veel plezier en succes!